De reden dat ie naar huis ging in 1994 is ook eindelijk ontrafeltquote:
Ze staat op 2quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:19 schreef Homdeck het volgende:
ik hoop dat Marianne Weber ook nog komt. Die had ik vanochtend nog met volume op 10 in de auto.
hehe nee iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je op de foto mag van Belle Perez, vind je dat luisteren echt niet erg, he Sien
http://www.sterren.nl/index.php?id=top30voororanjequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:19 schreef Homdeck het volgende:
ik hoop dat Marianne Weber ook nog komt. Die had ik vanochtend nog met volume op 10 in de auto.
Zit die bij het Holland Duo tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Dementor het volgende:
Daar heb je die verslaafde bier junk ook weer.
http://www.sterren.nl/index.php?id=top30voororanjequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit die bij het Holland Duo tegenwoordig
Levenslied, piratenmuziekquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
Marianne Weber?
smaken verschillen zo zie je maar weer..
Marianne Weber is zo pauper imo, net als Frans bauer.. levenslied![]()
ach maakt niet uit. ik ben zelf wat dat betreft ook een pauperquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
Marianne Weber?
Jazeker wel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.sterren.nl/index.php?id=top30voororanje
dit is NIET de volgorde
Fransje is cewl... zo ernstig zoetzappig.. maar Mariannequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef venomsnake het volgende:
Marianne Weber?
je moet ervan houden.quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Dementor het volgende:
Daar heb je die verslaafde bier junk ook weer.
Hij zal het ongetwijfeld gedaan hebben maar helaas voor hem kwam het de grens van de provincie niet overquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Urquhart het volgende:
Jannes had ook een oranje plaat moeten maken
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb dit jaar al 4 megapiratenfestivals bezocht
![]()
jij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, hoe hilarisch ik het ook vind... ik haak af... op weg naar de kroeg... veel plezier nog allen vanavond
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, hoe hilarisch ik het ook vind... ik haak af... op weg naar de kroeg... veel plezier nog allen vanavond
DOEI!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
inderdaadquote:
Tjoowquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
de meeste zijn dan ook te pauper om er beter van te gaan spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Remzz het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat al deze liedjes uiteindelijk nooit het gewenste effect hebben gehad, Nederland is nog nooit kampioen geworden(okee liedjes uit 88 niet meegeteld)
Dus we moeten ze eigenlijk gewoon afschaffenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de meeste zijn dan ook te pauper om er beter van te gaan spelen
Hij is niet voor niets de volkszanger nummer 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef dennistd het volgende:
alweer hazes.....
volgens mij is een kwart van hem ofzo
Sorry dat is Van der Sar toch ECHT welquote:
Zwaar onder invloed jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Thelonious het volgende:
Wat een dieptepunt: De zware jongens. Ze kunnen niet zingen, ze zien er niet uit.
volgens mij is het origineel van Village People. Waarom weet ik dit?quote:
Je kent je klassiekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij is het origineel van Village People. Waarom weet ik dit?
Mee eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:35 schreef Falco het volgende:
Dit is wel een minder nummer.
Wat je zegtquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
dit kan echt niet tippen aan gary and the pacemakers![]()
of aan de liverpool-fansquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
Die van Najib?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef Aequabilitas het volgende:
Sorry Leen,maar dit is gewoon gejat![]()
Er is maar één You'll Never Walk Alone![]()
Dit is onze eigen Leen!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:38 schreef Homdeck het volgende:
idd ik heb zo'n mp3tje met dit lied gezongen door Liverpoolfans op de tribune. Kippevel gewoonquote:
van celtic was die ook mooi toen die aanslagen waren in madridquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
idd ik heb zo'n mp3tje met dit lied gezongen door Liverpoolfans op de tribune. Kippevel gewoon
mischien wel ja maar het is al door vele overgenomen en dat valt niet meer terug te draaienquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef Aequabilitas het volgende:
Dit zouden ze eigenlijk alleen in Liverpool mogen draaien
ik heb liever 1,2,3,4 dennisbierquote:
Idd,bij Celtic-Barcelona.Bij Celtic-Liverpool was ook mooi,kippevelquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van celtic was die ook mooi toen die aanslagen waren in madrid
prachtig
2006quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Henk-B het volgende:
Van welk jaar is dit liedje?
die heb ik ook inderdaad kippevelquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
idd ik heb zo'n mp3tje met dit lied gezongen door Liverpoolfans op de tribune. Kippevel gewoon
Dit is een hit hoor, ondanks Harrie!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Harrij zit bij de TROS die moet er ook bij
Toen was er nog: Op volle Toeren!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Falco het volgende:
Dit is hetzelfde publiek als net bij Andre Hazes
dat zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Remzz het volgende:
Alle landen/hoofdsteden zijn zo ondertussen wel aan bod gekomen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Toen was er nog: Op volle Toeren!!
Tja, lijkt wel een aflevering van Bassie& Adriaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Remzz het volgende:
Alle landen/hoofdsteden zijn zo ondertussen wel aan bod gekomen
Of op losse groeven!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Toen was er nog: Op volle Toeren!!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Of op losse groeven!
Met die gozer met die snor!
Nee dat was Hi Ha Honderiemquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Tja, lijkt wel een aflevering van Bassie& Adriaan.![]()
YEPS!quote:
Hmm ff pc opnieuw opstarten dan maar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
nee
Jij kijkt zeker nooit TROS.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Tros is trouwens wel heel diep gezonken hoor, stel droeftoeters bij mekaar
De grootste familie van NLquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Tros is trouwens wel heel diep gezonken hoor, stel droeftoeters bij mekaar
Emiel Hartkamp, de componist van Frans Bauer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Dat oranje shirt moet wel op maat zijn gemaakt
einstein manquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef H.Flick het volgende:
Heel fout, maar daardoor wel grappig.
Het Harry Vermeegen nummer vond ik eigenlijk het best.
Stemmen via internetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Waar is deze ranglijst op gebaseerd eigenlijk?
en hier is ie nog slankquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef Remzz het volgende:
Die kerel
Dat oranje shirt moet wel op maat zijn gemaakt
TROS Kijkersquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Waar is deze ranglijst op gebaseerd eigenlijk?
Wel cru jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:
in het zelfde stadion staan als waar je dood terug komt
gebeurd niet velen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef dennistd het volgende:
op 1 komt hazes met wij houden van oranje denk ik
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij loopt steeds te spieken op een papiertje .... hij is er natuurlijk ook alweer een tijdje uit he
Mooie nummer van André Hazesquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Terechte nummer 1 natuurlijk. Ik snap alleen niet wat Marianne Weber op 2 deed.
Ik kende hem wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Die nummer twee kende ook niemand. Maar goed die platenmaatschappij van Marianne dokt wel veel geld.
Eh toch wel meen ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Er staat 1988, maar daar is deze tekst echt niet van![]()
ze was ook al een keer bij vila bvd geweest maar dat kijkt ook bijna niemandquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Die nummer twee kende ook niemand. Maar goed die platenmaatschappij van Marianne dokt wel veel geld.
Niet met v/d Sar erinquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh toch wel meen ik
Is toch gemaakt net na het EK van 88?
van de sar speelde toen nog niet in ajax 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Er staat 1988, maar daar is deze tekst echt niet van![]()
Dat ging over de eeuw-wisseling !quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh toch wel meen ik
Is toch gemaakt net na het EK van 88?
Nee dat klopt weer natuurlijk.quote:
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Urquhart het volgende:
Het was genieten geblazen
Kijkcijferkanon was het
Ik verwacht zeker cijfers tegen de miljoen aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffen![]()
Misschien kunnen ze dit beter uitzenden op Talpa tussen de samenvattingen door,ipv die kutreclamesquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Urquhart het volgende:
Het was genieten geblazen
Kijkcijferkanon was het
Het zit voor het Nederlands elftal, tuurlijk is dat gebeurdquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffen![]()
omdat de voorbeschouwing zo komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht zeker cijfers tegen de miljoen aan
daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zit voor het Nederlands elftal, tuurlijk is dat gebeurd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Urquhart het volgende:
Die gewone Tros Muziekfeesten trekken ook altijd rond de miljoen kijkers
euh jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Morgenavond gaan we trouwens weer gewoon verder
Hoogtepuntenuit het Vlaamse muziekprogramma Tien om te Zien dat onlangs plaatsvond onder de vuurtoren van de Belgische kustplaats Blankenberge. Vlaamse en Nederlandse artiesten zetten de kuststad flink op stelten. Ten overstaan van een groot uitgelaten publiek brengen o.a. Frans Bauer, Eddy Wally, K3 en Belle Perez hun grootste hits ten gehore.
18:15-19:30 uur Ned. 2
gelukkigquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Hoogtepuntenuit het Vlaamse muziekprogramma Tien om te Zien dat onlangs plaatsvond onder de vuurtoren van de Belgische kustplaats Blankenberge. Vlaamse en Nederlandse artiesten zetten de kuststad flink op stelten. Ten overstaan van een groot uitgelaten publiek brengen o.a. Frans Bauer, Eddy Wally, K3 en Belle Perez hun grootste hits ten gehore.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |