jij ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, hoe hilarisch ik het ook vind... ik haak af... op weg naar de kroeg... veel plezier nog allen vanavond
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, hoe hilarisch ik het ook vind... ik haak af... op weg naar de kroeg... veel plezier nog allen vanavond
DOEI!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
inderdaadquote:
Tjoowquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
de meeste zijn dan ook te pauper om er beter van te gaan spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:28 schreef Remzz het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat al deze liedjes uiteindelijk nooit het gewenste effect hebben gehad, Nederland is nog nooit kampioen geworden(okee liedjes uit 88 niet meegeteld)
Dus we moeten ze eigenlijk gewoon afschaffenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de meeste zijn dan ook te pauper om er beter van te gaan spelen
Hij is niet voor niets de volkszanger nummer 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef dennistd het volgende:
alweer hazes.....
volgens mij is een kwart van hem ofzo
Sorry dat is Van der Sar toch ECHT welquote:
Zwaar onder invloed jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Thelonious het volgende:
Wat een dieptepunt: De zware jongens. Ze kunnen niet zingen, ze zien er niet uit.
volgens mij is het origineel van Village People. Waarom weet ik dit?quote:
Je kent je klassiekenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
volgens mij is het origineel van Village People. Waarom weet ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |