quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij loopt steeds te spieken op een papiertje .... hij is er natuurlijk ook alweer een tijdje uit he
Mooie nummer van André Hazesquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef H.Flick het volgende:
Terechte nummer 1 natuurlijk. Ik snap alleen niet wat Marianne Weber op 2 deed.
Ik kende hem wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Die nummer twee kende ook niemand. Maar goed die platenmaatschappij van Marianne dokt wel veel geld.
Eh toch wel meen ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Er staat 1988, maar daar is deze tekst echt niet van![]()
ze was ook al een keer bij vila bvd geweest maar dat kijkt ook bijna niemandquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef tong80 het volgende:
Die nummer twee kende ook niemand. Maar goed die platenmaatschappij van Marianne dokt wel veel geld.
Niet met v/d Sar erinquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh toch wel meen ik
Is toch gemaakt net na het EK van 88?
van de sar speelde toen nog niet in ajax 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Bos81 het volgende:
Er staat 1988, maar daar is deze tekst echt niet van![]()
Dat ging over de eeuw-wisseling !quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh toch wel meen ik
Is toch gemaakt net na het EK van 88?
Nee dat klopt weer natuurlijk.quote:
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Urquhart het volgende:
Het was genieten geblazen
Kijkcijferkanon was het
Ik verwacht zeker cijfers tegen de miljoen aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffen![]()
Misschien kunnen ze dit beter uitzenden op Talpa tussen de samenvattingen door,ipv die kutreclamesquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef Urquhart het volgende:
Het was genieten geblazen
Kijkcijferkanon was het
Het zit voor het Nederlands elftal, tuurlijk is dat gebeurdquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
moet toch wel de miljoenen hebben overtroffen![]()
omdat de voorbeschouwing zo komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verwacht zeker cijfers tegen de miljoen aan
daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Het zit voor het Nederlands elftal, tuurlijk is dat gebeurd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Urquhart het volgende:
Die gewone Tros Muziekfeesten trekken ook altijd rond de miljoen kijkers
euh jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Morgenavond gaan we trouwens weer gewoon verder
Hoogtepuntenuit het Vlaamse muziekprogramma Tien om te Zien dat onlangs plaatsvond onder de vuurtoren van de Belgische kustplaats Blankenberge. Vlaamse en Nederlandse artiesten zetten de kuststad flink op stelten. Ten overstaan van een groot uitgelaten publiek brengen o.a. Frans Bauer, Eddy Wally, K3 en Belle Perez hun grootste hits ten gehore.
18:15-19:30 uur Ned. 2
gelukkigquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Hoogtepuntenuit het Vlaamse muziekprogramma Tien om te Zien dat onlangs plaatsvond onder de vuurtoren van de Belgische kustplaats Blankenberge. Vlaamse en Nederlandse artiesten zetten de kuststad flink op stelten. Ten overstaan van een groot uitgelaten publiek brengen o.a. Frans Bauer, Eddy Wally, K3 en Belle Perez hun grootste hits ten gehore.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef Urquhart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |