abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39084684

Madonna's Confessions Tour is al weer een tijdje on the road, zoals dat heet. Dat mag gevierd worden. Naast een heleboel steden op het Noord-Amerikaanse continent zal The Queen of Pop ook Europa (waaronder Nederland) en Japan aandoen.

Een tour brengt natuurlijk ook leuke anekdotes met zich mee, zoals in het publiek rollende microfoons, front row bitches, oogcontact met Madonna zelve, een zweep als officiële merchandise, enzovoorts.

Naast haar wervelende tour die uiteraard het Vaticaan ook niet onberoerd zal laten wanneer Madonna in Italië belandt, heeft ze ook wat andere projectjes lopen om ons te vermaken. We noemen een single genaamd Get Together, de DVD-release van haar interessante documentaire I'm Going To Tell You A Secret en een op handen zijde campagne voor H&M, door Madonna omgedoopt in "Her Majesty".

Kortom, wij vieren hier Madonna in al haar facetten - maar vooral haar muzikale natuurlijk. Game on!

Linkjes

www.madonna.com
www.confessionstour.com
www.madonna.nu
www.madonnatribe.com
www.madonnalicious.com
www.drownedmadonna.com
www.madonna.nl

Vorig topic:

Madonna deel 5 - The Confessions Tour

[ Bericht 99% gewijzigd door MadGuy op 21-06-2006 18:59:54 ]
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:57:51 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39085383
Lame!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_39085619
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lame!
Op aanvraag van CDP dan: kan de TT gewijzigd worden in 'Madonna deel 6 - Counting down to our Confessions (3 en 4 sept)'? Dank u.

Overigens moet ik maar eens gaan nadenken over een outfitje. Mijn kapsel heb ik al:

pi_39088690
Het is officieel. De support-act tijdens beide concerten in de Arena is... Paul Oakenfold!
Nothing takes the past away like the future!
pi_39088803
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef manou het volgende:

[..]

zonde!!!!!! geen verrasing meer tijdens het concert dus...
Nee hoor! Ik heb bijna niets gezien van de optredens! Alleen gehoord!
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:23:34 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39089047
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:12 schreef Hapertje het volgende:
Het is officieel. De support-act tijdens beide concerten in de Arena is... Paul Oakenfold!
incl Brittany Murphy ?
pi_39089111
Lekker nummer, he?! Ik heb er zin in! Forget Robbie... het concert van het jaar is in september!
pi_39089219
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

incl Brittany Murphy ?
Oeh dat zou wel heel erg über zijn.
pi_39089242
Op de laatste CD van Paul Oakenfold staat een nummer getiteld Amsterdam hahaha!
pi_39089287
Enne... Starry Eyed Surprise was ook al zo'n lekker nummer!
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:48:59 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39090004
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Oeh dat zou wel heel erg über zijn.

Ligt het aan mij of is I'm Stupid later veranderd in I NY?
Het rifje klinkt identiek namelijk..
pi_39090624
Nope. I Love New York is wel ontstaan tijdens de RIT, in New York om precies te zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:17:00 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39095533
Vloek, Strijk een Poesje!
pi_39101008
-edit: TT gewijzigd

HBO gaat het optreden in de Madison Square Garden op 19 juli trouwens uitzenden.
pi_39101041
Eerst zien en dan geloven, schatje. De RIT-show ging op het laatste moment ook niet door! Enne CDPunk... ben je nog wel helder?
pi_39101645
Waarom duurt het nog zo lang? Met al die Robbie-bullshit, mag Madonna laten zien wat een echte show inhoudt! Nog twee maanden!
pi_39102567
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 06:25 schreef Hapertje het volgende:
Eerst zien en dan geloven, schatje. De RIT-show ging op het laatste moment ook niet door!
CBS wilde toen reclameblokken en Madonna niet. Dus ging de deal niet door. HBO is volgens mij een reclame-vrije-zender waarvoor je apart moet betalen. Maar goed, ondanks dat het is bevestigd is er inderdaad misschien een kans dat het om een andere reden alsnog niet doorgaat.
pi_39102700
Oh... maar HBO is allang van de baan! Volgens mij probeert ze nu rond te komen met NBC?
pi_39102732
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:36 schreef Hapertje het volgende:
Oh... maar HBO is allang van de baan! Volgens mij probeert ze nu rond te komen met NBC?
Oh, dat wist ik niet joh. Ik loop weer eens achter .
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:24:16 #20
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_39103751
Ow crisis.... 'k ben gisteren bij Robbie Williams geweest (concert was tof) en het geluid in de Arena is nog steeds kut. Ik ga ervan uit dat de aanpassingen in de Arena nu wel klaar zijn en dat het geluid gisteren "optimaal" was. De echo is iets minder maar een flinke drum of veel bas geeft nog steeds een echo.
Ik stond halverwege de zaal, nu zal het wel een stuk beter zijn als je vooraan staat zoals we hier allemaal van plan zijn.

Komt er ook nog een Fok member Madonna meet op de concertdagen?
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_39106436
De demo's van The First Album zijn uitgelekt! Het klinkt afgezaagd, maar het is weer helemaal geweldig! Een onzeker zingende Madonna af en toe, en alles net nog een tikkeltje kaler qua geluid. Erg tof om te hebben!
pi_39107572
Ik vind I Know It zo lief klinken met dat aarzelende stemmetje!
pi_39118948
ik ga naar het concert jeeh
maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
pi_39120278
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef HuubTuub het volgende:
Ow crisis.... 'k ben gisteren bij Robbie Williams geweest (concert was tof) en het geluid in de Arena is nog steeds kut. Ik ga ervan uit dat de aanpassingen in de Arena nu wel klaar zijn en dat het geluid gisteren "optimaal" was. De echo is iets minder maar een flinke drum of veel bas geeft nog steeds een echo.
Ik stond halverwege de zaal, nu zal het wel een stuk beter zijn als je vooraan staat zoals we hier allemaal van plan zijn.
Balen. Het zou inderdaad beter moeten zijn nu.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:45:10 #25
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_39122086
"Ain't no big deal", blij dat die mooi op de plank is blijven liggen voor het eerste album. Wat een duf nummer.
De overige demo's zijn wel erg goed. Dit laat toch maar weer eens zien dat het wellicht tijd is voor een mooie retrospective van haar muzikale carriere, met vooral veel onbekende nummers en alternatieve opnamen.
could you just [i]not[/i] breathe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')