quote:Ruud van Nistelrooy lijkt in de achtste finale op de bank plaats te moeten nemen. Bondscoach Marco van Basten liet op de persconferentie doorschemeren niet tevreden te zijn met de inbreng van de United-spits tot nog toe.
Daardoor is de kans groot dat Dirk Kuijt tegen Portugal het vertrouwen krijgt. Het is echter ook goed mogelijk dat Van Basten de vooralsnog onomstreden Van Nistelrooy wil prikkelen en hem toch nogmaals het vertrouwen schenkt.
Idd, dit is wel erg jammer weer....quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Had nu Huntelaar maar meegenomen...
Vooruitziende blikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ruud van Nistelrooij gaat falen op het WK zoals hij dat eigenlijk altijd heeft gedaan bij Oranje
Hehe, kan je me ook vertellen wanneer ik mijn eten krijg?quote:
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellenquote:
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was opzich ook niet echt zo lastig te voorspellen.
Toch een flinke misser van v Basten hoor...
minimaal 6quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Want Huntelaar had er natuurlijk al 5 gemaakt.
Ga je Huntelaar ook pijpen als je hem ziet? Jezusquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:53 schreef Nashje het volgende:
Huntelaar bakt er overal iets van, dus ook bij dit ongeregeld zooitje.
En ik wil ook naar de thuiswedstrijd voorronde CL. Waar kun je die kaarten kopen?
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
Geld voor seizoenskaart is bij mij al weken geleden afgeschreven, dus als dat nog niet gedaan is zou ik maar even gaan bellen. Verder ga ik wel naar voorronde CL en JC schaal, niet naar A'dam tournament, das zonde van je geld. Dat is inderdaad meer voor mensen die (normaal) nooit bij Ajax komen.
Ze schrijven het toch afquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Overmaken wel ja, maar als je voor automatische incasso gekozen hebt en het is er nog niet afgehaald dan zou ik maar even bellen. Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het geld moet uiterlijk 30 juni 2006 binnen zijn, dus tijd zat nog tegenwoordig met dat internetbankieren.
Natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Ticketbox natuurlijk, zoals altijd.
Heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef Ordinair het volgende:
Mailtje stuur ik je vanavond of morgen. Ik ga nu eerst douchen en voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |