Ja ik bedoel Gabri natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
García als in Roger of in Gabri??
Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef Merkie het volgende:
Waarom zet iedereen Ogararu (ofzo) meteen in de basis. Negen van de tien mennekes hier heeft hem nog nooit zien spelen.
Ohja! Vergeten. Stomquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat Ten Cate hem heeft gehaald, dus dan móet het wel een toekomstige wereldspeler worden.
Dat moet je aan Heitinga vragenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
En waarom zou Heitinga niet prima RB kunnen spelen?
Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:45 schreef cultheld het volgende:
En waarom zou Heitinga niet prima RB kunnen spelen?
Hij heeft toch een prima passing en een aardig loopvermogen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat Heitinga veel meer een centrale verdediger is.
Jij denkt zolang die Roemeen niets heeft bewezen bij Ajax spel ik zijn naam niet goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn opstelling voor volgend seizoen zou alsvolgt zijn:
[afbeelding]
Thomas Vermaelen en Jaap Stam zijn de mandekkers, Johnny Heitinga een vrije rol.
quote:Ronald de Boer traint met AZ mee
De komende twee weken traint Ronald de Boer mee met de AZ selectie om fit te blijven. Het heeft niets te maken met een mogelijke transfer van Ronald de Boer naar AZ maar omdat de Boer zijn conditie op peil wil houden omdat de competitie in Qatar pas in september weer begint.
De middenvelder speelt al een aantal jaren in Qatar. De reden waarom de Boer voor AZ heeft gekozen heeft met Louis van Gaal te maken. 'Ik ken Louis van Gaal goed uit het verleden en ook met Shota Arveladze heb ik jarenlang samen gevoetbald. Bovendien is er bij AZ een goed niveau, beleid en zit er een idee achter. Daarom kan ik hier goed trainen' aldus de Nederlander.
"Ik ga hier lekker twee weken voluit trainen. Dan nog even vakantie en dan weer richting Qatar" aldus de 36-jarige.
Voor de Boer was de weg naar de kleedkamer niet zo moeilijk te vinden. "Als jeugdspeler van Ajax heb ik hier regelmatig gespeeld, net als jaren later in het eerste. Toen ben ik ook een keer of vijf hier in De Hout geweest. Op dit veld heb ik trouwens ook in de jeugd mijn knieblessure opgelopen waar ik de rest van mijn carrière last van ben blijven houden."
Maar dat betekent niet meteen dat hij niet graag op het Alkmaarse gras speelt. "Nee hoor. Helemaal niet. Dat was mijn stomme eigen schuld. de Boer speelt in Qatar voor Al-Rayyan.
quote:Kluivert definitief niet naar Ajax
Waar Martin van Geel en Henk Ten Cate na het aantrekken van Roger al vertelde dat de selectie nu definitief rond is was er toch enige twijfel of Patrick Kluivert terug zou keren naar de hoofdstad. Maar zijn zaakwaarnemer Paul Foortse heeft tegenover Sky Sports bevestigd dat Kluivert niet terug zal keren naar Ajax.
Patrick Kluivert is nog altijd een grote naam bij Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan waardoor het Amsterdamse publiek hem nooit meer zal vergeten. Er leek deze zomer dan ook het één en ander met Kluivert te gebeuren. Zo zou Charisteas naar het buitenland verkassen en zou Kluivert naar Ajax terugkeren. Dit is nu definitief van de baan.
Zijn we ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:05 schreef daaaaan het volgende:
Mogen ze blij mee zijn bij Ajax.
Ik d8 dat ze dat blauwe vest gewoon in de fanshop gingen verkopen, iig dat zei die gozer toen hij het aan Galasek gaf bij Ajax-Groningen maarja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hadden ze de laatste weken wel weer ja, als dat ding tenminste eens open is. Ik wil dat blauwe AFCA vest, maar die is al ruim een half jaar uitverkocht ofzo..
Vond hem toen ook sterk spelen, maar hij zal moeten wennen hier. Dat had Chivu ook enormquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Trabelsi snel vergeten is, die Roemeen is een kanjer. (ga ik op de Heerenveen wedstrijden af, wel wat chauvinistisch dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |