quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
Over mensen die de weg kwijt zijn gesproken:
[..]
Goede voetballer, jammer dat hij zich inlaat met de verkeerde mensen voor zijn toekomst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
*proest*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Bron: voetbalprimeurquote:Mustapha in belangstelling Ajax en Depor
24 juni 2006, 00:10
Door: Robert Kuijpers
Riga Mustapha vertrok vrijwel onopgemerkt bij Sparta naar het Spaanse Levante. Daar maakte hij dusdanig veel indruk het afgelopen seizoen dat inmiddels grote Europese clubs hem nauwlettend volgen.
Zo zouden Deportivo La Coruña en Ajax de topscorer van promovendus Levante overnemen. "Ik weet dat ze drie keer voor me op de tribune hebben gezeten. Daar ben ik trots op", sprak Mustapha in VI over Ajax' interesse. "Mijn doel is nog altijd de top, wat dat betreft zou Ajax een mooie stap zijn. Maar ik heb officieel nog niets van ze gehoord."
De transfersom kan echter nog een probleem opleveren. De voorzitter van de tweede club uit Valencia wil naar verluidt tien miljoen euro voor zijn spelmaker. "Vorig jaar kostte ik tien euro, nu tien miljoen haha", zo grapte de vleugelspits.
Wat heeft die gast zegquote:24/6/2006 - 29-jarige Trabelsi beeindigt interlandcarriere
(Gepost door RvN)
Hatem Trabelsi zal niet meer uitkomen voor het nationale elftal van Tunesie. De nationale bond maakte vandaag bekend dat Trabelsi zijn afscheid als international heeft aangekondigd. De 29-jarige rechtsback vindt het na drie WK genoeg en wil zich gaan richten op zijn nieuwe club en meer tijd met zijn familie gaan doorbrengen.
Het laatste WK werd niet echt een succes. Trabelsi kon zijn team niet op sleeptouw nemen. De ploeg werd uiteindelijk in de poule uitgeschakeld.
quote:Doelman Kenneth Vermeer van Ajax heeft gezegd dat hij er niet meer op rekent om volgend seizoen te worden verhuurd. Bij de Amsterdammers heeft Vermeer geen kans op een plek in het eerste elftal en hij wil ervaring bij een andere club opdoen.
"Het liefst zou ik verhuurd worden aan een Eredivisieclub, zodat ik wekelijks aan spelen toekom. Maar ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren. Bijna alle clubs zijn al voorzien van een keeper en Ajax wil me niet laten vertrekken, ook omdat Gentenaar wat last heeft gehad van een blessure. Daar heb ik begrip voor. Nu ga ik vechten voor mijn plaats bij Ajax. Eerst ga ik proberen tweede doelman te worden, als dat lukt wil ik het gaan opnemen tegen Maarten Stekelenburg," aldus Vermeer.
quote:Te toetsen op betrouwbaarheid is het niet omdat het nergens is terug te vinden en (nog) niet openbaar is gemaakt, maar onlangs kregen we een redelijk afgewogen competitieschema toegestuurd. Vandaar dat we dit plaatsen als gerucht, niet als feit. De mogelijkheid is er immers nog dat er iets gewijzigd kan worden.
-------------------------------------------------------------------------------
Speelschema competitie Ajax 2006/2007:
13/08 - Johan Cruijff Schaal
20/08 - Ajax - RKC Waalwijk
27/08 - NAC - Ajax
10/09 - Ajax - Vitesse
17/09 - Roda JC - Ajax
24/09 - Ajax - NEC
01/10 - FC Utrecht - Ajax
14/10 - Ajax - FC Groningen
22/10 - Feyenoord - Ajax
25/10 - Ajax - ADO Den Haag
28/10 - SC Heerenveen - Ajax
05/11 - Heracles Almelo - Ajax
12/11 - Ajax - PSV
19/11 - Ajax - FC Twente
26/11 - Sparta - Ajax
03/12 - Ajax - Willem II
10/12 - Ajax - AZ
17/12 - Excelsior - Ajax
24/12 - Vitesse - Ajax
27/12 - Ajax - Roda JC
31/12 - NEC - Ajax
21/01 - Ajax - FC Utrecht
28/01 - FC Groningen - Ajax
04/02 - Ajax - Feyenoord
11/02 - ADO Den Haag - Ajax
18/02 - Ajax - Excelsior
25/02 - AZ - Ajax
04/03 - Ajax - SC Heerenveen
11/03 - FC Twente - Ajax
18/03 - PSV - Ajax
01/04 - Ajax Heracles Almelo
07/04 - RKC Waalwijk - Ajax
15/04 - Ajax - NAC
22/04 - Ajax - Sparta
29/04 - Willem II - Ajax
06/05 - KNVB beker finale
09 en/of 10/05 - Play-Offs 1e ronde
12 en/of 13/05 - Return Play-Offs 1e ronde
17/05 - Play-Offs 2e ronde
20/05 - Return Play-Offs 2e ronde
24/05 - Play-Offs 3e ronde
27/05 - Return Play-Offs 3e ronde
quote:Blind: "Ajax had me anders moeten behandelen"
De afwikkeling van het ontslag van Danny Blind bij Ajax is vorige week definitief afgerond, zo meldt De Telegraaf. In de krant laat de oefenmeester weten dat hij nooit het gevoel heeft gehad dat Ajax met hem verder wilde. "De laatste maanden telden niet meer mee", vertelt Blind. "De trein reed al. Ontslag was onafwendbaar." Geïnteresseerde buitenlandse clubs begrepen niets van het gedwongen vertrek van de Zeeuwse coach. "Die mensen vinden het ongelooflijk. Beker gewonnen, Champions League gehaald. Ze komen uit een andere cultuur en dachten dat er meer aan de hand moest zijn. Dan leg je dus uit dat je een exponent bent van het Nederlandse voetbal. En dat de manier waarop er wordt gespeeld toch belangrijker is. Die filosofie sta ik zelf ook voor, hoe extreem het soms ook kan zijn. Al is die stelling niet de reden voor het ontslag." Zijn ontslag wijt Blind aan de verschillende stromingen binnen Ajax. "Die zijn er altijd. Een speler is zich daar nooit zo van bewust. Maar als trainer herken je steeds beter de verschillende lijnen die door de club lopen. Buiten de technische staf is er een directie, een bestuur, een raad van commissarissen en een ledenraad met oud-bestuursleden die allemaal invloed willen en kunnen hebben en elkaar beïnvloeden." Volgens de trainer zag de nieuwe Ajax-directie, bestaande uit onder meer algemeen directeur Maarten Fontein en technisch directeur Martin van Geel, het niet in hem zitten. "Ik ben nooit de keuze van de nieuwe directie geweest. Dat zijn mensen die nieuw bij een topclub kwamen en dus ook nog te bewerken waren door die stromingen. Als er geen sterke hand is, komen ze opzetten. Ik veroordeel het niet, het is slechts een conclusie." Blind merkte in februari voor het eerst dat er achter de schermen werd gewerkt aan een drastische koerswijziging. "Mij kwam ter ore dat er vanuit een bepaald gedeelte van de club een andere trainer was benaderd. Verder verschenen er steeds meer geruchten in de media en zei de voorzitter in een interview veel door juist ontwijkend te antwoorden. Omdat het proces al in gang was, hebben ze ook nooit tegen me kunnen zeggen: Danny, vergeet al die onzin. Dat de club de rust wilde bewaren, was geen argument meer. Het zorgde juist alleen maar voor onrust. Achteraf werd me door Van Geel verteld dat ze na de uitlatingen van Jaakke eigenlijk de stelling hadden moeten wijzigen. Maar ze betwijfelden of ik het voor me kon houden. Dat vind ik een loos argument. Gaandeweg groeide het gevoel, omdat het op allerlei manieren bevestigd werd. Ajax benaderde spelers die wij niet wilden, of andersom. De club had daar anders mee om moeten gaan. En dan zeg ik het chic." Toch voelt de coach zich niet beschadigd. "Niet in de ergste zin van het woord. Maar een trainer die begint en vroegtijdig wordt ontslagen, daar zit altijd een stempel op." Hij heeft ook nooit getwijfeld over de kans die zich eerder voordeed dan was afgesproken. "Wel over het tijdstip. Ik gaf aan dat het misschien beter was om het over de zomer heen te tillen. Maar eigenlijk maakte Ronald die keuze voor mij en ik snap heel goed dat Ajax geen tussenpaus wilde." Met het ontslag kon Blind uiteindelijk wel leven. "Dat is part of the job. Het ontslag op zich is ook nooit door mij als discussiepunt aangezwengeld, wel de manier waarop Ajax heeft gehandeld. Zelfs op de laatste persconferentie hadden ze gewoon moeten zeggen: we hebben niet om het landskampioenschap gespeeld, we zijn niet tevreden over het voetbal en we denken niet dat Danny Blind het tij kan keren. Punt. Maar dan worden er geluksfactoren bijgehaald, of spelers die niet doorbraken. Daar hadden ze groter in moeten zijn. Nu is de leiding van Ajax er slechter uitgesprongen. Natuurlijk, het slijt wel als Ajax straks gaat winnen, wat ik oprecht hoop. Maar dit had allemaal niet gehoeven."
www.ajaxonline.org
Dat altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Who the fuck is Kuyt, die heb ik niet gezien, wel een lelijke blonde veel kansen zien missen..quote:
Dat zat ik dus ook nonstop te denken, er kwamen wel degelijk goede voorzetten van de flanken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Badabingea het volgende:
Ze hadden Huntelaar mee moeten nemen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Ja joh, die is echt heel erg blij met deze uitschakeling.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar lacht in zn vuistje
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar baalt gewoon van de uitschakeling.
Die heeft vanavond in de kroeg gekeken en baalt als een stekker. Hij is, net als jij (hoop ik) en ik, Oranjefan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Klaas Jan is volgens mij te nuchter om te balen over wat anderen verprutsen, maar jij kent hem beter dan mij.
Ik quote jou toch niet mafkees.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ik nou echt met smilies of posticons gaan werken om de ironie duidelijk te maken?
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Ohnee, gaat het Huntelaargejammer nou in dit topic verder?
Open er een baggertopic over in het baggerWK-subforum ofzo....
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zeik niet, eindelijk weer een beetje leven in dit topic en het heeft met Ajax te maken.
Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het heeft GEEN REET met Ajax te maken.
Of zit ik in het Huntelaar-topic?
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Huntelaar is een Ajax speler. Zie je het verband al?
Ga je gang. Maar het is natuurlijk gewoon logisch dat deze discussie nu overal de kop op duikt.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die niet meedeed aan de wedstrijd van Oranje vanavond.
Laten we het ook eens over Urby hebben dan, want ik denk wel dat die vanavond de beslissende assist had kunnen geven....
![]()
Ach, alles beter dan Paauwequote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
3 juli volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
3 juli, half drie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
Wanneer is de 1e training?
Ik hoop het. Die middenvelder heeft meer doelpogingen gehad dan die overschatte blondine uit 010.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef daaaaan het volgende:
Sneijderdaar komt ajax ook nooit meer vanaf.
Absoluut mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik keek mischien met een gekleurde bril, maar ik vond Sneijder vandaag een van de betere.
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ie qua storend werk op het middenveld een voldoende haalde? Voor de rest bestond zijn imput vooral uit kansloze afstandsschoten en het hoogtepunt waarop hij een vrije trap opeiste en 'm vervolgens huizenhoog over schoot.
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Heb je het nu over Sneijder of over van Bommel?
Cocu speelde slechter.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die bakte er offensief ook niks van, maar hij is een zogenaamde "dienende" speler. Sneijder zorgde voor 0 creativiteit.
Die ook. De enigen die wat mij betreft vanavond een voldoende (of meer) haalden, zijn Sar, Boulahrouz, Gio, Van Persie en Ooijer.quote:
quote:Mustapha: 'Ajax zat drie keer voor mij op de tribune'
Door: Jeroen van den Kroonenberg
25/06/2006 14:00
Levante-aanvaller Riga Mustapha heeft tegenover ‘VI’ laten weten dat Ajax interesse in hem heeft. De voormalig speler van Sparta kende in een goed seizoen bij zijn Spaanse club. Mustapha werd topscorer van Levante en schoot de ploeg in het laatste competitieduel naar de Primera Division.
,,Ik weet dat ze drie keer voor me op de tribune hebben gezeten. Daar ben ik trots op. Mijn doel is nog altijd de top, wat dat betreft zou Ajax een mooie stap zijn. Maar ik heb officieel nog niets van ze gehoord", aldus Mustapha.
Nee, je moet een speler gewoon diverse keren bekijken, niet op een of twee wedstrijden afgaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
3x... Dat betekent dat ze twijfelen.
same here, toch straks maar even bellen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef -Wolf- het volgende:
5 weken geleden m'n SCC-aanvraag opgestuurd en tot op heden geen enkel bericht... duurt nu wel erg lang.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die ook. De enigen die wat mij betreft vanavond een voldoende (of meer) haalden, zijn Sar, Boulahrouz, Gio, Van Persie en Ooijer.
Ooijer vond ik toch een van de mindere... Maakte een grove fout bij het doelpunt... maar dit kan beter in een WK topic...quote:Op maandag 26 juni 2006 08:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Maar goed, ik kan me weer ergens anders op concentreren.
quote:Joey Didulica keert terug op de Nederlandse velden. De Australische Kroaat tekent op korte termijn een vierjarig contract bij AZ, zo meldt de Telegraaf. De 28-jarige doelman komt over van Austria Wien.
Didulica is geen onbekende in de Eredivisie, omdat de markante doelman eerder onder contract stond bij Ajax. De sluitpost werd in Amsterdam heen en weer geslingerd tussen basis en bank. In 2003 besloot Didulica te vertrekken naar het Oostenrijkse Austria Wien.
De 28-jarige sluitpost kwam dit jaar in Oostenrijk in opspraak naar een grove overtreding op Rapid-speler Axel Lawaree. Didulica werd daarvoor bestraft door de burgerrechter met een boete van 60.000 euro.
Het aantrekken van Didulica zou wel eens gevolgen kunnen hebben voor de positie van Henk Timmer binnen de Alkmaarse selectie. De derde doelman van het Nederlands elftal wordt gelinkt aan een overstap naar Feyenoord.
Ironische is dat van Basten hem daar toch voor heeft weggestuurd een tijdje terugquote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo dienend dat hij Maniche liet lopen...
Of het betrouwbaar is, is nog de vraagquote:Inmiddels is het wedstrijdprogramma van de eredivisie uitgelekt naar Ajax Netwerk. Ajax begint met een thuiswedstrijd tegen RKC en eindigt met een uitwedstrijd tegen Willem II. Dit programma zal nog onderhevig zijn aan veranderingen. Zoals het er nu naar uitziet is er op Oudjaarsdag een uitwedstrijd tegen NEC in Nijmegen. Op 22 oktober en 4 februari wordt de klassieker tegen Feyenoord gespeeld.
13/08 - Johan Cruijff Schaal
20/08 - Ajax - RKC Waalwijk
27/08 - NAC - Ajax
10/09 - Ajax - Vitesse
17/09 - Roda JC - Ajax
24/09 - Ajax - NEC
01/10 - FC Utrecht - Ajax
14/10 - Ajax - FC Groningen
22/10 - Feyenoord - Ajax
25/10 - Ajax - ADO Den Haag
28/10 - SC Heerenveen - Ajax
05/11 - Heracles Almelo - Ajax
12/11 - Ajax - PSV
19/11 - Ajax - FC Twente
26/11 - Sparta - Ajax
03/12 - Ajax - Willem II
10/12 - Ajax - AZ
17/12 - Excelsior - Ajax
24/12 - Vitesse - Ajax
27/12 - Ajax - Roda JC
31/12 - NEC - Ajax
21/01 - Ajax - FC Utrecht
28/01 - FC Groningen - Ajax
04/02 - Ajax - Feyenoord
11/02 - ADO Den Haag - Ajax
18/02 - Ajax - Excelsior
25/02 - AZ - Ajax
04/03 - Ajax - SC Heerenveen
11/03 - FC Twente - Ajax
18/03 - PSV - Ajax
01/04 - Ajax Heracles Almelo
07/04 - RKC Waalwijk - Ajax
15/04 - Ajax - NAC
22/04 - Ajax - Sparta
29/04 - Willem II - Ajax
Antwoord van de Supporterszaken: Is technisch nog niet mogelijk, half / eind augustus pas...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat een schijt supporters zaken zeg... "U bent de eerst volgende wachtende" en dan flikkeren ze de hoorn erop... Fucking weer 20 min in de wacht gestaan... vrijdag ook al...
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Antwoord van de Supporterszaken: Is technisch nog niet mogelijk, half / eind augustus pas...
heb jij hem wel al dan?quote:
Bel nog maar een keer na als je wilt: 020-3 111 444 (opties 2 - 2 - 4) er zijn nog 2 wachtende voor uquote:
Opvallend veel wedstrijden die gewoon op zondag gespeeld worden, best gelopen!quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ook al zal er nog veel gewijsigd worden, onder andere in verband met het CL-voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |