Jup nog steeds aanwezig in Zuidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
KICKJE.....Nog leidschendammers aanwezig hier?
beste tijd van mn leven gehad op het (toen nog) veurs 1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef mapima het volgende:
Is het Veurs Lyceum (6vwo) een nette school? Ik heb altijd wel de indruk gehad dat de school erg tollerant is, maar heb begrepen dat er een nieuwe directie is En weet niet hoe die is? En hoe zit het met tussenuren etc? Beetje normale lesroosters en lessen?
Ik heb mezelf ook bij twee vavo's ingeschreven maar nav diverse verhalen houd ik opties open
Het lijkt mij echt een heerlijke school, en ik heb nog steeds spijt van dat ik er niet zit. Maar ze hebben geen vwo maatschappijwetenschap?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
beste tijd van mn leven gehad op het (toen nog) veurs 1
Bel gewoon even, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef mapima het volgende:
Ik wou echt dat ik er zatMaar ja zij hebben geen maatschappijwetenschap voor vwo toch?
En Dalton Voorburg hoor ik ook altijd hele goede enthousiaste dingen over maar dat is weer een ander systeem en die nemen zeker niemand aan voor alleen het examenjaar.
Naja anders kijken in DH of Leiden... Alles beter dan Wassenaar.Ik zit op een van de twee scholen daar en de ander is een vreselijke kakschool dus nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |