Jup nog steeds aanwezig in Zuidquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
KICKJE.....Nog leidschendammers aanwezig hier?
beste tijd van mn leven gehad op het (toen nog) veurs 1quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:55 schreef mapima het volgende:
Is het Veurs Lyceum (6vwo) een nette school? Ik heb altijd wel de indruk gehad dat de school erg tollerant is, maar heb begrepen dat er een nieuwe directie is En weet niet hoe die is? En hoe zit het met tussenuren etc? Beetje normale lesroosters en lessen?
Ik heb mezelf ook bij twee vavo's ingeschreven maar nav diverse verhalen houd ik opties open
Het lijkt mij echt een heerlijke school, en ik heb nog steeds spijt van dat ik er niet zit. Maar ze hebben geen vwo maatschappijwetenschap?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
beste tijd van mn leven gehad op het (toen nog) veurs 1
Bel gewoon even, nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef mapima het volgende:
Ik wou echt dat ik er zatMaar ja zij hebben geen maatschappijwetenschap voor vwo toch?
En Dalton Voorburg hoor ik ook altijd hele goede enthousiaste dingen over maar dat is weer een ander systeem en die nemen zeker niemand aan voor alleen het examenjaar.
Naja anders kijken in DH of Leiden... Alles beter dan Wassenaar.Ik zit op een van de twee scholen daar en de ander is een vreselijke kakschool dus nee.
Nee, Vlietland is echt grondgebied van de gemeente Leidschendam-Voorburg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 04:12 schreef Godshand het volgende:
Ouwe OP, maar de Vlietlanden: hoort toch bij Leiden?
Had ik ook al begrepen. Best grappig vanaf de Vlietlanden kan je nog Leidse wijken zienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Nee, Vlietland is echt grondgebied van de gemeente Leidschendam-Voorburg.
Als je op de kaart kijkt zou het logischer zijn om te denken dat het Voorschoten is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Had ik ook al begrepen. Best grappig vanaf de Vlietlanden kan je nog Leidse wijken zien
Ik vermijd persoonlijk het hele gebied aan de kant van de noordsingel vanaf Leidsenhage naar Voorschoten.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:03 schreef Denni5 het volgende:
Ik had van een collega die in Leidschendam woont gehoord dat de Zeeheldenwijk niet echt een fijne wijk is, iemand hier die daar wat meer van weet / over kan vertellen?
Dit dusquote:Op woensdag 2 april 2014 18:16 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik vermijd persoonlijk het hele gebied aan de kant van de noordsingel vanaf Leidsenhage naar Voorschoten.Voor de rest is het wel leefbaar al heb je aan de andere kantvan de singel ook echt bejaardenwijken zitten. -.-
Maar dat is een heel ander stuk van Leidschendam toch?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:16 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik vermijd persoonlijk het hele gebied aan de kant van de noordsingel vanaf Leidsenhage naar Voorschoten.Voor de rest is het wel leefbaar al heb je aan de andere kantvan de singel ook echt bejaardenwijken zitten. -.-
Naja ik kom eig maar zelden in de Zeeheldenwijk maar volgens mij is het daar nog prima leefbaar hoor. Leidschendam is sws een vrij goedkope gemeente dus ouderen kan je overal verwachten (vooral in de omgeving van de componisten helaasschhh maar je hoort daar vrijwel niet echt iemand klagen over dat de buurt achteruit gaat) maar ik moet zeggen dat het uiteindelijk met tokkies en dergelijk tuig echt meevalt en ze vooral geconcentreerd zitten op het stuk tussen de noordsingel en het treinspoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Maar dat is een heel ander stuk van Leidschendam toch?
Het stuk tussen de Vlietweg en de A4 bij de Tedingerstraat, De Ruyterstraat etc, is dat een beetje te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |