Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
[..]
hebbus
Ze zijn leuk en ze horen er meteen helemaal bij!
Hebben ze namen?

neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Noem ze maar Robin, Bas & Gert Jan
(zo heten de bandleden van mijn oude band![]()
)

Beetje ondankbaarquote:

Het lijkt me ook een van de eenvoudigere tests om te manipuleren, vergeleken bij sommige andere stoornissen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Daarbij heeft hij mij toegegeven de test gemanipuleerd te hebben, omdat ADHD hebben makkelijk was als excuus voor een uitkering.

Hij is sympathiek, best lief, verschrikkelijk attent (schuift je stoel aan, je krijgt z'n jas als het koud is enz)quote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een van de eenvoudigere tests om te manipuleren, vergeleken bij sommige andere stoornissen.
Wat een kutsmoes om dat voor die uitkering aan te voeren zeg.. Lijkt me een onprettig kereltje.

Oh ja, dat ja. Misschien moet ik je stukje even uitprinten en op m'n deur hangen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dit is niet echt wat ik bedoelde. Veel perfectionisten laten zich op den duur helemaal uit het veld slaan omdat -natuurlijk- niets aan hun onhaalbaar hoge normen kan voldoen. Veel ultieme perfectionisten zien daarnaast niet in dat anderen, die het in hun ogen beter doen, eigenlijk juist de lat lager leggen en daardoor verder komen omdat ze niet élke keer weer opnieuw gedemotiveerd worden.

Nee niet echt. Vind dat niks als iemand van mn vrienden in mn spullen zit. Overigens word ik er enorm nerveus van als iemand me op zijn/haar manier gaat helpen. Een idee is prima, maar ik moet t zelf doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Maeghan het volgende:
Heb je niemand in de buurt die je gewoon kan helpen Roeji? Vrienden die je wel een dagje kunnen helpen om de troep op te ruimen oid? Is geen structurele oplossing, maar als die puinhopen weg zijn scheelt dat vast al veel stress.

*meld/sluit zich hierbij aan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Yoni het volgende:
Tja.. Flylady... dat heb ik ook al tig keer geprobeerd. Maar die mailtjes lees ik dus niet, want die komen op rare tijden. Neem me elke keer voor om het nu écht te gaan doen...net zoals zoveel andere dingen

Hee myte!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:23 schreef mighty_myte het volgende:
zal je mij weer hebben!
het ging een tijdje goed, maar dat is nu voorbij (spinvis).
straks gesprek op mijn werk, ze willen eigenlijk van me af (heb ik vaker gehoord).
relatie is ook voorbij, ook goed kut.
did the shit hit the fan?
nb. ik lees nu pas de post van netflier. fijn dat ik van betekenis kon zijn.

Hopquote:

Ik zou willen dat ik het zo voelde.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:59 schreef freecell het volgende:
* freecell strooit wat blije bloemetjes uit over dit topic
Toenou mensen! Er zijn ook momenten dat ADHD het leven veel leuker maakt, dat je intens van dingen geniet!
Lekker in een boom klimmen, of op en neer springen in de woonkamer.
Gisteren nog tot mijn enkels in een vijvertje gestaan, omdat ik te laat zag dat het kroos was
Laat je niet meeslepen door kutgevoel! Zorg dat je voldoende slaap krijgt, wees lief voor jezelf en zoek je vrienden op.

meer een slaapgrot zo te horenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:46 schreef Yoni het volgende:
Ik ben helemaal hyper nu! Volgende week maar liefst twee intakes voor een mogelijke nieuwe woning. Ik vind het zo gaaf en eng en gaaf en eng enzo.
Nu moet ik natuurlijk heel serieus gaan nadenken over of ik het wil en kan betalen en of het leuk genoeg is enzo, maar ik ben echt zooo hyper dat ik dat niet zo goed kan. Het zijn allebei vierkamerflats! Een echte huis! Met een keuken en een badkamer!
Ik woon nu dus in een lekkend twee kamer appartementje met een douche in het slaaphok (slaapkamer is te groot woord, want er zitten niet eens ramen in)

Een grot was nog spannend geweestquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:48 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
meer een slaapgrot zo te horen

béére spannendquote:

Oh heerlijk dat gevoel. Nou ja soms dan, dan kan dat hyper zijn heerlijk zijn. Maar als je er niet goed meer door kunt nadenken dan is het minder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:46 schreef Yoni het volgende:
Ik ben helemaal hyper nu! Volgende week maar liefst twee intakes voor een mogelijke nieuwe woning. Ik vind het zo gaaf en eng en gaaf en eng enzo.
Nu moet ik natuurlijk heel serieus gaan nadenken over of ik het wil en kan betalen en of het leuk genoeg is enzo, maar ik ben echt zooo hyper dat ik dat niet zo goed kan. Het zijn allebei vierkamerflats! Een echte huis! Met een keuken en een badkamer!
Ik woon nu dus in een lekkend twee kamer appartementje met een douche in het slaaphok (slaapkamer is te groot woord, want er zitten niet eens ramen in)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |