Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nuquote:
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..quote:
Waar woon je precies dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups nouja ik woon er inmiddels 11 jaar nu![]()
[..]
Ik vind Alphen aan den Rijn een prima plaats om te wonen..
Ligt heerlijk centraal.. zit snel bij grotere steden etc.
Alleen dit forum onderdeel vind ik een beetje onzinnig.. dat staat dus los van Alphen aan den Rijn natuurlijk.
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Steve-O het volgende:
begin jaren 80
"oude" nieuwbouw
Oja
Ashram is kut
In de tijd dat ik er op zat (opa verteltquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yep, tegenwoordig vind het bestuur van het Ashram racisme okay, en als je racisten er op wijst mag je op 't matje komen.
Ja ik noem het maar zo anders snappen jullie het nietquote:
Goh, zwerf jij hier ook nog steeds rond?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:20 schreef Baleog het volgende:
hier nog een trotse inwoner van deze mooie plaats![]()
ridderveld is ok!![]()
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:28 schreef bl0emetjE het volgende:
*jeej*
Ik woon ook in alphen!
In het nieuwe centrum gedeelte, boven de burgerking dus
Het Kasteel is wat achteruit gegaan..
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:50 schreef Burbo het volgende:
[..]
Als ik uit mn raam kijk kan ik je bijna zien.![]()
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:07 schreef nVincible het volgende:
Jup, ikkeh!
en dan óók nog a.nu moderator.
Ik vlakbij de Bart Smit in het dorp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan moet ik jou ook bijna kunnen zienWoon in dat wijkje naast het bospark
Mwa mensen zijn vaak clueless daar.. maarja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
kewl! daar kom ik ook wel eens (lurken) Ik heb het hier een tijdje gedaan (moddereten), op FOK!, maar a.nu is ook erg tof...
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OVquote:
Op a.nu dus, in Alphen kom ik dagelijks.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
En het ligt o-zo centraal, wordt beweerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Qua bereikbaarheid is AadR ook een complete ramp natuurlijk, zowel per auto als OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |