quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:39 schreef Berkery het volgende:
Top of the pops
quote:21 Juni 2006 11:24
Top of The Pops stopt na 42 jaar
Top Of The Pops verdwijnt van de Engelse buis na ruim 40 jaar. De BBC stopt met de langst lopende muziekshow vanwege de concurrentie met de 24-uurs popzenders en het internet.
Het legendarische popprogramma werd in 1964 voor het eerst uitgezonden. The Rolling Stones openden de show met het nummer I Wanna Be your Man. Vanaf het begin stonden alle grote artiesten op het podium bij Top of the Pops.
In Nederland gaat Top of The Pops wel door, meldt BNN, die de show wekelijks uitzendt. De BBC wil er wel voor blijven zorgen dat bands voor de buitenlandse versies kunnen blijven optreden.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:06 schreef schaap001 het volgende:
the smithereens
John Taylor is het, en rechts is Duff McKagan, toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef GLO het volgende:
Midden is iig Steve Jones, linker meneer weet ik even niet,
Ik heb hun cd, maar die kan ik niet pakken als ik niet op de naam kan komenquote:bandnaam ook niet
Samen met Faster Pussycat en ik was er bijquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het was hun eerste concert in Nederland: de hype begon al een beetje op gang te komen. Ik heb het toen afgedaan als een tweede rangs Aerosmith en ben er niet heen gegaan....![]()
je bent me net voor...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Neurotic Outsiders?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Neurotic Outsiders?
Over tweederangs Aerosmithen gesprokenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Neurotic Outsiders?
quote:Het nummeris gekozen tot beste motorsong aller tijden. De publieksverkiezing is een initiatief van de organisatie van de TT in Assen, de motorwedstrijd die aanstaande zaterdag voor de 76e keer wordt gehouden.
geen ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Over tweederangs Aerosmithen gesproken![]()
overigens wel een leuke tweederangs Aerosmith, leven die eigenlijk nog?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef peaceman het volgende:
Born to be wild?
Nou ja, de namen had ik iig goed, daar troost ik me maar meequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Neurotic Outsiders: John Taylor, Steve Jones, Matt Sorum + Duff McKagan
DaisyDuke + 1
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Z het volgende:
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness?
Ik vond GNR toen al wel beter dan FP, zeker live (alleen al de uitstraling van de manisch dansende Axl in een lange motorjas), maar ik kon in de verste verte niet bedenken dat ze zo groot zouden worden. Het weinige publiek reageerde ook vrij lauw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
tjsa, ik had toen er niet zo'n vertrouwen in...![]()
![]()
Nog een week en een dag, kan ik zien hoe Axl het er tegenwoordig van afbrengt. Vast net zo slecht als z'n maatjes in Velvet Revolver.......quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik vond GNR toen al wel beter dan FP, zeker live (alleen al de uitstraling van de manisch dansende Axl in een lange motorjas), maar ik kon in de verste verte niet bedenken dat ze zo groot zouden worden. Het weinige publiek reageerde ook vrij lauw.
Ik vond Velvet Revolver op Lowlands niet slecht hoor, maar van GNR nowadays heb ik idd heel weinig verwachtingen al zou het wel leuk zijn als we ongelijk kregenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog een week en een dag, kan ik zien hoe Axl het er tegenwoordig van afbrengt. Vast net zo slecht als z'n maatjes in Velvet Revolver.......![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Girlskool?
Ik heb VR nu twee keer gezien en kan er niet echt blij van worden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik vond Velvet Revolver op Lowlands niet slecht hoor, maar van GNR nowadays heb ik idd heel weinig verwachtingen al zou het wel leuk zijn als we ongelijk kregen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vixen?
Neuh, niet echt... by the way: ze proberen met hun handen L7 uit te beelden (met name die rechtse doet het duidelijk)...quote:
Verrek!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt... by the way: ze proberen met hun handen L7 uit te beelden (met name die rechtse doet het duidelijk)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |