En sindsdien heeft Etten-Leur geen noemenswaardige personen meer voortgebracht?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
en Vincent van Gogh komt uit Etten-Leur ja
Het is zelfs niet eens een stad...quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Kindervriend het volgende:
Als er één nietszeggende stad is, dan is het Etten-Leur wel.
zalinaz is echt triestquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
ik kom er alleen voor zalinaz, maar dat is ook niet meer zo druk
Die is dan ook DOODquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
net de verkeerde kantquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Radyhyn het volgende:
Sinds februari trotse inwoner van EL(Leur om precies te zijn).
![]()
Vincent van Gogh komt niet uit Etten-Leur.. hij komt uit Zundert.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
Het is gewoon 1 stad/dorp.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef Thieske het volgende:
Zijn Etten en Leur eigenlijk aparte dorpen/steden? Of zitten Etten en Leur gewoon tegen elkaar aan?
gewoon af en toe op de vrijdagavond in the butler hangen of in de belhamel en je voelt je in no-time thuisquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Radyhyn het volgende:
Peppelgaarde woooott
Ons eerste eige huissie
Ik moet alleen nog wel wennen aan dat Braboland... ik kom nl van boven de rivieren![]()
op de markt heb je er ook eentje, voor 17 euro heb je daar een super groot 3 gangenmenu wat je echt nevers nooit opkrijgtquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Radyhyn het volgende:
Ah ja.. de butler.. die ken ik.. alleen ben ik daar nog nooit binnen geweest
We hebben al wel het lekkerste griekse restaurant ooit gevonden! Orestis in de Wilhelmina laan!Yummy!
Hmm...daar ben ik nog nooit wezen eten...wel een goeie tip.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
op de markt heb je er ook eentje, voor 17 euro heb je daar een super groot 3 gangenmenu wat je echt nevers nooit opkrijgt
en het is nog lekker ook
Ah neej bahquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:13 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
op de markt heb je er ook eentje, voor 17 euro heb je daar een super groot 3 gangenmenu wat je echt nevers nooit opkrijgt
en het is nog lekker ook
ja daar zijn ze mee bezig, als je op het plein staat (waar de vier jaargetijden staat e.d.) en dan rechts van het gemeentehuis kijkt zie je een gat... daarin wordt ie gebouwt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef Radyhyn het volgende:
Ja ok.. tis maar hoe je het ziet...
Ga maar eens eten bij Orestis... dan weet je wel wat ik bedoel
Maare.. is er verder nog wat boeiends te doen in Etten-Leur? Ze gingen toch ook een bioscoop bouwen ofzo?
het is natuurlijk rete handig om alle voorzieningen die je leuk vind in je eigen dorp/stad te hebben, zo zie ik heel graag nog meer uitgaansgelegenheden op de marktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:35 schreef Radyhyn het volgende:
Nou ik ben benieuwd of het wat wordt... anders rij ik net zo lief naar Antwerpen
Oude kaart van Etten en Leur. Wel leuk om te zien
Ik denk dat ze het maximum qua cafe's enzo wel bereikt hebben...het valt me eigenlijk nog mee dat er niemand failliet is gegaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
het is natuurlijk rete handig om alle voorzieningen die je leuk vind in je eigen dorp/stad te hebben, zo zie ik heel graag nog meer uitgaansgelegenheden op de markt
ik dacht dat men deze al aan het bouwen was? ze zijn daar iig wel aan het bouwen op die plek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het maximum qua cafe's enzo wel bereikt hebben...het valt me eigenlijk nog mee dat er niemand failliet is gegaan.
Die bioscoop zou wel super zijn als het doorging...da's nog niet zeker overigens.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:22 schreef Wereldman het volgende:
en we gaan in EL geitenkaas op nivo eten!![]()
![]()
![]()
daar woon ik bij dat plaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:41 schreef Radyhyn het volgende:
Verdorie!
Heel de schuur onder water15 cm!!
En ik kon de deur naar de brandgang niet openhouden want daar stond 30 cm en alles stroomde onze schuur binnen.
Twee huizen verder is zelfs water in de woning gekomen!
Bah
http://www.bndestem.nl/ettenleur/article585892.ece
ben niet meer geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:44 schreef Palau het volgende:
Geen last gehad van dat water. Wel leek het zaterdag of die hagestenen zo door de ruiten naar binnen zouden vliegen. Hoe was Popelucht trouwens? Ik kon van het jaar niet, maar vorig jaar moest ik er spelen en was het erg tof.
Alllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. En nu eindelijk ook een bios.quote:
Ja. En aangezien ik er een keer of 2 per week vergader, zal ik eens kijken of je er goed film kan kijken vanuit die positie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef JDude het volgende:
Tegen het gemeentehuis aan, is'tnie? Vanuit een van de vergaderruimtes kijk je er zo binnen.
Ja, die is dus donderdag open gegaan.quote:
Ze hebben ook idd geen promotie gemaakt. Ze wisten het zelf pas net en zijn toen meteen open gegaan. Er heeft wel veel over in BN/De Stem gestaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Ik heb er niks van gemerkt, geen promo of wat dan ook.
Doen ze goed
Met een Stadskantoor. Humor hebben ze wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Frans, het is Prinsenbeek niet
Etten-Leur is nog steeds een zelfstandig dorp.
Ja, al een tijdje blijft die langer open op donderdag en in het weekend. Maar als het echt wat later wordt, dan kun je de auto kwijt naast de parkeergarage waar een heel groot parkeerterrein is (aan de Roosendaalse kant).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Die krant lees ik dus nooit.
Maar hoe zit 't dan met de ondergrondse parking? Blijft die langer open?
Groot genoeg voor Etten-Leur op die plek in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou, groot is dat niet echt hoor, en is het een ramp om die kant te bereiken als je vanaf de kant van Breda komt.
Want de connectie tussen noord en zuid, en oost en west is een ramp vind ik.
De snelste route van noord naar zuid door E-L zou best eens aan de ene kant van de parkeergarage inrijden en aan de andere kant er weer uit kunnen zijn. Wel even stoppen bij de betaalautomaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou, groot is dat niet echt hoor, en is het een ramp om die kant te bereiken als je vanaf de kant van Breda komt.
Want de connectie tussen noord en zuid, en oost en west is een ramp vind ik.
Nee, dan sta je in de file bij de mensen die niet weten welk parkeervak ze moeten nemen (lees: 65+ of huisvrouw, met nauwelijks rijervaring.)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef veldkiwi het volgende:
[..]
De snelste route van noord naar zuid door E-L zou best eens aan de ene kant van de parkeergarage inrijden en aan de andere kant er weer uit kunnen zijn. Wel even stoppen bij de betaalautomaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |