Alllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. En nu eindelijk ook een bios.quote:
Ja. En aangezien ik er een keer of 2 per week vergader, zal ik eens kijken of je er goed film kan kijken vanuit die positie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef JDude het volgende:
Tegen het gemeentehuis aan, is'tnie? Vanuit een van de vergaderruimtes kijk je er zo binnen.
Ja, die is dus donderdag open gegaan.quote:
Ze hebben ook idd geen promotie gemaakt. Ze wisten het zelf pas net en zijn toen meteen open gegaan. Er heeft wel veel over in BN/De Stem gestaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Serieus?
Ik heb er niks van gemerkt, geen promo of wat dan ook.
Doen ze goed
Met een Stadskantoor. Humor hebben ze wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Frans, het is Prinsenbeek niet
Etten-Leur is nog steeds een zelfstandig dorp.
Ja, al een tijdje blijft die langer open op donderdag en in het weekend. Maar als het echt wat later wordt, dan kun je de auto kwijt naast de parkeergarage waar een heel groot parkeerterrein is (aan de Roosendaalse kant).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Die krant lees ik dus nooit.
Maar hoe zit 't dan met de ondergrondse parking? Blijft die langer open?
Groot genoeg voor Etten-Leur op die plek in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou, groot is dat niet echt hoor, en is het een ramp om die kant te bereiken als je vanaf de kant van Breda komt.
Want de connectie tussen noord en zuid, en oost en west is een ramp vind ik.
De snelste route van noord naar zuid door E-L zou best eens aan de ene kant van de parkeergarage inrijden en aan de andere kant er weer uit kunnen zijn. Wel even stoppen bij de betaalautomaatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef tha_rizzo het volgende:
Nou, groot is dat niet echt hoor, en is het een ramp om die kant te bereiken als je vanaf de kant van Breda komt.
Want de connectie tussen noord en zuid, en oost en west is een ramp vind ik.
Nee, dan sta je in de file bij de mensen die niet weten welk parkeervak ze moeten nemen (lees: 65+ of huisvrouw, met nauwelijks rijervaring.)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef veldkiwi het volgende:
[..]
De snelste route van noord naar zuid door E-L zou best eens aan de ene kant van de parkeergarage inrijden en aan de andere kant er weer uit kunnen zijn. Wel even stoppen bij de betaalautomaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |