Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook welquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow, op zich vind ik werken leuk hoor. Alleen niet 5 dagen per week![]()
2 of 3 lijkt me beter![]()
Ik ook hoor. Misschien kan ik 4 keer 9 uur gaan werken ipv 5 keer 8. Maar dat worden wel lange dagen dan..maarja, aan de andere kant, een extra vrije dag...quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. voor 4 dagen werken, 3 dagen vrij doe ik het ook wel
Ja.. lijkt me ook leuk.. uittredenquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.astralsociety.com/
Misschien leuk om eens door te lezen
quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. lijkt me ook leuk.. uittreden
Domme vraag zeker als ik vraag of je dat boek van Monroe heb gelezenIk vond zn tweede boek te technisch, maar de eerste wel erg boeiend.
byequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:
ok, ik heb besloten, ik ga de laatste 20 minuten spijbelenDit is toch zinloos zo
qua werken dus
![]()
tot later allemaal![]()
quote:
kloptquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
Hee is dit geschreven door die muts hier op fok
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002051148&Section=BOOK
Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er meequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
klopt
en heej, boek van monroe ziet er interessant uit![]()
Over dit soort zaken lees ik juist veel op internet, niet zozeer uit boeken dus vandaar dat ik niet veel boeken ken over dit onderwerp
mijn afdeling is een groot woord maar ik hou me er wel veel mee bezig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis al een wat ouder boek, maar dat maakt met dat boek niet uit... veel plezier er mee![]()
Ik dacht dat juist jij dat boek wel zou kennen.. lucide dromen en uittredingen is toch "jou afdeling" ?
Nice picturequote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
deze keer de preview gebruikt![]()
[afbeelding]
Wauw dat is een heel mooi plaatje zeg!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
[afbeelding]
Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?
Boze kauw pikt vrouw hersenschudding
Wow ... mooi!quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:14 schreef The_Shining het volgende:
suc6 met je auto!
ff een plaatje
[afbeelding]
Trouwens, over die vogels nog ff... vraag me af waar deze vrouw met haar gedachten was?
Boze kauw pikt vrouw hersenschudding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |