abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39109744
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje late reactie van me, maar toch [/sub]
beter laat dan nooit, toch
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:00 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39109783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat gevoel is mij ook niet vreemd hoor
Heb mijn stukjes heel wat keren verbeterd voor ik ze postte en daar zijn aardig wat minder vriendelijke passages uit gehaald.
Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:21 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109796
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, maar je blijft steeds in rondjes draaien, ze gaat alleen in op dingen die in haar straatje zijn en draait continue alles om.
Maar je komt nu op een punt dat je steeds dingen gaat herhalen en dat is eigenlijk zinloos.
Ik vind het wel een enge gedachten dat er echt mensen zijn die dit soort dingen voor zichzelf zo schoon kunnen praten.
Hele enge gedachte ja, en deze dame wantrouw ik ten zeerste. Ik zou haar niet op mijn kleine nichtje laten passen, laten we het daar maar op houden.

Maar ook al herhaal je zaken, ik denk niet dat het zinloos is, je kunt dit soort ideeen niet genoeg proberen te ontkrachten vind ik.

Maar ik heb daar de zelfbeheersing niet voor, in tegenstelling tot mensen als jij en ddt, die haar wel op een fatsoenlijke manier van repliek kunnen dienen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:55 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39109818
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang

Vogels zijn okey

Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving

Dat ze met hun liederen mensen in leven willen houden.

Ik heb een vogel op het dak zitten altijd, volgens mij altijd dezelfde vogel

Zo'n zwarte met zo'n kleine oranje snavel. Ik weet niet hoe die vogel heet. Die vogels komen vaker voor. Ik weet de naam even niet

Straks even zoeken naar een foto van die vogel.

Komen veel voor in Nederland. Helemaal zwart, redelijk groot, met oranje snavel
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39109972
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving
Vandaar "zo vrij als een vogel"

[ Bericht 7% gewijzigd door The_Shining op 22-06-2006 15:39:44 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:32:01 #156
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109989
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang
Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:34:54 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110109
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
Ja ik ben best erg hoor, doe altijd mijn posts previewen en zo.
Ik heb echt moeten leren niet altijd maar correct te zijn.
Ik ben opgevoed met het idee dat je niemand mag kwetsen en desnoods dat zelf maar twee keer moet slikken anders zouden mensen je niet waarderen.
Pas de laatste jaren ben ik wat meer voor mijn eigen mening gaan staan en die ook duidelijk gaan verkondigen, voelt wel lekker hoor.
Maar goed, ik blijf wel wat voorzichtig zeg maar
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:42:28 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110425
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
Wat mooi
pi_39110430
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef senesta het volgende:
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:46:42 #160
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110593
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:49:22 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110710
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:

[..]

enne ik denk een merel: deze?
Volgens mij is er wat mis met die foto

Ik zie daar geen vogel

Volgens mij een foutje bedankt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:51:16 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110769
quote:

[..]

je wilt niet weten wat voor een plaatje je krijgt als je daarop klikt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:52:04 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110792
Zo erg is het zweven hier niet, eerder vrij denken en schrijven. Vrij schrijven zonder steeds te kijken of je vreemd overkomt. Dat doe ik dus vaker, niet eerst kijken of ik gek overkom. Gewoon schrijven zonder te denken. Laatste tijd hou ik me meer in met schrijven, laat ik mezelf helemaal gaan, dan is het alfabet omgekeerd

Ik ben de laatste tijd sowieso minder zweef-achtig. Hoewel ik ook met vogels praat en met andere dieren. Via telepathie probeer ik altijd contact te zoeken met dieren. En volgens mij gaat dat makkelijk als je op dezelfde golf-lengte zit met het dier waar je mee wilt praten. Als je contact zoekt met het dier dus, dan is er een soort onzichtbare taal waarmee je kunt praten met elkaar.

Ik kan vogels ook lokken soms, lukt me niet altijd even goed. Maar vogels durven dicht in mijn buurt te komen. Omdat ik altijd zeg dat ik ze geen pijn doe.

In de winter ga ik meer voer geven aan ze, dan zorg ik dat er altijd eten aan de struik hangt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:53:17 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110843
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik dacht ook al van, dat is geen vogel.

Ik zal straks even zoeken naar een merel En dan uitkijken dat ik niet dat ene verschrikkelijke beeld krijg

Is nog een keer gebeurt hier in deze topic. Of hier in thruth. Biancavia had toen een foto gepost en toen was er een been helemaal kapot, een gat in het been, een verbrijseld been dus. Gebeurt vaker dus.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:54:28 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110881
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.

Ga in het weekend mijn vogelhuisje maar eens ophangen die heb ik al een tijd geleden gekocht maar nog niet opgehangen

en vanavond nieuwe auto ophalen (moest ook wel want mijn vorige is een langzame en pijnlijke dood gestorven )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:17 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110945
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.
Ruimdenkend inderdaad, maar zo bereik je wel vaak de meest geniale gedachtes. De wetenschap is toch ook ontstaan door ruimdenkende mensen?

Grenzen verleggen dus ook wel. Maar sommige mensen kunnen dat niet. Ik kon dat ook nooit, sinds kort kan ik pas grenzen verleggen. Hoewel ik me dus nogmaals doe inhouden.

Vaak ben ik ook met beide benen op de grond, maar dat gaat soms al snel vervelen.

Wie altijd aan de oppervlakte van het leven blijft, wordt het leven moe

En die spreuk zit dus niet in mijn kaarten-dek maar die heb ik elders gezien.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:36 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110960
speciaal voor de merel freaks:

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:57:58 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111008
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:58:56 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111050
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
speciaal voor de merel freaks:

[afbeelding]

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
Die bedoel ik dus

Ik zit dan buiten te roken en dan komt een merel naar me toe huppelen, steeds een stap dichterbij. En soms echt zo dichtbij dat ik de merel kan aanraken.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:00:00 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39111096
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:09:15 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111433
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door

Ik zat net buiten te denken en te voelen of ervaren. Ik denk dat het bij ieder mens anders is. Ik heb een eigen universum en jij ook, zo heeft ieder mens een eigen universum.

Ik probeer mijn universum luchtig te maken, ik wil alles van lucht maken. Alles luchtig. Zelfs voorwerpen luchtig.

Ik was net even muziek aan het luisteren. "air" heet die band, en dat zet ook het luchtige in werking.

Ik wilde net de barbecue op wielen laten rijden door erna te kijken

Zo experimenteer ik dus vaker. Invloed op de omgeving inderdaad. En dan kan ik extreem gaan doen maar ik hou me even in

Ik wil doseren, als ik extreem ga schrijven en denken, dan put ik mezelf uit. Als ik echt alle remmen los gooi, dan verbruik ik zoveel energie, dat daarna de burn-out naar voren komt en de depressie.

2 dagen lang ben ik helemaal leeg geweest, onaangenaam leeg dus. Dan zit er niets meer in en lijkt het bestaan ook geen zin te hebben.

Maar lucht is prettig, alles vol lucht. Ik ervaar de omgeving en de objecten nu ook als lucht weer.

En dat is erg prettig

Als het lucht lijkt te zijn, dan zijn er ook geen zorgen. Dan is de ballast weg. En lijkt het leven gewoon luchtig te zijn. Dan lijkt alles luchtig te zijn.

Luchtig

Ik wil hier verder mee experimenteren. Ook voorwerpen bewegen of voorwerpen omvormen tot lucht. De zware materie van voorwerpen veranderen in mijn omgeving. De voorwerpen zitten in mijn bewustzijn dus. Als ik naar mijn boeddah-beeld kijk, dan zit dat beeld in mijn hoofd. Het staat dan wel op het bureau, maar het is in mijn hoofd. En wat in mijn hoofd zit, daar kan ik mee doen wat ik wil

Als ik het goed aanpak dus
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:11:26 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111510
Soms lijkt het leven zo zwaar hier, en dan komen dagen als vandaag waarop het licht en lucht lijkt te zijn. Het wisselt nog. Maar ik ben niet manisch en dat is goed. Manisch zijn is een hel, dat is te zwaar. Ik ben luchtig en ik heb niets nodig. Ik heb totaal niets nodig in het leven, behalve lucht.

En wie weet kan ik straks met lucht zelf dingen maken. Maar ook dat is voor later.

Doseren moet ik nog verder leren. Ook wat betreft het willen. Niet teveel willen. Met mate willen. En wachten en vinden.

Maar vandaag heb ik niets te klagen. Gisteren en eergisteren was ik zo moe dat ik de hele dag geslapen heb zowat.

Die WK-gekte is ook manie. Als ik op tv die mensen zie dan zie ik mensen die manisch zijn. Manisch van het wk.

En de economie kan manisch zijn. Manisch zit er bij veel meer mensen in. Overdreven druk zijn dus. Geen rust hebben.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:15:31 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111679
De wereld om me heen wordt gemaakt door mij

Misschien heb ik zelf wel mijn eigen universum gemaakt, en jij dus ook. Dat we allemaal tijdens onze geboorte een universum hebben gemaakt.

Dat er dus helemaal niet sprake is van 1 universum. Dat het universum ons bewustzijn is.

Dat ik in mijn bestaan de maan kan laten verdwijnen

En dat anderen de maan gewoon blijven zien.

Dat ik de hemel paars kan verven. En dat hij bij jullie blauw blijft

Dat ieder mens dus een eigen universum heeft, en dat je als je goed leeft, alles kunt doen binnen dat universum.

Ook andere mensen laten verdwijnen, maar die mensen zijn er nog. Alleen niet meer in jou universum.

Kom je iemand tegen op straat die jou dom aankijkt, dan laat je die persoon gewoon verdwijnen Weer een last minder

Totale controle op je eigen universum. Alle mensen laten verdwijnen die een last zijn. En zo hou je steeds meer ruimte over.

Zo hoort het te zijn

Laat je gewoon een heel land leeg worden en bouw je zelf dat land op voor jezelf

Formateer je een land, en bouw je zelf dat land naar eigen wensen op

En anderen hebben het dan niet in de gaten, die leven gewoon nog op dat land. Alleen niet meer in je eigen wereld en universum
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:16:37 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111728
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
Precies, dat vind ik nou ook
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:17:53 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111799
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik keek
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:18:56 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111839
Mind-control

Mind-control

Met je hoofd alles aanpassen zodat er niets meer overblijft. Je laat gewoon alle wereld-leiders verdwijnen in je leven. Je verft de hele wereld paars, roze of blauw. En je ziet het zelf dus alleen. Je kunt het ook anderen laten zien, maar dat hoeft niet. Hoewel je wel een ketting-reactie kunt laten gaan waarbij iedereen een eigen wereld kan maken met gedachtes

Maar die techniek moet je beheersen.

Dus ik ga eens met mate experimenteren.

Witte huis blauw verven

Verander ik de Amerikaanse vlag helemaal naar eigen wens.

Alsof ik een spel speel zoals Sim-city. Dat ik alles doe aanpassen naar eigen wensen. Bomen blauw verven en nog meer

Zo hoort dat te zijn. Krijg je dat alles door elkaar loopt. Chaos

En ieder mens krijgt zo controle op alles

Het hele systeem overhoop

Dus ik drink me nog een red-bull

Ik voel hier weer een stroom-versnelling in werking treden

Maar dat gaat vanzelf, straks valt alles weer uit elkaar en daarna komt er weer een slot op. Het valt ff uit elkaar maar er komt altijd een slot op het proces. Alsof het niet verder mag gaan dat proces, zo voel ik dat. Het slot wordt erop gezet door iets. En dat slot moet ik nog nader bekijken. Het moet nu helemaal uit elkaar vallen, dat zou ideaal zijn. Dan zou het eindelijk afgelopen zijn. Maar steeds krijg ik te maken met een slot. Misschien nog wat cijfers intikken of opschrijven Dat er toch een code inzit, een code die het tegen doet houden allemaal.

Zou het uit elkaar blijven vallen, dan was nu het witte huis blauw. Alleen omdat ik eraan denk. Dan is mijn denken de baas van het universum. Dan pas ik alles naar behoefte aan

Laat ik alles op melk draaien Geen olie meer, machines draaien op melk, en de machines hebben het niet eens in de gaten

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 14:24:49 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:23:05 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39112031
quote:

[..]

Ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is he.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:27:03 #178
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39112240
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat mooi
Paar dagen terug ook een 'leuke ontmoeting' met een spreeuwtje op het station. Ik sta op de trein te wachten en leun tegen zo'n balustrade. Komt er een spreeuw voor m'n voeten zitten: 'tsjiep'!

Ikke: 'hoi leuk vogeltje, wil je soms een stukje brood?' Ik zak intussen langzaam door mijn knieen zodat ik niet zo boven hem uit toren en grabbel brood dat nog niet op was uit tas, en pluk er een klein stukje af. Spreeuw zit me nog steeds aan te kijken met die kraaloogjes en zijn mooie 'metallic' gekleurde veertjes. Ik steek mijn hand uit en jahoor, dit was een 'brutaal' exemplaar die het zo uit mijn hand pakt

Er komen nog wat spreeuwen aangevlogen maar die pakken niks uit mijn hand. En die ene wel, 'weet' ie soms dat ik hem niets zal doen? Of is het gewoon een lefgozer onder de spreeuwen zeg maar?
't Maakt ook niet uit, ik word gewoon blij van dit soort dingetjes Vogeltjes
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:28:55 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39112326
Korn - Word up!

Zo, en nu tijd om eens flink te kraken van mijn denken

Het programma kraken

Ik moet mijn denken helemaal kapot kraken zodat mijn hele wereld uit elkaar valt. Valt het huidige systeem in mijn hoofd uit elkaar. Dan kan ik het witte huis laten verdwijnen of verven.

Dan verplaats ik mezelf zonder te bewegen. Miami zit in mijn hoofd, dus ik moet als het goed is zo naar Miami kunnen gaan.

Diamanten zitten in mijn hoofd, dus de grootste diamant is van mij, als ik zorg dat de huidige eigenaar verdwijnt

De eigenaar is er nog wel, maar niet meer in mijn leven. Alles gaat dan los naast elkaar lopen als het ware. De grootste diamant is niet meer van slechts 1 persoon. De grootste diamant is van iedereen. 6,5 miljard mensen die recht hebben op de grootste diamant Zo hoort dat te zijn. Eerlijke welvaart Iedereen heeft recht op alles. En niet slechts de rijksten. Zo zal de grootste diamant voor iedereen gratis ter beschikking gaan staan.

Het breekt af, de ketting breekt. Alle kettingen die breken af. Het valt uit elkaar

Als het goed is gaan mijn dromen het werk opknappen.

Dan is er een dag, dan ligt het hier vol diamanten. Zonder opgravingen. Dan breek ik overal in

Of de diamanten vallen uit de lucht als regen.

Diamant is de edelsteen die bij me past dat zei mijn pendel. Dus dan moet ik maar zorgen voor grote diamanten. Mijn toekomstige huis, bomvol diamanten

Alle diamanten ter wereld verwerkt in mijn toekomstige huis
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:39:31 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39112853
Maar is het dan een droom

Hoe noem je dat

Als alle werelden afzonderlijk gaan functioneren.

Ik kom niet verder even. Dat alles in perfecte vorm gaat zijn. Huizen van diamant, goud en platina.

Dat alles ....dat alles...dat alles...

Ik ben de woorden kwijt

Alles zal vallen. Barsten. Splijten. Breken. Alles zal afzonderlijk functioneren. Er is niet meer sprake van slechts 1 wereld en 1 realiteit. Maar van 6,5 miljard.

Hoeveel mensen leven er nu??? En waarom leven we slechts in 1 realiteit??

Waarom is het zo dat de rijksten alles hebben, en de armen niets???

Waarom kun je niet alles breken

Het hele besef anders Metro2005 !!! Help even

Ik weet niet, ik ben bezig met breken en kraken maar ik kom niet verder. Ik zit wel te vallen maar ik kom niet verder nu. Alsof ik niet verder mag komen maar het kan ook zijn dat er moeite nodig is. Dat het inspanning eist.

Niet alleen qua rijkdom dus. Ook een gevoel en bewustzijn dat voor diamant staat. Het beste en hoogste van alles. Nirvana en extase. Dat het natuurlijk is dat je dat hebt. En dat je dat vanzelf krijgt zomaar. Het komt uit de lucht vallen dus.

Een moment van verstands-verbijstering. Verlichting.

Het valt en komt op je schoot geworpen. Het is ideaal en perfect.

Welzijn, welvaart en gezondheid.

Alsof het vanzelfsprekend is.

En het gebeurt over 1 nacht ijs.

Alsof het kerstmis is. Je wordt wakker en het heeft gesneeuwd. Alleen een hele ander sneeuw. De hele wereld die uit elkaar valt door een sneeuw-bui.

Genoeg sprookjes

Hoewel ik wel in mijn theorie geloof.

Door het te breken. Door het huidige systeem te breken. De maker van dit systeem heeft het fout gedaan, dus moeten mensen het breken met mind-control. Met gedachtes alles afbreken.

Misschien moeten mensen met sterke gedachtes zich verenigen of misschien kan het afzonderlijk.

Muziek voegt al veel toe.

Rage against the machine

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-06-2006 14:44:35 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:52:56 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113421
Laatste bericht voorlopig

Het einde van de wereld

Ik zie dat als volgt. We vallen allemaal massaal in slaap, massaal vallen we in een diepe mooie slaap. En als we ontwaken is alles anders. De wereld is niet meer hoe die was. Alles is groter en ruimer. Ook het bewustzijn is ruimer. Meer mogelijkheden. Het goede blijft staan en wordt meegenomen naar je nieuwe plek.

Maar het is allemaal al gedaan. Alles wat okey is, gaat mee.

Maar het is een level hoger, ik zit al een level hoger maar goed, ik ga verder met uitleggen hoe ik denk dat het gaat.

Het vervaagt allemaal, de realiteit gaat vervagen en zal verdwijnen. Er komen nieuwe zaken naar voren. De realiteit maakt plaats voor nieuwe zaken.

Het blijft denk ik toch een uitdaging maar het is makkelijker.

Een slaap waar we allemaal samen komen. Misschien wordt het wel een grote slaap en droom.

Hoewel ik nu al denk dat ik aan het slapen ben Ik voel me nu al dromerig en slaperig. Maar de realiteit is nog te sterk aanwezig.

Op tv wordt nog teveel gesproken over consumenten-vertrouwen en olie. Dus het is nog geen droom. In dromen bestaat olie niet. En Amerika zal geen wit huis hebben in een droom. Een wit huis is niet nodig in dromen-land. Misschien gouden-huizen of paarse huizen of blauwe huizen of wat voor huizen dan ook.

Maar een huis zoals het pentagon en het witte huis is overbodig.

Sowieso is Amerika overbodig in dromen-land. In dromenland bestaat niet zo snel de drang om een land een naam te geven. In dromenland gaat het gewoon om het uiterlijk van de omgeving. En niet om de naam.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:54:11 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113465

Zo, genoeg science fiction, hoewel ik wel geloof hierin. Als ik naar de toekomst kijk.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:00:30 #183
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39113664
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar is het dan een droom

Hoe noem je dat

Als alle werelden afzonderlijk gaan functioneren.

Ik kom niet verder even. Dat alles in perfecte vorm gaat zijn. Huizen van diamant, goud en platina.

Dat alles ....dat alles...dat alles...

Ik ben de woorden kwijt

Alles zal vallen. Barsten. Splijten. Breken. Alles zal afzonderlijk functioneren. Er is niet meer sprake van slechts 1 wereld en 1 realiteit. Maar van 6,5 miljard.

Hoeveel mensen leven er nu??? En waarom leven we slechts in 1 realiteit??

Waarom is het zo dat de rijksten alles hebben, en de armen niets???

Waarom kun je niet alles breken

Het hele besef anders Metro2005 !!! Help even
Ik heb je stukje nu 5x gelezen maar ik begrijp nog niet helemaal wat je nu bedoelt.
Je vraagt je af waarom er slechts 1 realiteit is? waarom er in die realiteit zulk onrecht heerst? Groot verschil tussen arm en rijk?

Geloof in jezelf, zorg dat deze realiteit veranderd. HElaas kun je in je eentje niet álles veranderen, je kunt niet de complete maatschappij veranderen simpelweg omdat deze realiteit door 6 miljard mensen gecreeerd en in stand gehouden wordt. Daar begin je in je eentje niks tegen.

Je kunt wel enige invloed uitoefenen, sowieso op je eigen situatie natuurlijk.
Verander JOUW levensomstandigheden. Dat is het belangrijkste .

En in je droomwerelden kun je helemaal de ideale maatschappij creeeren

Deze realiteit is niet de enige realiteit ....
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:08:48 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39113930
Ik bedoel een einde van alles. Dat het hele bestaan veranderd

Deze realiteit dus echt wissen. Ik word soms moe van deze realiteit.

Waar je als mensen wel samen kunt komen dus, maar waar het totaal anders is.

Waar je ook niet hoeft te werken en niet verplicht bent tot invullen van formulieren en nog meer.

Gewoon het hele systeem vernietigen

Waarom is dat niet mogelijk

Deze realiteit kapot maken helemaal. Een compleet ander bestaan. Mensen blijven mensen maar worden anders van samenstelling. Ze gaan via een andere samenstelling rechtstreeks naar iets nieuws.

En alles waar deze realiteit voor staat, dat verdwijnt.

Waarom is dat zo moeilijk om te doen als je wilt?? Dat je even voor God speelt met een paar mensen samen.

Gewoon alles afbreken.

Ik zal zometeen een lyric zoeken. Destruction!!!!!!

Maar zo ben ik niet helemaal bij de les nu, ik zie een paar dingen over het hoofd.

Heb zin om een bank te beroven nu Krijg de schijt van geld.

Hoe belangrijk het geld ook is, dat vind ik nog het meest belachelijke op deze wereld. Dat alles om geld draait dus. Slaat nergens op. Dat geld alles bepaald dus.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:14:51 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39114134
RAGE AGAINST THE MACHINE - TAKE THE POWER BACK
--------------------------------------------------------------------------------

Bring that shit in! Uggh!

Yeah, the movement's in motion with mass militant poetry
Now check this out...uggh!

In the right light, study becomes insight
But the system that dissed us
Teaches us to read and right

So called facts are fraud
They want us to allege and pledge
And bow down to their God
Lost the culture, the culture lost
Spun our minds and through time
Ignorance has taken over
Yo, we gotta take the power back!
Bam! Here's the plan
Motherfuck Uncle Sam
Step back, I know who I am
Raise up your ear, I'll drop the style and clear
It's the beats and the lyrics they fear
The rage is relentless
We need a movement with a quickness
You are the witness of change
And to counteract
We gotta take the power back

Yeah, we gotta take the power back
Come on, come on!

The present curriculum
I put my fist in 'em
Eurocentric every last one of 'em
See right through the red, white and blue disguise
With lecture I puncture the structure of lies
Installed in our minds and attempting
To hold us back
We've got to take it back
Holes in our spirit causin' tears and fears
One-sided stories for years and years and years
I'm inferior? Who's inferior?
Yeah, we need to check the interior
Of the system that cares about only one culture
And that is why

Come on, come on!

Hey yo check, we're gonna have to break it, break it,
break it down
Awww shit!

Uggh!

And like this...uggh!

Come on, yeah! Bring it back the other way!

The teacher stands in front of the class
But the lesson plan he can't recall
The student's eyes don't perceive the lies
Bouning off every fucking wall
His composure is well kept
I guess he fears playing the fool
The complacent students sit and listen to some of that
Bullshit that he learned in school

Europe ain't my rope to swing on
Can't learn a thing from it
Yet we hang from it
Gotta get it, gotta get it together then
Like the motherfuckin' weathermen
To expose and close the doors on those who try
To strangle and mangle the truth
'Cause the circle of hatred continues unless we react

Come on, come on!

No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies
No more lies

Uggh!

Yeah!

Take it back y'all
Take it back, a-take it back
A-take it back y'all, come on!
Take it back y'all
Take it back, a-take it back
A-take it back y'all, come on!

Uggh!

Yeah!

Ik ga even naar de bibliotheek muziek lenen

Kijken of ik nog wat vind dat staat voor verzet.

Ik ben woest

Ik ben zo woest als een chimpansee die geen bananen krijgt en geen apen-nootjes.
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:17:05 #186
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39114201
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik bedoel een einde van alles. Dat het hele bestaan veranderd

Deze realiteit dus echt wissen. Ik word soms moe van deze realiteit.

Waar je als mensen wel samen kunt komen dus, maar waar het totaal anders is.

Waar je ook niet hoeft te werken en niet verplicht bent tot invullen van formulieren en nog meer.

Gewoon het hele systeem vernietigen

Waarom is dat niet mogelijk

Deze realiteit kapot maken helemaal. Een compleet ander bestaan. Mensen blijven mensen maar worden anders van samenstelling. Ze gaan via een andere samenstelling rechtstreeks naar iets nieuws.

En alles waar deze realiteit voor staat, dat verdwijnt.

Waarom is dat zo moeilijk om te doen als je wilt?? Dat je even voor God speelt met een paar mensen samen.

Gewoon alles afbreken.

Ik zal zometeen een lyric zoeken. Destruction!!!!!!

Maar zo ben ik niet helemaal bij de les nu, ik zie een paar dingen over het hoofd.

Heb zin om een bank te beroven nu Krijg de schijt van geld.

Hoe belangrijk het geld ook is, dat vind ik nog het meest belachelijke op deze wereld. Dat alles om geld draait dus. Slaat nergens op. Dat geld alles bepaald dus.
Als dat zou kunnen....

Ik zou ook graag een paar eeuwen terug in de tijd leven maarja, dat kan niet helaas.
pi_39115000
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik keek
wtf??

ja het was echt een merel toen ik op google zocht, kennelijk een nieuwe manier van anti linking ofzo, sorry folks
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:46:38 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39115183
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:41 schreef The_Shining het volgende:

[..]

wtf??

ja het was echt een merel toen ik op google zocht, kennelijk een nieuwe manier van anti linking ofzo, sorry folks
Ach, het houdt de spanning erin
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 15:48:40 #189
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39115257
quote:

[..]

wtf??

Jaaah jah...
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:52:31 #190
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39115369
quote:

[..]

wtf??

Geeft niet hoor
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:55:41 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39115463
Leuke TRU site http://home.hetnet.nl/~indianen/index.html
Jammer dat ze in Tiel zitten
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:06:19 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115729
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:17 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen....

Ik zou ook graag een paar eeuwen terug in de tijd leven maarja, dat kan niet helaas.
Zeg nooit nooit

Waarom gaat het niet

Waarom kun je niet doen wat je wilt

Waarom geen totale controle op je bestaan

Net terug van de bibliotheek, 6 cd's gehaald.

3 van rage against the machine.
1 van NOFX
1 van Thievery corporation ( the cosmic game)
1 van Nostradamus. Een cd over Nostradmus geloof ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:08:39 #193
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39115791
Omdat mijn wensen té ingrijpend zijn en ik niet de macht heb om de complete realiteit te veranderen
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:10:29 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115842
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Bastard het volgende:
Leuke TRU site http://home.hetnet.nl/~indianen/index.html
Jammer dat ze in Tiel zitten
Interessante site

Ook over dromenvangers staat er veel op.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:11:22 #195
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39115868
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Omdat mijn wensen té ingrijpend zijn en ik niet de macht heb om de complete realiteit te veranderen
Gewoon kracht putten uit het imperium van de evil wizards

Geintje dus, ik weet het ook niet. Maar ik ga niet bij de pakken neerzitten.

Ik weet niet eens wat ik wil.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:20:34 #196
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39116128
Ik weet wel wat ik wil: VRIJ

heb het gehad vandaag heb nu ongeveer elk fok topic al gelezen (so much for work )
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:21:39 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39116164
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet wel wat ik wil: VRIJ

heb het gehad vandaag heb nu ongeveer elk fok topic al gelezen (so much for work )
Ik deel je mening.. weer een hoop bij gelurkt hier en daar.
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:23:33 #198
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116229
En ik

Ik zit me net te bedenken dat het wel goed zou zijn om eerder naar huis te gaan
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:27:17 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39116367
Ik ben al thuis de hele dag. Dus er valt weinig te willen op dat gebied. Misschien ben ik wel teveel thuis.

Eerder is het zo dat ik het juiste werk zoek op dit moment. Maar werken is ook maar werken, dat is ook het mekka niet.

Vrij vrij vrij

Veel vrije tijd
  donderdag 22 juni 2006 @ 16:31:49 #200
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39116517
Ow, op zich vind ik werken leuk hoor. Alleen niet 5 dagen per week

2 of 3 lijkt me beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')