abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39109744
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje late reactie van me, maar toch [/sub]
beter laat dan nooit, toch
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:00 #152
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39109783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat gevoel is mij ook niet vreemd hoor
Heb mijn stukjes heel wat keren verbeterd voor ik ze postte en daar zijn aardig wat minder vriendelijke passages uit gehaald.
Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
The truth was in here.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:21 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109796
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou ja, maar je blijft steeds in rondjes draaien, ze gaat alleen in op dingen die in haar straatje zijn en draait continue alles om.
Maar je komt nu op een punt dat je steeds dingen gaat herhalen en dat is eigenlijk zinloos.
Ik vind het wel een enge gedachten dat er echt mensen zijn die dit soort dingen voor zichzelf zo schoon kunnen praten.
Hele enge gedachte ja, en deze dame wantrouw ik ten zeerste. Ik zou haar niet op mijn kleine nichtje laten passen, laten we het daar maar op houden.

Maar ook al herhaal je zaken, ik denk niet dat het zinloos is, je kunt dit soort ideeen niet genoeg proberen te ontkrachten vind ik.

Maar ik heb daar de zelfbeheersing niet voor, in tegenstelling tot mensen als jij en ddt, die haar wel op een fatsoenlijke manier van repliek kunnen dienen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:27:55 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39109818
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang

Vogels zijn okey

Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving

Dat ze met hun liederen mensen in leven willen houden.

Ik heb een vogel op het dak zitten altijd, volgens mij altijd dezelfde vogel

Zo'n zwarte met zo'n kleine oranje snavel. Ik weet niet hoe die vogel heet. Die vogels komen vaker voor. Ik weet de naam even niet

Straks even zoeken naar een foto van die vogel.

Komen veel voor in Nederland. Helemaal zwart, redelijk groot, met oranje snavel
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39109972
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving
Vandaar "zo vrij als een vogel"

[ Bericht 7% gewijzigd door The_Shining op 22-06-2006 15:39:44 ]
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:32:01 #156
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39109989
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ja
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang
Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:34:54 #157
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110109
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:

[..]

Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
Ja ik ben best erg hoor, doe altijd mijn posts previewen en zo.
Ik heb echt moeten leren niet altijd maar correct te zijn.
Ik ben opgevoed met het idee dat je niemand mag kwetsen en desnoods dat zelf maar twee keer moet slikken anders zouden mensen je niet waarderen.
Pas de laatste jaren ben ik wat meer voor mijn eigen mening gaan staan en die ook duidelijk gaan verkondigen, voelt wel lekker hoor.
Maar goed, ik blijf wel wat voorzichtig zeg maar
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:42:28 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110425
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vogeltjes

Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachten Altijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
Wat mooi
pi_39110430
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef senesta het volgende:
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig
ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
  Moderator donderdag 22 juni 2006 @ 13:46:42 #160
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39110593
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer " en wordt dit topic massaal genegeerd
Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:49:22 #161
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110710
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:

[..]

enne ik denk een merel: deze?
Volgens mij is er wat mis met die foto

Ik zie daar geen vogel

Volgens mij een foutje bedankt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:51:16 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110769
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:

[..]

enne ik denk een merel: deze?
je wilt niet weten wat voor een plaatje je krijgt als je daarop klikt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:52:04 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110792
Zo erg is het zweven hier niet, eerder vrij denken en schrijven. Vrij schrijven zonder steeds te kijken of je vreemd overkomt. Dat doe ik dus vaker, niet eerst kijken of ik gek overkom. Gewoon schrijven zonder te denken. Laatste tijd hou ik me meer in met schrijven, laat ik mezelf helemaal gaan, dan is het alfabet omgekeerd

Ik ben de laatste tijd sowieso minder zweef-achtig. Hoewel ik ook met vogels praat en met andere dieren. Via telepathie probeer ik altijd contact te zoeken met dieren. En volgens mij gaat dat makkelijk als je op dezelfde golf-lengte zit met het dier waar je mee wilt praten. Als je contact zoekt met het dier dus, dan is er een soort onzichtbare taal waarmee je kunt praten met elkaar.

Ik kan vogels ook lokken soms, lukt me niet altijd even goed. Maar vogels durven dicht in mijn buurt te komen. Omdat ik altijd zeg dat ik ze geen pijn doe.

In de winter ga ik meer voer geven aan ze, dan zorg ik dat er altijd eten aan de struik hangt.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:53:17 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110843
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik dacht ook al van, dat is geen vogel.

Ik zal straks even zoeken naar een merel En dan uitkijken dat ik niet dat ene verschrikkelijke beeld krijg

Is nog een keer gebeurt hier in deze topic. Of hier in thruth. Biancavia had toen een foto gepost en toen was er een been helemaal kapot, een gat in het been, een verbrijseld been dus. Gebeurt vaker dus.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:54:28 #165
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110881
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.

Ga in het weekend mijn vogelhuisje maar eens ophangen die heb ik al een tijd geleden gekocht maar nog niet opgehangen

en vanavond nieuwe auto ophalen (moest ook wel want mijn vorige is een langzame en pijnlijke dood gestorven )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:17 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39110945
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.

Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.

Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.
Ruimdenkend inderdaad, maar zo bereik je wel vaak de meest geniale gedachtes. De wetenschap is toch ook ontstaan door ruimdenkende mensen?

Grenzen verleggen dus ook wel. Maar sommige mensen kunnen dat niet. Ik kon dat ook nooit, sinds kort kan ik pas grenzen verleggen. Hoewel ik me dus nogmaals doe inhouden.

Vaak ben ik ook met beide benen op de grond, maar dat gaat soms al snel vervelen.

Wie altijd aan de oppervlakte van het leven blijft, wordt het leven moe

En die spreuk zit dus niet in mijn kaarten-dek maar die heb ik elders gezien.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:56:36 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39110960
speciaal voor de merel freaks:

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:57:58 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111008
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:58:56 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111050
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
speciaal voor de merel freaks:

[afbeelding]

Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken (vind mijn kat ook erg leuk )
Die bedoel ik dus

Ik zit dan buiten te roken en dan komt een merel naar me toe huppelen, steeds een stap dichterbij. En soms echt zo dichtbij dat ik de merel kan aanraken.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:00:00 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39111096
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met je auto

Dat ie maar een lang leven tegemoet gaat Een gezond leven voor je auto gewenst

Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.

Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:09:15 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111433
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenen Dat concept heb jij dus al goed door

Ik zat net buiten te denken en te voelen of ervaren. Ik denk dat het bij ieder mens anders is. Ik heb een eigen universum en jij ook, zo heeft ieder mens een eigen universum.

Ik probeer mijn universum luchtig te maken, ik wil alles van lucht maken. Alles luchtig. Zelfs voorwerpen luchtig.

Ik was net even muziek aan het luisteren. "air" heet die band, en dat zet ook het luchtige in werking.

Ik wilde net de barbecue op wielen laten rijden door erna te kijken

Zo experimenteer ik dus vaker. Invloed op de omgeving inderdaad. En dan kan ik extreem gaan doen maar ik hou me even in

Ik wil doseren, als ik extreem ga schrijven en denken, dan put ik mezelf uit. Als ik echt alle remmen los gooi, dan verbruik ik zoveel energie, dat daarna de burn-out naar voren komt en de depressie.

2 dagen lang ben ik helemaal leeg geweest, onaangenaam leeg dus. Dan zit er niets meer in en lijkt het bestaan ook geen zin te hebben.

Maar lucht is prettig, alles vol lucht. Ik ervaar de omgeving en de objecten nu ook als lucht weer.

En dat is erg prettig

Als het lucht lijkt te zijn, dan zijn er ook geen zorgen. Dan is de ballast weg. En lijkt het leven gewoon luchtig te zijn. Dan lijkt alles luchtig te zijn.

Luchtig

Ik wil hier verder mee experimenteren. Ook voorwerpen bewegen of voorwerpen omvormen tot lucht. De zware materie van voorwerpen veranderen in mijn omgeving. De voorwerpen zitten in mijn bewustzijn dus. Als ik naar mijn boeddah-beeld kijk, dan zit dat beeld in mijn hoofd. Het staat dan wel op het bureau, maar het is in mijn hoofd. En wat in mijn hoofd zit, daar kan ik mee doen wat ik wil

Als ik het goed aanpak dus
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:11:26 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111510
Soms lijkt het leven zo zwaar hier, en dan komen dagen als vandaag waarop het licht en lucht lijkt te zijn. Het wisselt nog. Maar ik ben niet manisch en dat is goed. Manisch zijn is een hel, dat is te zwaar. Ik ben luchtig en ik heb niets nodig. Ik heb totaal niets nodig in het leven, behalve lucht.

En wie weet kan ik straks met lucht zelf dingen maken. Maar ook dat is voor later.

Doseren moet ik nog verder leren. Ook wat betreft het willen. Niet teveel willen. Met mate willen. En wachten en vinden.

Maar vandaag heb ik niets te klagen. Gisteren en eergisteren was ik zo moe dat ik de hele dag geslapen heb zowat.

Die WK-gekte is ook manie. Als ik op tv die mensen zie dan zie ik mensen die manisch zijn. Manisch van het wk.

En de economie kan manisch zijn. Manisch zit er bij veel meer mensen in. Overdreven druk zijn dus. Geen rust hebben.
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:15:31 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39111679
De wereld om me heen wordt gemaakt door mij

Misschien heb ik zelf wel mijn eigen universum gemaakt, en jij dus ook. Dat we allemaal tijdens onze geboorte een universum hebben gemaakt.

Dat er dus helemaal niet sprake is van 1 universum. Dat het universum ons bewustzijn is.

Dat ik in mijn bestaan de maan kan laten verdwijnen

En dat anderen de maan gewoon blijven zien.

Dat ik de hemel paars kan verven. En dat hij bij jullie blauw blijft

Dat ieder mens dus een eigen universum heeft, en dat je als je goed leeft, alles kunt doen binnen dat universum.

Ook andere mensen laten verdwijnen, maar die mensen zijn er nog. Alleen niet meer in jou universum.

Kom je iemand tegen op straat die jou dom aankijkt, dan laat je die persoon gewoon verdwijnen Weer een last minder

Totale controle op je eigen universum. Alle mensen laten verdwijnen die een last zijn. En zo hou je steeds meer ruimte over.

Zo hoort het te zijn

Laat je gewoon een heel land leeg worden en bouw je zelf dat land op voor jezelf

Formateer je een land, en bouw je zelf dat land naar eigen wensen op

En anderen hebben het dan niet in de gaten, die leven gewoon nog op dat land. Alleen niet meer in je eigen wereld en universum
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:16:37 #174
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111728
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja precies , nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
Precies, dat vind ik nou ook
  donderdag 22 juni 2006 @ 14:17:53 #175
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39111799
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik keek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')