beter laat dan nooit, tochquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Beetje late reactie van me, maar toch[/sub]
Doe jij dat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gevoel is mij ook niet vreemd hoor![]()
Heb mijn stukjes heel wat keren verbeterd voor ik ze postte en daar zijn aardig wat minder vriendelijke passages uit gehaald.![]()
Hele enge gedachte ja, en deze dame wantrouw ik ten zeerste. Ik zou haar niet op mijn kleine nichtje laten passen, laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, maar je blijft steeds in rondjes draaien, ze gaat alleen in op dingen die in haar straatje zijn en draait continue alles om.
Maar je komt nu op een punt dat je steeds dingen gaat herhalen en dat is eigenlijk zinloos.
Ik vind het wel een enge gedachten dat er echt mensen zijn die dit soort dingen voor zichzelf zo schoon kunnen praten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja![]()
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang
Vandaar "zo vrij als een vogel"quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Vol leven vaak, en dan lijkt het inderdaad zo te zijn dat ze mensen ook leven willen inbrengen door wat actief te blijven in de omgeving
Vogeltjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja![]()
En in de avond lijkt het net alsof ze iedereen welterusten wensen en 's ochtends goedemorgen met hun zang
Ja ik ben best erg hoor, doe altijd mijn posts previewen en zo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe jij dat?
Nee, ik heb het hart op de tond.. en zo denk ik er op dat moment over.. ongezoeten all the way
Wat mooiquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Vogeltjes![]()
Nou praat ik sowieso al vaak tegen dieren die ik tegenkom, hard op of in gedachtenAltijd al gedaan hoor.
Bij vogels heb ik dat ook heel sterk. En heel soms lijkt het net alsof ze me ook 'ontvangen'.
ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef senesta het volgende:
In dit topic valt het wel mee hoor, ik voel me hier wel redelijk veilig![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ja, volgens mij denken de meeste bezoekers bij tru slowchat "oh god daar heb je die uberzwevers weer" en wordt dit topic massaal genegeerd
Volgens mij is er wat mis met die fotoquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Vandaar "zo vrij als een vogel"
enne ik denk een merel: deze?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Vandaar "zo vrij als een vogel"
enne ik denk een merel: deze?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]je wilt niet weten wat voor een plaatje je krijgt als je daarop klikt
Ruimdenkend inderdaad, maar zo bereik je wel vaak de meest geniale gedachtes. De wetenschap is toch ook ontstaan door ruimdenkende mensen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ruimdenkend noemen sommigen ook al zweverig.
Sowieso alles wat niet wetenschappelijk verklaard is is voor veel mensen al zweverig gedoe.
Nouja pech dan. Ik ben ruimdenkend en ik denk ver beyond de wetenschap. Maar ik vind mezelf best nuchter ook al geloof ik in geesten, telepathie, telekinese ed.
Die bedoel ik dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
speciaal voor de merel freaks:
[afbeelding]
Zitten bij mij ook zeer regelmatig in de tuin naar wormen te zoeken(vind mijn kat ook erg leuk
)
Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met je auto
Dat ie maar een lang leven tegemoet gaatEen gezond leven voor je auto gewenst
Zodra ik me dus richt op telepathie en geesten, dan komt het hier in leven. Ik kan zo erin stappen en ook zo eruit stappen.
Als ik wil leef ik dus in 2 werelden. En zo kan ik misschien ook een 3e wereld creeeren voor mezelf. Gewoon door ermee bezig te zijn komt de materie in leven hier in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is ook de essentie van het geloven in telekinese ed, je brein creeert de wereld om je heen DUS kan je er invloed op uitoefenenDat concept heb jij dus al goed door
![]()
Precies, dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja precies, nou prima toch?
Ik vind het hier hartstikke gezellig.![]()
Zijn hele lieve mensen met het hart op de juiste plaats en waardering voor alle mooie dingen in het leven, ook dingen die er voor anderen misschien niet toe doen.
Ik keekquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]je wilt niet weten wat voor een plaatje je krijgt als je daarop klikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |