Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.quote:
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zus.
Roderick (mijn broer) Roos (mijn zus)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...
Daar kom ik gewoon erg vaakquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Daar kom ik gewoon erg vaakHoe klein is dan toch zo'n wereldje he
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.quote:
Ja ik ken brian maar hij is geen vulploegleiderquote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.
c1000 reinbergen is die in ngein noord tog?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.
Rechts inhalen en snelheidquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Viper_74 het volgende:
vanmorgen nog aangehouden in Nieuwegein
pauperstad
Ik werk erquote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef menininha het volgende:
Ik kom ook uit Nieuwegein! Ben sinds een jaar verhuisd naar Utrecht maar mn ouders wonen nog wel in Ngein waardoor ik er ook vaak ben!
doorslag![]()
City plaza is hier vlakbij, wel gezellig verder. Afgezien daarvan is hier weinig te beleven volgens mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:01 schreef Hathor het volgende:
Kom er bijna elke dag wel een keer doorheen. Ga ook wel een biertje drinken op City Plaza of het Muntplein met een stel bekenden, maar voor de rest is het niet veel. Dorp vol met drempels.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef liiszle het volgende:
Njaaa.. ben dan geen Nieuwegeiner.. maar wel bijnawoon randje IJsselstein/nieuwegein.. aan de Nedereinse plas
omdat ik randje ijsselstein/nieuwegein woon ?quote:
No, but good pointquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
omdat ik randje ijsselstein/nieuwegein woon ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |