op wikipedia kun je dus lezen dat een deel van nieuwe gein het oude geyn is en dat heeft ergens in 1273 stadsrechten verkregen en die zijn overgenomenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nieuwegein is geen stad, heeft naar ik weet geen stadsrechten, verder word het hoog tijd dat ze dat Cityplaza eens opleuken.
Stadsrechten kun je niet overnemenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
op wikipedia kun je dus lezen dat een deel van nieuwe gein het oude geyn is en dat heeft ergens in 1273 stadsrechten verkregen en die zijn overgenomen
d'r valt idd niets te beleven maar het is zo ideaal icm verbinding op de snelwegen (A2, A12, A27), precies in het midden van nederland wat dat betreft. Daarnaast ben je ook heul snel in hartje Utrecht dusss.. ik heb t er prima naar mn zinquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:55 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Nieuwegein is kut! Ik woon(de) er vlakbij en er is geen hol te beleven..
Die nieuwe is inderdaad stukken beter....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik geloof dat ze die al jaren niet meer gebruiken. Dit is het logo wat nu gebruikt wordt op alle karretjes die rondrijden en de vlaggen die wapperen voor het gemeentehuis.
Die vlag in de OP is een beetje out-dated qua design.
[afbeelding]
maar wel extra inkomsten voor de gemeente, waardoor ze cityplaza eindelijk aan kunnen pakkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
de kom heeft af en toe best leuke voorstellingen
het parkeerbeleid nieuwegein centrum is prut , te weinig plekken onder cityplaza , die nu ook "betaald" parkeren is geworden (het heeft er geen auto minder door laten parkeren)
Parkeren onder Cityplaza is nog even aantrekkelijk als altijd als je maar kort parkeert want de eerste anderhalf uur zijn gratis. De echte langparkeerders zijn misschien wel weg, maar op zaterdag is het nog even druk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
de kom heeft af en toe best leuke voorstellingen
het parkeerbeleid nieuwegein centrum is prut , te weinig plekken onder cityplaza , die nu ook "betaald" parkeren is geworden (het heeft er geen auto minder door laten parkeren)
Als ze niet eerst 4 miljoen (het was zelfs nog meer geloof ik) hadden weggegooid aan plannen waar ze niets mee gedaan hebben zouden we nu een nog mooier centrum gaan hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar wel extra inkomsten voor de gemeente, waardoor ze cityplaza eindelijk aan kunnen pakken
Ja inderdaadquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef capibar het volgende:
Nieuwegein is goed te doen, en voor mensen die over uitgaan zeiken, voor uitgaan ga je maar naar Utrecht of IJsselstein![]()
Waarom dat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Viper_74 het volgende:
vanmorgen nog aangehouden in Nieuwegein
pauperstad
Waar ga je precies heen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:21 schreef JusNieuwegein het volgende:
Na 18 jaar Nieuwegein, geboren en getogen in Merwestein (wijk) en Fokkesteeg, ga ik in augustus mijn stad (want hou op met dat Vianese gelulNieuwegein is een stad, een dorp noem ik een plaats waar je binnen komt en gelijk ziet: "Klompgolf? Hier inschrijven" (o.i.d.):D) verlaten... Ga het best missen denk ik, ookal is er geen reet te beleven
Arie de Knaller toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef Oblivion het volgende:
Heb ook nog in Nieuwegein gewoond.
Op de Nedereindse weg.
Boven de slager.![]()
Leuk wonen.
Nee, ietsjes verder op.quote:
Daar woont mn vriendin ook gek!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef CosmoNut het volgende:
Ik woon ook in nieuwegeinLekboulevard
vlakbij het veerhuis
.
Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.quote:
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zus.
Roderick (mijn broer) Roos (mijn zus)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...
Daar kom ik gewoon erg vaakquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Daar kom ik gewoon erg vaakHoe klein is dan toch zo'n wereldje he
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.quote:
Ja ik ken brian maar hij is geen vulploegleiderquote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.
c1000 reinbergen is die in ngein noord tog?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik werk bij c1000 reinbergen, ken je brian, volgens mij is hij vulploegleider ofzo bij hoogzandveld.
Rechts inhalen en snelheidquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Viper_74 het volgende:
vanmorgen nog aangehouden in Nieuwegein
pauperstad
Ik werk erquote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef menininha het volgende:
Ik kom ook uit Nieuwegein! Ben sinds een jaar verhuisd naar Utrecht maar mn ouders wonen nog wel in Ngein waardoor ik er ook vaak ben!
doorslag![]()
City plaza is hier vlakbij, wel gezellig verder. Afgezien daarvan is hier weinig te beleven volgens mijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:01 schreef Hathor het volgende:
Kom er bijna elke dag wel een keer doorheen. Ga ook wel een biertje drinken op City Plaza of het Muntplein met een stel bekenden, maar voor de rest is het niet veel. Dorp vol met drempels.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:17 schreef liiszle het volgende:
Njaaa.. ben dan geen Nieuwegeiner.. maar wel bijnawoon randje IJsselstein/nieuwegein.. aan de Nedereinse plas
omdat ik randje ijsselstein/nieuwegein woon ?quote:
No, but good pointquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
omdat ik randje ijsselstein/nieuwegein woon ?![]()
Las ik toch even ass ipv asquote:
dankjewel.. heb het er idd even heel moeilijk mee gehad..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef Viper_74 het volgende:
* Viper_74 knuffelt liiszle![]()
Lezen van jou hyves blog wordt je ook niet vrolijk
van sterkte [afbeelding]
Hyvesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankjewel.. heb het er idd even heel moeilijk mee gehad..
maaaar life goes on!
wel berichtje op mn hyves achterlaten hea
Niks hoor schatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef liiszle het volgende:
en wat is dr mis met hyves?
Weet ik het, ik werk er ik woon er nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:01 schreef liiszle het volgende:
och, je mag me ook best Lis noemen hoor
maar nee, ben niet bij die parade sooi geweest, was het niet de nacht van nieuwegein?
ben weer wakker inmmiddels..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:03 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Weet ik het, ik werk er ik woon er niet
Hoorde wel van een collega dat het op zich best leuk was.
Oh je gaat weer verder slapen![]()
Jij zat in dé wijken bij city?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:10 schreef vigier het volgende:
tering, blij dat ik uit die klotestad weg ben zeg. Goede zaak dat het huis ook al gesloopt is.
ik zit overalquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:07 schreef PauldeMunnik het volgende:
Joh, zit je ook al in dit topic?
Nee, in het AD staat alleen over het Geinsche Hofquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:01 schreef WaSTeiL het volgende:
Woohoe.. all bejaarden in Nieuwegein gaan dood..
Ik hoor net dat door de warmte in verschillende zorginstellingen in Nieuwegein 3 bejaarden zijn overleden.
Zo zie je maar weer.. de beste oplossing tegen vergrijzing is gewoon alle bejaarden naar Nieuwegein brengen.
He dat is bij mij om de hoek..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:23 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Nee, in het AD staat alleen over het Geinsche Hof
Nieuwegein is niet deprimerend. Er valt misschien weinig te beleven, maar deprimerend is het absoluut niet. Lekker veel groen.. Ken genoeg plekken die vele malen erger zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een van de vele plaatsen in de Randstad waar ik niet dood gevonden wil worden. Heb dan ook medelijden met de bejaarden die wel dood gevonden worden in Nieuwegein: http://www.nu.nl/news/789(...)huis_door_hitte.html
Samen met Hoofddorp een van de meest deprimerende plekken van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |