quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef capibar het volgende:
Nieuwegein is goed te doen, en voor mensen die over uitgaan zeiken, voor uitgaan ga je maar naar Utrecht of IJsselstein![]()
Waarom dat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Viper_74 het volgende:
vanmorgen nog aangehouden in Nieuwegein
pauperstad
Waar ga je precies heen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:21 schreef JusNieuwegein het volgende:
Na 18 jaar Nieuwegein, geboren en getogen in Merwestein (wijk) en Fokkesteeg, ga ik in augustus mijn stad (want hou op met dat Vianese gelulNieuwegein is een stad, een dorp noem ik een plaats waar je binnen komt en gelijk ziet: "Klompgolf? Hier inschrijven" (o.i.d.):D) verlaten... Ga het best missen denk ik, ookal is er geen reet te beleven
Arie de Knaller toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:01 schreef Oblivion het volgende:
Heb ook nog in Nieuwegein gewoond.
Op de Nedereindse weg.
Boven de slager.![]()
Leuk wonen.
Nee, ietsjes verder op.quote:
Daar woont mn vriendin ook gek!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:33 schreef CosmoNut het volgende:
Ik woon ook in nieuwegeinLekboulevard
vlakbij het veerhuis
.
Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.quote:
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:10 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Heb ik ook nog heel vroeger gewerkt toen het nog op de oude plek zat. Is ondertussen dus zeker wel 10 jaar geleden.
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:13 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Misschien heb je wel samengewerkt met mijn broer of zus.
Roderick (mijn broer) Roos (mijn zus)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:15 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Als ik zou weten wie dat zijn misschien wel...
Daar kom ik gewoon erg vaakquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Daar kom ik gewoon erg vaakHoe klein is dan toch zo'n wereldje he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |