abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 17:54:41 #216
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39118781
Of-ie nou ergens mee zit of niet, ik denk dat je mannen in zulke situaties gewoon hard moet aanpakken. Uiteindelijk, depressie of geen depressie, is hij degene die de boel laat versloffen en van zijn privileges geniet. Op dit moment is zijn vriendinnetje te mak om hem uit zijn stoel te trekken, dus die zal het anders moeten aanpakken.
Dus hup, de bezem erdoor, schop zijn stoel onder hem vandaan, trap onder zijn kont en vraag of-ie zich anders wil gedragen, zo niet dan is het koffers pakken.

Als-ie dan spontaan begint te huilen en op zijn knieën gaat, weet je dat er iets goed mis is.
Als-ie gewoon weer schokschouderend aan het computeren gaat, weet je óók dat er iets mis is - maar dan vooral met de relatie. Over, uit.

Niet teveel mededogen in eerste instantie, baken eerst je eigen grenzen af. Toon pas begrip als je weet wat de ander bezielt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_39119079
Sorry ik heb niet het hele topic gelezen, maar alleen de fipo. Volgens mij zit de 'sleur' er in en realiseerd hij zich niet hoeveel jij voor hem waard bent? Het is nu al een tijdje uit mn meisje en realiseerde pas een tijdje nadat het uit was hoeveel meer ze voor me betekent dan ik haar liet blijken. Bij mij hielp uitmaken dus wel maar ik denk dat je dat niet echt als optie ziet? Stuur hem op strafkamp. succes ermee...
pi_39119176
Waarom moet je pas begrip tonen als je weet wat iemand beweegt? Als je geliefde al niet het voordeel van de twijfel krijgt... Het lijkt mij een grondhouding, je geliefde wíllen begrijpen. Eerst muren optrekken en dan de hand reiken? Dat is een contradictie.

Dat je iemand niet een schop onder z'n kont geeft hoéft niet te betekenen dat je maar vanalles pikt. Voor mij is dat juist een grens: als ik mijn geliefde tot een keuze moet dwingen, dan hoeft die liefde voor mij niet meer. Hij moet zélf zijn leven op orde willen krijgen. Ik wil graag weten wat hem beweegt, maar ik ga zijn leven niet voor hem leiden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:10:47 #219
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39119179
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Snuwerd het volgende:
Stuur hem op strafkamp.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:21:10 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_39119422
Wat ik bedoel, is dat je soms een antwoord moet forceren als het jouzelf tot aan de oren komt. Ik denk dat TS haar eigen grenzen niet heeft gerespecteerd, hem maanden-, jarenlang heeft laten voortsukkelen (of-ie nou tevreden met zichzelf was of niet) en daar nu de wrange vruchten van plukt. Ze zal op een of andere manier de situatie 180 graden moeten keren en dat lukt je, denk ik, in eerste instantie niet met lief & begripvol gedrag.
Laat gewoon zien dat jij er ook bent, toon je tanden, verover je plaats, trek 'm uit zijn stoel.

Natuurlijk wil je hem wel begrijpen, maar laat dat in eerste instantie niet merken; want het punt is namelijk juist, dat je hem niet begrijpt. Vraag hem, luid en duidelijk, om een verklaring. Zeg hem dat je op zo'n manier niet verder wil gaan. Leg uit wat je dwars zit, waar je niet tegen kan, wat je irriteert. Je moet hem de bal toespelen.

Pas als hij heeft gezegd wat hem drijft, waarom-ie zich gedraagt zoals-ie zich gedraagt, kan je daarvoor begrip opbrengen. Of niet. Hangt van zijn antwoord af.

Dat er van binnen begrip is (de kern van een goede relatie), hoeft niet te betekenen dat dat begrip van buiten altijd zichtbaar moet zijn. Niet in één keer al je troeven uitspelen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 18:30:29 #221
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39119686
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 17:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hou weet jij nou of hij nergens mee zit? Ík heb niet gepretendeerd de waarheid over de vriend te vertellen, daar kan alleen de TS zelf achter komen. Het lijkt iets heel banaals, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand die geen seks wil met zijn vriendin nou zo'n makkelijk leventje heeft waar hij erg van geniet.
Hij wil geen sex? Dan heb je niet of niet goed gelezen, Claudia . Elastagirl schrijft dat ze iedere week sex hebben, waar dan ook nog de spetters van af vliegen.

Ik vind de situatie volstrekt duidelijk. Elastagirl laat zich misbruiken en haar vriend realiseert zich niet hoe blij hij eigenlijk met haar mag zijn. 1 oplossing: uitmaken! Twee weken geen contact, ga maar op vakantie met een vriendin ofzo, en bij thuiskomst krijg je een totaal-wakker-geschudde-vriend terug die dezelfde fout nooit meer opnieuw zal maken.
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_39120275
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:30 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Hij wil geen sex? Dan heb je niet of niet goed gelezen, Claudia . Elastagirl schrijft dat ze iedere week sex hebben, waar dan ook nog de spetters van af vliegen.

Ik vind de situatie volstrekt duidelijk. Elastagirl laat zich misbruiken en haar vriend realiseert zich niet hoe blij hij eigenlijk met haar mag zijn. 1 oplossing: uitmaken! Twee weken geen contact, ga maar op vakantie met een vriendin ofzo, en bij thuiskomst krijg je een totaal-wakker-geschudde-vriend terug die dezelfde fout nooit meer opnieuw zal maken.
Nee ze schrijft:
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef ElastaGirl het volgende:

[..]

Niet iets totaal idioots, alleen lijkt het wel raar. Vaak ben ik degene die er meer zin in heeft dan hij. Hij neemt genoegen met 1x per week of soms minder. Eerst was zijn excuus dat ik er te vaak naar vroeg en hem dat tegenwerkte. Dat doe ik nu al een tijd niet meer, maar het blijft hetzelfde.
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef ElastaGirl het volgende:

[..]

Ja, maar volgens hem is het dat niet. Intimiteit is er wel, we knuffelen wel en hij laat soms ook zeker wel zien dat hij van me houd. Als we sex hebben dan is het ook wel echt vuurwerk! Alleen is het niet zo vaak. (of zo vaak als ik zou willen). Ik heb hem dit al vaker gevraagd en dan geeft ie als antwoord dat hij niet wil dat zijn relatie alleen maar uit sex bestaat...
Een man die genoegen neemt met slechts 1x per week of soms minder.... en dan nog die excuses... Dat is geen goed seksleven...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:08:20 #223
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39120832
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:51 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee ze schrijft:
[..]

[..]

Een man die genoegen neemt met slechts 1x per week of soms minder.... en dan nog die excuses... Dat is geen goed seksleven...
Wat kunnen jullie vrouwen toch altijd heerlijk naar problemen zoeken waar ze niet zijn, he ?!
Beter 1x per week spetterende sex, dan iedere dag de 5-minuutjes-voor-het-slapen-gaan-routine-wip. In drukke periodes is het niet zo gek om 1 keertje minder per week te sexen...

Er bestaat absoluut een groot probleem in hun relatie, maar niet dit.

Elastagirl, om je vriend te behouden en gelukkig hem te worden, moet je hem nu even voor 2 weken dumpen. Geen makkelijke opgave, maar uiteindelijk het beste voor jullie allebei en het doel heiligt in dit geval absoluut de middelen. Al overige dingen heb je al geprobeerd.
pi_39121395
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:08 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Wat kunnen jullie vrouwen toch altijd heerlijk naar problemen zoeken waar ze niet zijn, he ?!
Beter 1x per week spetterende sex, dan iedere dag de 5-minuutjes-voor-het-slapen-gaan-routine-wip. In drukke periodes is het niet zo gek om 1 keertje minder per week te sexen...

Er bestaat absoluut een groot probleem in hun relatie, maar niet dit.

Elastagirl, om je vriend te behouden en gelukkig hem te worden, moet je hem nu even voor 2 weken dumpen. Geen makkelijke opgave, maar uiteindelijk het beste voor jullie allebei en het doel heiligt in dit geval absoluut de middelen. Al overige dingen heb je al geprobeerd.
Nou sorry, maar een keer per week is echt weinig, vonken of geen vonken. Die excuses: niet willen dat de relatie alleen uit seks bestaat.... kom op zeg... bij een keer per week? En het feit dat de relatie nu eigenlijk helemaal niet bestaat?

bezwaar hebben tegen je vriendin die vaker seks wil dan een keer? alsjeblieft!

Dat is echt wel een probleem!

Drukke periodes... druk met spelletjes spelen... uhuh...
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:48:17 #225
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39122217
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou sorry, maar een keer per week is echt weinig, vonken of geen vonken. Die excuses: niet willen dat de relatie alleen uit seks bestaat.... kom op zeg... bij een keer per week? En het feit dat de relatie nu eigenlijk helemaal niet bestaat?

bezwaar hebben tegen je vriendin die vaker seks wil dan een keer? alsjeblieft!

Dat is echt wel een probleem!

Drukke periodes... druk met spelletjes spelen... uhuh...
Weer eentje die niet goed leest.
Hij heeft het niet druk met het _spelen_ van een spel, maar met het _maken_ van een spel ! Programmeren is een complexe aangelegenheid die veel concentratie vergt.

Ik heb overigens helemaal geen zin om de vriend van Elastagirl te verdedigen, want dat verdient ie niet, maar door die onzin die hier wordt geschreven moet ik wel....

Zijn opmerking: "ik wil niet dat de relatie alleen uit seks bestaat" heeft ie waarschijnlijk gemaakt, omdat hij zijn vriendin niet wilde krenken. De waarheid is natuurlijk: "Sorry, ik heb geen zin in je".
Ja, mannen draaien er ook wel eens om heen. Het zijn net vrouwen soms.

En nu niks meer over het seks-probleem, want dat is er niet. Als hij haar 2 weken kwijt is, zal hij haar daarna nemen zoveel als zij wilt...
pi_39122503
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Fokker200 het volgende:

[..]

Hij heeft het niet druk met het _spelen_ van een spel, maar met het _maken_ van een spel ! Programmeren is een complexe aangelegenheid die veel concentratie vergt.

Ik heb overigens helemaal geen zin om de vriend van Elastagirl te verdedigen, want dat verdient ie niet, maar door die onzin die hier wordt geschreven moet ik wel....

Zijn opmerking: "ik wil niet dat de relatie alleen uit seks bestaat" heeft ie waarschijnlijk gemaakt, omdat hij zijn vriendin niet wilde krenken. De waarheid is natuurlijk: "Sorry, ik heb geen zin in je".
Ja, mannen draaien er ook wel eens om heen. Het zijn net vrouwen soms.

En nu niks meer over het seks-probleem, want dat is er niet. Als hij haar 2 weken kwijt is, zal hij haar daarna nemen zoveel als zij wilt...
Ik geloof er niet zo heel hard in, in dat spel, maar blijkbaar had je dat nog niet helemaal door

Als je je vent maar een keer in de week zo gek krijgt, dan is er wel wat mis mee. En als hij dan zoiets als smoes gebruikt, maakt hij het er niet beter op. Dan is wat hij zegt erger dan de smoes. Ik vermoed dat hij slimmer is dan dat.
pi_39122920
quote:
Begrip is niet het uit de weg gaan maar juist het opzoeken van waarheid.
En naïviteit.
pi_39124969
Ojeee dit soort verhalenl komen me zo bekend voor.... hoe oud ben je? wacht tot je een jaar of 28/29 bent en je stapt bij hem op, zo gaat het in 99% van de gevallen.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:54:48 #229
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39125113
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Van roosters komen uiteindelijk niks terecht, je moet op elkaar kunnen bouwen zonder directe leefregels.
Daar ben ik het mee eens, maar zoals die 2 met elkaar omgaan...
Als laatste redmiddel zeg maar.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:58:31 #230
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39125321
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo heel hard in, in dat spel, maar blijkbaar had je dat nog niet helemaal door

Als je je vent maar een keer in de week zo gek krijgt, dan is er wel wat mis mee. En als hij dan zoiets als smoes gebruikt, maakt hij het er niet beter op. Dan is wat hij zegt erger dan de smoes. Ik vermoed dat hij slimmer is dan dat.
Wat wel kan is dat hij (als het maken van het spel echt is) misschien zoveel in de stress zit en daarom minder zin heeft. Dat merk ik ook aan mezelf als er iets groots op het spel staat met een deadline en ik heb het nog niet klaar. Dan ben ik niet met mn kop daarbij. Maar goed, dan zeg ik ook waarom ik geen zin heb. Beter is: zorg dat je alles voor de deadline afhebt.
pi_39125885
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:48 schreef Fokker200 het volgende:

Oh, ik kan me best voorstellen dat iemand eens een week of misschien een paar weken nachten door wil trekken omdat hij helemaal opgaat in een bezigheid. Dat heb ik zelf ook, en die 'flow' is heerlijk. Het wordt een probleem als dat langer gaat duren, als je geliefde begint te mopperen en als jij dat gaat bagatelliseren. Dat kun je niet maken als je samenwoont.
quote:
En dat is gezond, een man die geen zin in je heeft? Kijk, het hoéft heus geen probleem te zijn, de seks. Wat het vooral tot een probleem maakt is dat zij zich genegeerd en afgewimpeld voelt en hij dat niet serieus neemt. Klaar.
quote:
Het probleem ís niet de seks maar uit zich ín de seks.
pi_39126079
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Ringo het volgende:
Wat ik bedoel, is dat je soms een antwoord moet forceren als het jouzelf tot aan de oren komt. Ik denk dat TS haar eigen grenzen niet heeft gerespecteerd, hem maanden-, jarenlang heeft laten voortsukkelen (of-ie nou tevreden met zichzelf was of niet) en daar nu de wrange vruchten van plukt. Ze zal op een of andere manier de situatie 180 graden moeten keren en dat lukt je, denk ik, in eerste instantie niet met lief & begripvol gedrag.
OK, met het eerste ben ik het eens. Ik denk alleen niet dat ze tot op heden zozeer 'lief en begripvol' gedrag heeft getoond, maar meer voortdurend ongenoegen en gezeur. Dan kun je wel een ruzie forceren waarin je hem allerlei dingen gaat verwijten, maar ik geloof niet dat dat hem wakkerschudt.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 08:20:55 #233
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_39138579
Wacht op de post waarin TS zegt dat ze haar vriend eens goed heeft aangesproken...
Niks moet, niksen mag.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:31:26 #234
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39143063
Ja, waar is de TS gebleven?

Misschien hebben de collega's van haar vriend hem getipt over dit topic, want ze heeft het niet bepaald anoniem gehouden....
pi_39144594
Misschien dringt het dan wel tot zn botte kop door
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:39:36 #236
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39145459
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:31 schreef Fokker200 het volgende:
Ja, waar is de TS gebleven?

Misschien hebben de collega's van haar vriend hem getipt over dit topic, want ze heeft het niet bepaald anoniem gehouden....
nee hoor.. ze krijgt hier niet de steun die ze wilde.. en dan houden ze het voor gezien he..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39146099
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:39 schreef avotar het volgende:

[..]

nee hoor.. ze krijgt hier niet de steun die ze wilde.. en dan houden ze het voor gezien he..
Dat idee kreeg ik ook een beetje, als een opmerking maar een beetje rook naar kritiek naar de TS was het gelijk al kattig terug reageren. Maar we wachten geduldig af....
pi_39146451
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat idee kreeg ik ook een beetje, als een opmerking maar een beetje rook naar kritiek naar de TS was het gelijk al kattig terug reageren. Maar we wachten geduldig af....
Als ze ook zo doet tegen haar vriendje, nou dan snap ik wel waarom hij haar negeert.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:15:15 #239
116266 _Nouky_
pi_39146462
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat we de uitkomst te horen krijgen. Zou een beetje zonde zijn als we niet te horen kregen hoe het afgelopen is. Of het nu of is.
Niks moet, niksen mag.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:19:58 #240
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39146596
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:15 schreef _Nouky_ het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat we de uitkomst te horen krijgen. Zou een beetje zonde zijn als we niet te horen kregen hoe het afgelopen is. Of het nu of is.
ik denk dat ze het gewoon blijft pikken...

zullen we anders een pooltje doen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:56:10 #241
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_39147796
Ik snap dat iedereen van nieuwsgierigheid zit te springen om een update maar haar laatste reactie is nog geen 24 uur geleden. Misschien zit er wel veel schot in de zaak en heeft ze hem een cursus poetsen gegeven waarna ze vandaag de hele dag al in bed liggen te
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:06:28 #242
116266 _Nouky_
pi_39148170
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap dat iedereen van nieuwsgierigheid zit te springen om een update maar haar laatste reactie is nog geen 24 uur geleden. Misschien zit er wel veel schot in de zaak en heeft ze hem een cursus poetsen gegeven waarna ze vandaag de hele dag al in bed liggen te
laten we het hopen...
Niks moet, niksen mag.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:57:33 #243
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_39149902
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:19 schreef avotar het volgende:

[..]

ik denk dat ze het gewoon blijft pikken...

zullen we anders een pooltje doen
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Laten we maar hopen dat ze eens goed gepraat hebben of dat ze dit topic heeft laten lezen.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:06:31 #244
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39150176
Misschien is ze wel daadwerkelijk bij hem vertrokken en zit ze nu ergens waar ze geen internet heeft (ouders bijvoorbeeld).

nah.... neej, denk het ook niet...
pi_39150646
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef Angeles het volgende:
Dat er mensen zijn die in hun eentje een studie, een baan en een huishouden hebben lijkt me voor hier niet relevant, want dat kun je dan altijd wel zeggen als iemand het gevoel heeft er in een relatie alleen voor te staan. Als je samenwoont ga je er ook samen voor.
Ik wees op de houding van TS omdat zij wellicht dezelfde houding als die hier uit haar postings spreekt, ook t.a.v. haar relatie heeft en het lijkt me geen houding waar je snel het gewenste resultaat mee boekt, om het zacht uit te drukken. Daar hebben inmiddels al meer mensen op gewezen, trouwens.
pi_39150923
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 05:41 schreef teknomist het volgende:
Daarnaast een afwas van 4 dagen is niks. Bij ons staat ie soms 2 weken.
gadverdamme
pi_39151228
Misschien zit ik wel niet 24 uur per dag achter mijn pc en heb ik ook nog andere dingen te doen in het dagelijkse leven...

Zodra er iets gebeurd, praten of whatever laat ik het heus wel weten....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:44:53 #248
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39151498
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:36 schreef ElastaGirl het volgende:
Misschien zit ik wel niet 24 uur per dag achter mijn pc en heb ik ook nog andere dingen te doen in het dagelijkse leven...

Zodra er iets gebeurd, praten of whatever laat ik het heus wel weten....
ok, fijn.
Laat je niet opnaaien hier, hoor.
Wat is je plan op dit moment?
pi_39151778
Ik ben deze week in ieder geval gestopt met alles alleen op te ruimen en overal alleen voor te zorgen. Dat heeft tot nu toe geen effect want er ligt geen mes, vork, bord of wat dan ook meer schoon in de kast of la. Er staat een tering afwas en alle andere ruimtes is huis schreeuwen ook een beetje om een schoonmaakje. Hoewel ik het moeilijk vind alles zo te laten, vertrekken we zo meteen toch voor het weekend naar onze ouders toe, dus het blijft een grote teringzooi. Dit weekend gaat er serieus gepraat worden iig en dan hoop ik eigenlijk op een verbetering...

volgende week is de deadline voor het spel, misschien (al acht ik de kans erg klein) verbeterd de situatie dan ook. We krijgen beide vakantie, dus gaan wel uit ons dagelijkse ritme ben ik bang. Maar van de andere kant is het misschien ook wel goed. Dan heeft hij in ieder geval geen excuses meer dat hij aan het spel moet werken.

Tot zover mijn plan...

Wordt vervolgd
pi_39152315
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik ben deze week in ieder geval gestopt met alles alleen op te ruimen en overal alleen voor te zorgen. Dat heeft tot nu toe geen effect want er ligt geen mes, vork, bord of wat dan ook meer schoon in de kast of la. Er staat een tering afwas en alle andere ruimtes is huis schreeuwen ook een beetje om een schoonmaakje. Hoewel ik het moeilijk vind alles zo te laten, vertrekken we zo meteen toch voor het weekend naar onze ouders toe, dus het blijft een grote teringzooi.

Maakt ie er geen opmerkingen over? Valt hem niks op?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:10:08 #251
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39152360
ok.
Ik ben op de hoogte van hoe het er in de software-industrie aan toe gaat, en ik _garandeer_ je dat de deadline van komende week niet wordt gehaald en dat hij zonder twijfel nog wekenlang nachten doorgaat. In het gesprek zal hij zeggen dat hij je begrijpt en dat "als deze week het spel af is", alles zal veranderen. We weten allemaal dat dit niet zo is.

Sorry dat ik zo beslist klink, maar het is ook zo duidelijk.
Het ligt niet aan dat spel; hierna komt er wat anders of versie 1.1. Het ligt aan zijn persoonlijkheid, en ook aan de jouwe omdat je hem al zo lang toestaat zijn gemakzuchtigheid ten koste van jouzelf te laten zegevieren.
pi_39152748
Is die gozer rank 14 aan het halen in wow of oz iets...

suc6 dat is een paar maanden het sociale leven opgeven en 16 uur per dag spelen voor wat virtuele items en een idem titel

Ken iemand die in 3-4 maanden 4 jaar heeft weg gegooit door een game 16uur per dag te spelen.
Dit heeft hem zijn relatie en zijn werk gekost.
pi_39156506
Ik zou alleen nog voor mezelf koken en alleen m'n eigen kleren wassen Misschien snapt ie de hint dan?
pi_39167520
Hij speelt geen WOW thank God... CS is al meer dan genoeg, hoewel ik dat zelf ook een erg leuk spel vind.

Er is toch wel iets van vreemds aan de hand. Ergens heb ik het idee dat hij dit topic heeft gelezen. Hij zag toevallig dat ik op Fok! zat en vroeg zich af wat ik daar in hemelsnaam op deed. Deze vraag heb ik met de vraag beantwoord, wat hij op zijn forums doet? En daar kreeg ik verder geen reactie op.

Het valt hem wel op dat er een tering afwas staat en dat het bed al de hele week niet opgemaakt is. Er ligt een hoop was en noem maar op. Zijn reactie vanmiddag voordat we vertrokken: Goh, er moet hier wel echt opgeruimd worden. Ik heb geantwoord dat ik het niet alleen zou doen en ik verbaasde me wederom, nee dat hoeft ook niet schat, dat doen we samen!

Hij is zelfs gisteravond eerder naar bed gegaan dan ik, tien sec. eerder dan. Maar dat hij uberhaupt al eerder aanstalte maakt om naar bed te gaan, komt gewoon nooit voor. Misschien zie ik het ook wel allemaal verkeerd. Misschien was hij gewoon echt kapot moe. En misschien let ik nu meer op zijn reacties... Ik weet het niet, maar ik vind het toch bizar...
pi_39167839
Nou, ik acht de kans eigenlijk vrij groot. Die jongen heeft zo te horen wat ervaring op zak qua internet betreft en zal vast dit topic hebben gelezen. Toch wel mooi als zoiets zo opgelost wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2006 00:29:39 ]
pi_39168390
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef Fokker200 het volgende:
ok.
Ik ben op de hoogte van hoe het er in de software-industrie aan toe gaat,
Ik geloof dat je dan ook wel een redelijke schatting had kunnen maken waar hij precies aan werkt.
En dat is dus geen spel, maar een mod.

Software industrie
pi_39168460
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:49 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik geloof dat je dan ook wel een redelijke schatting had kunnen maken waar hij precies aan werkt.
En dat is dus geen spel, maar een mod.

Software industrie
Wat doet dit er nu weer toe??
pi_39168537
Ik geloof dat ik je dat onderhand wel duidelijk heb gemaakt. Prima als jij dan in de verdediging blijft schieten, het is je goed recht, want het is jouw probleem ook verder.

Overigens ben ik van beroep computer programmeur.
Veel succes verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')