Gut, blij dat me nu duidelijk wordt dat er niks zit tussen nooit aandacht krijgen en continu samen zijn...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef benchMarc het volgende:
Je zeurt. Je hebt gewoon veel teveel aandacht nodig. Je moet begrippen dat dit niet bij alle mannen ook zo werkt. Misschien kun je beter een kerel zoeken die wel constant aan je kleeft?
Whaha neej dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ts is een zeur..... het probleem ligt net zo goed bij haar..
"ik ben een huillie want mn studie is zo zwaar en ik moet stage lopen. oho ho wat heb ik het zwaar"
"Ik ben een huillie want ik moet opruimen thuis"
Ik denk niet dat jij het hele topic gelezen hebt! Ik zeur niet. En ik heb niet gezegd dat het alleen maar aan hem ligt. Als je het goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat ik mezelf al meerdere malen lagere drempels heb opgelegd door minder te vragen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:18 schreef amaranta het volgende:
Ik vind dat je een zeur bent Elastgirl.
Jij legt alle problemen bij je vriend maar ze liggen net zo goed bij jou.
En de PABO vergt echt niet zoveel energie hoor.... misschien is de studie wel te zwaar voor je....
En reageer je het af op je vriend....
Als je dagelijks naar school moet, je huiswerk moet maken en voor twee mensen ook nog moet gaan koken, afwassen, was doen, opruimen en noem maar op dan heb je het idd zwaar. Als je niet normaal kan reageren reageer dan niet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
ts is een zeur..... het probleem ligt net zo goed bij haar..
"ik ben een huillie want mn studie is zo zwaar en ik moet stage lopen. oho ho wat heb ik het zwaar"
"Ik ben een huillie want ik moet opruimen thuis"
1. Dat zijn nooit mijn verwachtingen geweest. We zijn allebei student en hebben dus nog lang geen huisje boompje beestje!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef Tobbes het volgende:
Sorry hoor; ik probeer me in te leven maar het probleem ligt duidelijk bij jou en is ook nog eens veelzijdig.
1. Jij verwacht meteen het ideale huisje-boompje-beestje scenario, hebt teveel films gekeken en hebt scheve verwachtingen.
2. Je maakt het hem te makkelijk; LAAT DIE AFWAS GEWOON STAAN.
3. Je neukt hem te weinig.
Ik heb niet teveel aandacht nodig. Maar als je nooit aandacht krijgt dan zit er toch ook iets fout. Ik zeg niet dat het allemaal aan hem ligt. Want ik heb al meerdere malen in dit topic verteld dat het een jongen is met een hart van goud. Nu heb ik gewoon op bepaalde punten moeite met de relatie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef benchMarc het volgende:
Je zeurt. Je hebt gewoon veel teveel aandacht nodig. Je moet begrippen dat dit niet bij alle mannen ook zo werkt. Misschien kun je beter een kerel zoeken die wel constant aan je kleeft?
1. Blijkbaar wel. Ga eens kijken naar de afwas in een echt studentenhuisquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef ElastaGirl het volgende:
[..]
1. Dat zijn nooit mijn verwachtingen geweest. We zijn allebei student en hebben dus nog lang geen huisje boompje beestje!
2. Dat heb ik geprobeerd maar het veranderd niet!
3. Je hebt eerdere dingen niet gelezen, want dan zou je zien dat dat probleem niet bij mij ligt!
Laat ze maar lullen, niet op ingaan. De problemen liggen zeker niet bij jou. Die liggen dus 100% bij hem. Hij wil niets meer doen voor de relatie, doet alleen wat hijzelf wil en schenkt amper aandacht aan jou. Voor jou drijft de relatie volgens mij nu vooral op nostalgie en wat ooit was. Het wordt lijkt mij tijd om naar het nu en de toekomst te kijken. Jij verdient beter dan zo'n lamzak. Hij mag ook wel wat tijd in jou steken en een huishouden run je samen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef ElastaGirl het volgende:
1. Dat zijn nooit mijn verwachtingen geweest. We zijn allebei student en hebben dus nog lang geen huisje boompje beestje!
2. Dat heb ik geprobeerd maar het veranderd niet!
3. Je hebt eerdere dingen niet gelezen, want dan zou je zien dat dat probleem niet bij mij ligt!
thnx flash iemand die het door heeft!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef _Flash_ het volgende:
Amaranta, overbetaalde docent/ambtenaar zeker? Een beetje kinderen in het gareel houden, verder niks kunnen.hoeven en 50 vakantiedagen per jaar.. Of zijn dat er meer tegenwoordig? Misschien is jouw generatie wel de reden dat de eisen aan PABO-studenten zijn opgeschroefd.
Als we gaan rellen doe ik mee
Hij is 22 en ik ben 24quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef FlowDesign het volgende:
En hoe oud zijn jullie beiden?

Met [betreffende user] 100% eens is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef Natalie het volgende:
knip
Kijk, en hier heeft amaranta wel gelijk in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft toch een mond en een eigen wil?
Het is toch wat als je zo over je heen laat lopen.
Oké, laten we dat aannemen. Wat moet er volgens jou nu dan gaan gebeuren?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:20 schreef amaranta het volgende:
Lieve schat. Jullie zijn er toch allebei bij?
Jullie laten het allebei uit de hand lopen.
Het is niet alleen zijn schuld het is ook JOUW schuld.
Kijk, en nu ben ik het dus volledig met je eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef amaranta het volgende:
TS moet de haar vriend eens flink de waarheid vertellen.
En niet genoegen nemen met: ik wil nu niet praten...
Daar komen meer dingen bij kijken. Iemand 'even flink de waarheid vertellen' gaat niet zo makkelijk als de ander duidelijk aangeeft geen tijd, geen zin en geen interesse te hebben in waar zij mee zit. Als ze al ruzie krijgen over zoiets als de afwas, hoe denk je dat een gesprek over gevoelens en problemen zal gaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kijk, ze moet hem flink de waarheid vertellen.
Maar ze moet ook inzien dat de fout ook bij haar ligt.
Iets loopt niet zomaar uit de hand. Je bent er allebei bij.
En zegt het jou dan niets dat hem meerdere malen flink de waarheid vertellen niets heeft geholpen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:31 schreef ElastaGirl het volgende:
En denk je nou werkelijk dat ik hem nog nooit flink de waarheid heb verteld. Als dat allemaal had geholpen zou ik hier toch geen hulp zoeken. Werkelijk wat doe jij hier eigenlijk.
Je laat misschien niet constant over je heen lopen, maar wel vaak genoeg om de relatie ongelijkwaardig te maken, waardoor jij je doodongelukkig voelt. Dat je zegt hem communicatief aan te kunnen is eigenlijk al een teken dat het niet goed zit. Afgaande op je posts ben ik het niet met je eens dat je hem communicatief aan kan, maar daar gaat het eigenlijk niet om. Iemand aan kunnen suggereert twisten, strijd; daar hoort in een relatie geen sprake van te zijn. Verder zou hij, als jij hem communicatief aan kon, wel naar je hebben geluisterd, gesprekken niet hebben vermeden en zijn gedrag hebben aangepast.quote:Het is echt niet zo dat ik constant over me heen laat lopen. Ik kan hem communicatief gezien heus wel aan. Hij doet alleen een universitaire studie en qua IQ ligt hij gewoon een stuk hoger. Hij haalt dus makkelijker argumenten aan die eigenlijk helemaal nergens op slaan.
Soms?quote:Soms heb ik idd wel het idee dat onze relatie niet gelijkwaardig is...
Ik denk eerder dat ze het moeilijk heeft met de opleiding èn met de relatie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doordat ze het zo moeilijk heeft met de opleiding uit ze dat in de relatie.
Ach, bull. Zo zijn er altijd wel excuses om het ergens niet over te hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik heb het helemaal niet moeilijk met mijn opleiding. Ik heb het juist hardstikke naar mijn zin. Het gaat me heel goed af, maar ik moet er wel iets voor doen. Dat uit ik niet in mijn relatie dat weet ik zeker.
Ik wil ook echt heel graag met hem gaan praten. Het probleem is alleen, dat hij nu net tentamens heeft. en ik alleen al blij ben dat hij er naar toe gaat en er iets voor doet. Hij heeft immers weinig gedaan op school dit jaar en dus wil ik hem daar niet vanaf houden...
Alles zou je moeten kunnen delen met je lief. Ook als het goed gaat, dat juist!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik heb het helemaal niet moeilijk met mijn opleiding. Ik heb het juist hardstikke naar mijn zin. Het gaat me heel goed af, maar ik moet er wel iets voor doen. Dat uit ik niet in mijn relatie dat weet ik zeker.
Jij zit met dingen die er misschien toe leiden dat jullie relatie in gevaar komt. Lijkt me toch wel als je het zo brengt dat ie er 2/3 uurtjes praten aan wil spenderen???quote:Ik wil ook echt heel graag met hem gaan praten. Het probleem is alleen, dat hij nu net tentamens heeft. en ik alleen al blij ben dat hij er naar toe gaat en er iets voor doet. Hij heeft immers weinig gedaan op school dit jaar en dus wil ik hem daar niet vanaf houden...
En na de tentamens dan gaat hij weer met zijn spel bezig, en daarna is er waarschijnlijk wel weer iets anders wat zijn aandacht opeist. Lieverd, je moet ook aan jezelf gaan denken en het niet voor je uit gaan schuiven. Jullie thuissituatie is minstens zo belangrijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik wil ook echt heel graag met hem gaan praten. Het probleem is alleen, dat hij nu net tentamens heeft. en ik alleen al blij ben dat hij er naar toe gaat en er iets voor doet. Hij heeft immers weinig gedaan op school dit jaar en dus wil ik hem daar niet vanaf houden...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef amaranta het volgende:
Overigens als je 100% geeft voor je studie en die andere 100% in je relatie steekt kom je op beide vlakken ook een heel eind denk ik.
Ga jij dan vervolgens ook de relatie met hem hervatten, omdat jij hem beter aan kan dan zij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
En TS, moet ik anders even langskomen en met hem praten?
Ik ben communicatief bijzonder sterk namelijk!
Ik verwees dan ook naar haar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
TS zei zelf dat ze 200% in de studie stak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |