Verkennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:43 schreef ehqo het volgende:
"Parelmoeren G-Spot vibrator met revolutionaire vorm. Voor stimulatie van de clitoris en het verkennen van de G-Spot."
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
is die 'met' uit de OP nu halvanaise of volle?
Wat is de vorm dan?quote:
Die laatste incl. lederhosen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een vuist. Of een Duitse bierpul. Of een vuist die een Duitse bierpul vasthoudt.
Nee hoor, mooi topic, lief topic, lieve usersquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopic.
Yup.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopic.
Slapeloze nachten hè, als je mod bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Wakker.
Hai!quote:
Mijn tr hebben ze nog steeds niet gelezen, slaapkoppenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slapeloze nachten hè, als je mod bent.
Jij wordt wakker op het moment dat mijn wekker gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Wakker.
op zich niet zo wonderbaarlijk als ze naast je ligt, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo isquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij wordt wakker op het moment dat mijn wekker gaat..
!
Mwach, zij heeft zo'n rinkelding anders wordt ze niet wakker, ik gebruik m'n telefoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
op zich niet zo wonderbaarlijk als ze naast je ligt, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo is
ik zet altijd een wekker, maar 5 minuten van te voren word ik al wakkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, zij heeft zo'n rinkelding anders wordt ze niet wakker, ik gebruik m'n telefoon.. Op trilstand.
Hier moet ik aan wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Gewoon een zwart/wit monitor kopenquote:
Goedendagquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nah, ik wen wel.
Hoi allemaal, trouwens.
Maak de overige 10% ook gewoon blauw. Subforumpje bef of zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Stofje het volgende:
Schopje FC maar? 90% van de mensen die hier reageren zijn blauw.![]()
Goed plan, even een dubbele espresso scoren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef Stofje het volgende:
Wat kan koffie lékker zijn.
Ik heb oliever dat een meid zuigt dan het leven, maarja, waarom niet allebei.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:10 schreef Neenetje het volgende:
Het leven zuigt..
Daarom zijn mannen ook zo blij denk ik..
Mt. den Blauewen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik laat jullie niet zomaar in de steek hoor.quote:
Ik was zó bang dat je wegging. Ik droomde er over, ik denk er de hele tijd aan. Bljf bij ons, Misstique, blijf bij ons!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik laat jullie niet zomaar in de steek hoor..
Ik besefte me niet dat ik je zo diep raakte. Ik voel me gevleid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was zó bang dat je wegging. Ik droomde er over, ik denk er de hele tijd aan. Bljf bij ons, Misstique, blijf bij ons!![]()
Dat is niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geef mij eens een note, dat vind ik opwindend, als jij dat doet..
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geef mij eens een note, dat vind ik opwindend, als jij dat doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |