Verkennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:43 schreef ehqo het volgende:
"Parelmoeren G-Spot vibrator met revolutionaire vorm. Voor stimulatie van de clitoris en het verkennen van de G-Spot."
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:04 schreef cerror het volgende:
is die 'met' uit de OP nu halvanaise of volle?
Wat is de vorm dan?quote:
Die laatste incl. lederhosen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een vuist. Of een Duitse bierpul. Of een vuist die een Duitse bierpul vasthoudt.
Nee hoor, mooi topic, lief topic, lieve usersquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopic.
Yup.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Kuttopic.
Slapeloze nachten hè, als je mod bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Wakker.
Hai!quote:
Mijn tr hebben ze nog steeds niet gelezen, slaapkoppenquote:Op woensdag 21 juni 2006 07:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slapeloze nachten hè, als je mod bent.
Jij wordt wakker op het moment dat mijn wekker gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Wakker.
op zich niet zo wonderbaarlijk als ze naast je ligt, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo isquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij wordt wakker op het moment dat mijn wekker gaat..
!
Mwach, zij heeft zo'n rinkelding anders wordt ze niet wakker, ik gebruik m'n telefoon.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
op zich niet zo wonderbaarlijk als ze naast je ligt, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo is
ik zet altijd een wekker, maar 5 minuten van te voren word ik al wakkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, zij heeft zo'n rinkelding anders wordt ze niet wakker, ik gebruik m'n telefoon.. Op trilstand.
Hier moet ik aan wennen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:35 schreef Misstique het volgende:
Gewoon een zwart/wit monitor kopenquote:
Goedendagquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nah, ik wen wel.
Hoi allemaal, trouwens.
Maak de overige 10% ook gewoon blauw. Subforumpje bef of zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Stofje het volgende:
Schopje FC maar? 90% van de mensen die hier reageren zijn blauw.![]()
Goed plan, even een dubbele espresso scoren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef Stofje het volgende:
Wat kan koffie lékker zijn.
Ik heb oliever dat een meid zuigt dan het leven, maarja, waarom niet allebei.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:10 schreef Neenetje het volgende:
Het leven zuigt..
Daarom zijn mannen ook zo blij denk ik..
Mt. den Blauewen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik laat jullie niet zomaar in de steek hoor.quote:
Ik was zó bang dat je wegging. Ik droomde er over, ik denk er de hele tijd aan. Bljf bij ons, Misstique, blijf bij ons!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik laat jullie niet zomaar in de steek hoor..
Ik besefte me niet dat ik je zo diep raakte. Ik voel me gevleid.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was zó bang dat je wegging. Ik droomde er over, ik denk er de hele tijd aan. Bljf bij ons, Misstique, blijf bij ons!![]()
Dat is niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geef mij eens een note, dat vind ik opwindend, als jij dat doet..
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geef mij eens een note, dat vind ik opwindend, als jij dat doet..
Wat was jij op 23 november 2005 een kutwijf, zeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de bedoeling..
Nee maar, bij het idee alleen al voel ik een onstuitbare drang om over mijn 'kopje' te aaien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Ik kreeg ook een klein stijfje toen Skaai me een note gaf
. Maar goed, ik zie die note ook en jij straks niet.
.
Ik was mezelf niet die dag. Last van PMS. Ziek. Onder invloed van geestveruimende middelen. Etc.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat was jij op 23 november 2005 een kutwijf, zeg.![]()
Aanstellerij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was mezelf niet die dag. Last van PMS. Ziek. Onder invloed van geestveruimende middelen. Etc.
Wat klinkt dat romantischquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee maar, bij het idee alleen al voel ik een onstuitbare drang om over mijn 'kopje' te aaien.
Hoiquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat klinkt dat romantisch.
Hoi, overigens, allemaal.
Aai jij ook wel eens over je knopje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat klinkt dat romantisch.
Hoi, overigens, allemaal.
Mtquote:
Was jij het niet die laatst vond dat we het niet over masturbatie moesten hebben?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef JDude het volgende:
Sjonge, de O-plussen vliegen je om de oren hier.
Als het over jouw knopje gaat, knijp ik wel een oogje toe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. Blauw
. Wel even die extra r in geestverruimend zetten babe.
[..]
Was jij het niet die laatst vond dat we het niet over masturbatie moesten hebben?.
Ik ben natuurlijk wáy te verlegen om het over knopjes en/of kopjes te hebben, dat weet je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als het over jouw knopje gaat, knijp ik wel een oogje toe.
Nope, dat is ekspress om aan te geven hoe erg het met me gesteld was op die bewuste dag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. Blauw
. Wel even die extra r in geestverruimend zetten babe.
We kunnen het combineren, dat ik met mijn kopje over jouw knopje wrijf.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk wáy te verlegen om het over knopjes en/of kopjes te hebben, dat weet je.
Dan was het wel heel heel ergquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, dat is ekspress om aan te geven hoe erg het met me gesteld was op die bewuste dag.
Oeh ja, dát kan wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
We kunnen het combineren, dat ik met mijn kopje over jouw knopje wrijf.
Ik vind jou steeds toffer worden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat moet wel gebeuren terwijl Supermassive Black Hole van Muse opstaat dan. Wát een lekker nummer.
Muse is fantastissch. Live een verademing, op cd geweldig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:23 schreef ehqo het volgende:
Muse. [afbeelding]. Black Holes. [afbeelding].
Ik lok enkel notes van Mt. uit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Muse is fantastissch. Live een verademing, op cd geweldig.
Jij vond het anders maar wát fijn om gelikt te worden.quote:
Ik wil niet eens wéten hoevaak hij al op heeft gestaan de laatste paar dagen.quote:
Oh, daar hou je niet van?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Muse is fantastissch. Live een verademing, op cd geweldig.
Dan moet je beter je best gaan doen.quote:
Ik post tubgirl wel even in STA.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best gaan doen.
Muse zal ongetwijfeld nog op gaan treden in Nederland, in Ahoy of zo. Dan gaan we daten. Niet? Echt wel.quote:
Wist je dat ik 3 minuten van Ahoy vandaan woon?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Muse zal ongetwijfeld nog op gaan treden in Nederland, in Ahoy of zo. Dan gaan we daten. Niet? Echt wel.
Dan kom jij dus ook en blijven we bij jou slapen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wist je dat ik 3 minuten van Ahoy vandaan woon?
Mt en ik in mijn kamer en jij bij m'n broertje in bedquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan kom jij dus ook en blijven we bij jou slapen.
Ik zou het niet willen missen, dus ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Muse zal ongetwijfeld nog op gaan treden in Nederland, in Ahoy of zo. Dan gaan we daten. Niet? Echt wel.
Gelukkig schrok je er zelf van.quote:
Mocht dat gebeuren mag je trouwens best per ongeluk je kussen op zijn hoofd leggen. En aandrukken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt en ik in mijn kamer en jij bij m'n broertje in bed.
Ik ben erg winderig, 's nachts. Will do.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren mag je trouwens best per ongeluk je kussen op zijn hoofd leggen. En aandrukken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben erg winderig, 's nachts. Will do.
Nu weet ik zeker dat je niet bij ons op de kamer mag, ik twijfelde nog.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben erg winderig, 's nachts. Will do.
hij is een mod, jij een vrouw. vrouwen vallen op machtquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je niet bij ons op de kamer mag, ik twijfelde nog.
Ach, wij vermaken ons wel, toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je niet bij ons op de kamer mag, ik twijfelde nog.
Goed dat je het zegt! Miss, we delen de kamer natuurlijk wel met Lits.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis iemand in dit verhaal en nee, ik ga niet naast een gasbuil liggen. Dan ga ik wel in Slochteren wonen.
Dus jaquote:
Babe!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis iemand in dit verhaal en nee, ik ga niet naast een gasbuil liggen. Dan ga ik wel in Slochteren wonen.
Wow, gaat dat wel passen in m'n bed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |