Dan ken je me niet goed genoeg!quote:
Sletquote:
Waar is mijn cadeauquote:
Mot ik niet, ik wil cadeau's!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh... ik geef het kadootje in natura
Dan hebbie pech. Of aan mijn leuter peuteren ofquote:
Kutsukkel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven! Spellingstest And the winner is...!
Wat dat wicht zegt.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kutsukkel. [afbeelding]
Ik trapte erin.
Je jat gewoon mijn grappen mên.
Ik heb al mn eigen leuter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan hebbie pech. Of aan mijn leuter peuteren of
E...e...e...en toch vind ik je nog steeds tofquote:
Ja kut, het is niet meer speciaal om Dizer tof te vinden hequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie niet...?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
E...e...e...en toch vind ik je nog steeds tof.
Ik hoop dat je vele keren kunt klaarkomen op die quote.quote:
Ik vond het welquote:
Like, duhquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vele keren kunt klaarkomen op die quote.
Ja, da's klote.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, de Vliegende Hollander gaat niet meer open dit seizoen![]()
![]()
WHAT THE FUCKING FUCK?!?!/1!?1/!?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, de Vliegende Hollander gaat niet meer open dit seizoen![]()
![]()
Ja fuck enzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WHAT THE FUCKING FUCK?!?!/1!?1/!??!/1/1!?/1!??!!?!?
?!/1!?!?!?
![]()
![]()
!?1/!?1?
rrR!11!!!!11!1!!1
Zuipschuit!quote:
Dat is dus het rare. Ik heb niet echt superveel lopen drinken, maar ik voelde het al aardig zitten.quote:
Geld?quote:Ik heb op mijn werk de voetbalpool gewonnen
![]()
De pool is eerder afgelopen dan het toernooi?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zuipschuit!Ik heb op mijn werk de voetbalpool gewonnen
![]()
Ik heb slechts één biertje en verder enkel water gedronken. En ben ook brakquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:16 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is dus het rare. Ik heb niet echt superveel lopen drinken, maar ik voelde het al aardig zitten.
Yepz, krijg nog te horen hoeveel, 60% van de totale inzet van ¤5,- pp. Het zal niet genoeg zijn voor de fiscus om een graantje mee te willen pikkenquote:Geld?
De pool over de poule van Nederland.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef DaMart het volgende:
De pool is eerder afgelopen dan het toernooi?
Ik iets van 6 ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb slechts één biertje en verder enkel water gedronken. En ben ook brak![]()
quote:[..]
Yepz, krijg nog te horen hoeveel, 60% van de totale inzet van ¤5,- pp. Het zal niet genoeg zijn voor de fiscus om een graantje mee te willen pikken.
Same here.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef Copycat het volgende:
Café was gezellig. Zondag ws maar weer.
Ik ook. Ik was om 01.00 thuis en pas om 3.30 ben ik in slaap gevallen.quote:Ik heb vannacht slecht geslapen omdat ik het koud had, maar te slaapdronken was om me te beseffen dat even een dekbed pakken soelaas kan bieden.
Wat mis je dan nog van de collectie?quote:Geld gaat bij de verjaardagscadeaubon voor Douglas en daar worden weer fijne Clinique potjes en tubetjes voor gekocht (okay, veel meer dan 1 potje en 1 tubetje zal het wel niet worden ... ) .
Wat doe je nu dan al op???quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:43 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ook. Ik was om 01.00 thuis en pas om 3.30 ben ik in slaap gevallen.
Er mag altijd meer bij.quote:Wat mis je dan nog van de collectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |