quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Het is fucking zomer, Nederland moet vanavond spelen, prinses Irene heeft ooit Herman van Veen gepijpt, ik heb mijn propedeuse....wees blij ende vrolijk!
Sorry, had ik even zin inquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Het is pijpen Nederland , Zomer moet vanavond spelen, prinses Herman heeft ooit Irene van Veen gefucked , ik heb mijn propedeuse....wees blij ende vrolijk!
Ik heb nog examens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Het is fucking zomer, Nederland moet vanavond spelen, prinses Irene heeft ooit Herman van Veen gepijpt, ik heb mijn propedeuse....wees blij ende vrolijk!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens niet zo onlief!
Een IQ zegt helemaal niets over je intelligentie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een IQ van minstens 120.
Omdat iedereen dan zo gaat zeggen van: ja jij, een beetje topics stoppen enzo. En dan allemaal hullie tong uitsteken, zoals zo:quote:
ff hier want daar wordt meegelezen.. Ik wil het niet, heb iets te vaak gehad dat ze ineens zelf nakend achter de cam stonden en zulke dingen vroegen van me met de cam enzo. Uiteraard ik zelf niet gedaan.quote:Bupatih schreef het volgende:
Jawel, doen!
Hem achter de webcam zetten, de hele boel opnemen en dan de foto's daarvan op FOK! zetten!
Ik was ook niet echt serieus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
ff hier want daar wordt meegelezen.. Ik wil het niet, heb iets te vaak gehad dat ze ineens zelf nakend achter de cam stonden en zulke dingen vroegen van me met de cam enzo. Uiteraard ik zelf niet gedaan..
Echt walgelijk, denk je dat je leuk kan kletsen met iemand.. Zeg maar hetzelfde als Sven of Tom of jij het ineens zouden doen weet je wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt serieus.
Maar ja, ik kan het best begrijpen, ja.Zulke gestoorde en gefrustreerde gasten zijn dat.
Oh, dus wij mogen dat niet doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Echt walgelijk, denk je dat je leuk kan kletsen met iemand.. Zeg maar hetzelfde als Sven of Tom of jij het ineens zouden doen weet je wel.
Van jullie kan ik het wel verdragen denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus wij mogen dat niet doen?
*broek weer aantrekt*
Dat liedje zat heel toevallig in een film die ik vandaag gezien heb. Tof!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef The_Langolier het volgende:
God only knows what I'd be without you...![]()
![]()
![]()
Ik ben dan ook een begaafd medium.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:16 schreef rena het volgende:
Dat liedje zat heel toevallig in een film die ik vandaag gezien heb. Tof!![]()
Weet je welke ik bedoel dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een begaafd medium.![]()
Nee, daar kijken alleen trieste mensen naarquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
Vast niet die film met een één uurschop erin, rena![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
Vast niet die film met een één uurschop erin, rena![]()
![]()
![]()
Ik heb niet zo'n kapsel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen foto's van jezelf op Fok! wilde zetten!![]()
![]()
De wattequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:12 schreef Ovidius het volgende:
Pas maar op dat de ordinatueur jullie niet te pakken krijgt.
Ik spreek geen woord Frans, op "Bonjour" na.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Frans is niet je sterkste kant?![]()
Franse woordspelingen.!!
Jij woont in Nederland, zeker?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:21 schreef rena het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Frans, op "Bonjour" na.![]()
Wat betekent het![]()
Frans is kut.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:14 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Frans is niet je sterkste kant?![]()
Franse woordspelingen.!!
quote:
Ik had een betere schop van jou verwacht.quote:
Alsof ik op die dingen let.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had een betere schop van jou verwacht.
Nou idd.quote:
Gele kaart. Rust geven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist... waarom speelde Robben niet mee? Hebben we daarom dus niet gescoord
Ben jij nog in NY?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist... waarom speelde Robben niet mee? Hebben we daarom dus niet gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |