Hij loopt 2 wekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:18 schreef Ayaxola het volgende:
Leuk bedacht
Ik heb alleen geen tijd om nu mee te doen.
Psst, kijk eens verder in de test.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef knowall het volgende:
Die test slaat volledig de plank mis. Het zal me aan mijn reet oxideren of een BrEeZaH-puber wel of niet weet hoe 'erinnofilie' (of misschien is het wel erinnofillie of erinofilie, wie zal het zeggen!) geschreven wordt. Laat hen eerst maar leren hoe een werkwoord correct te vervoegen...
Ik heb de volledige test bekeken, waaruit ik concludeerde dat het werkwoord-vervoegen-onderdeel ondervertegenwoordigd is.quote:
1/5e van de test is ruim voldoende.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik heb de volledige test bekeken, vandaar mijn oordeel dat het werkwoord-vervoegen-onderdeel ondervertegenwoordigd is.
Je hebt 4 dagen weekendquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dan zijn precies de examens afgelopen, en dan ga ik gelijk op vakantie.![]()
och ochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef knowall het volgende:
Die test slaat volledig de plank mis. Het zal me aan mijn reet oxideren of een BrEeZaH-puber wel of niet weet hoe 'erinnofilie' (of misschien is het wel erinnofillie of erinofilie, wie zal het zeggen!) geschreven wordt. Laat hen eerst maar leren hoe een werkwoord correct te vervoegen...
Droog je tranen eens zeg, huilwijf. Wanneer je hetvolgende in de OP schrijft:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
och och
Wie zegt hier überhaupt dat wij een plank willen slaan?
En als het aan je reet gaat oxideren, dan doe je toch lekker niet mee.
Mag er ook kritiek gegeven worden, me dunkt.quote:Hier mag je discusiëren wat jij er van vindt.
De laatste 10 zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Benoem de tien vragen die naar een werkwoordvervoeging vragen dan even?
Het is echt een bestaand woordquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef 14.gif het volgende:
Geen van de woorden uit vraag 10 bestaat volgens de woordenlijst der Nederlandse taal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |