Dank jequote:
Zhenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:02 schreef Zhenar het volgende:
Dizzle!![]()
Lijkt net of je niet bent weggeweest, maar dat komt doordat je in Amerika geen drie stappen kan zetten voordat je over een publieke internetaansluiting struikeltDe Fok!verleiding was natuurlijk te groot
![]()
Hoe was het?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
quote:
Als die voor mij is bedoeld (ws. nietquote:
Thx! We hebben gelogeerd in de Holiday Inn in Hasbrouck Heights in New Jersy. Het was maar 30 min met de bus van het hotel naar NY city en dat was echt veel prettiger. Plus dat het ipv v.a. 50 euro p/n/p/p nu daarom maar 26 euro p/n/p/p en dat voor een 4* hotelquote:
Nederlandquote:
Hou op! Ik wil weer terugquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sfeer (die totaal niet te vergelijken is met het grootste deel van de rest van de VS - met een klene uitzondering voor San Francisco), de tomeloze en voelbare energie die de stad uitadement, de 24-7 mentaliteit, de vele mogelijkheden op cultureel, culinair, winkel-, struin en uitgaansgebied ... enzovoorts, enzovoorts.
MissBlissquote:
Nee. Believe me. Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef pberends het volgende:
Zijn de ouders van Dizer ook zo lekker dat ze een MILF en een DILF zijn?
Alleen tegen toeristenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou op! Ik wil weer terug. Wat een sfeer. Wat een leuke mensen. Wat een stad
. Hoe laat het ook is, er is altijd wel wat te doen. Zelf taxi-chauffeurs zijn mega aardig. Daar mogen die marrokanen en die turken een hoop van leren in Amsterdam
.
Aardig, maar lang niet altijd oprecht. Laat je niet neppen: Amerikanen zijn niet vies van enige hypocrisie! Maar ik vind het wel een fascinerend volkquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef Dizer het volgende:Iedereen is zo aardig[/b]Ik wil weer terug
en ik ga ook weer terug!!!
[..]
Whehehehequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding](Ik ben Dizer en ik ben terug van weggeweest!)
/
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
/
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
/
Raar! Laatste keer deden ze bij mij ook een beetje moeilijk over mijn aansteker, maar niet zo moeilijk dat ik 'm moest inleveren. Alsof zo'n lief uitziend vrouwke als ik geen enge terrorist kan zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef Dizer het volgende:
MissBliss![]()
Ik mocht je kado niet meenemen. Ik had hem bij me (een aansteker met 1
NY erop) maar die mog niet mee het vliegtuig in
. Dus heb ik die moeten
achterlaten
![]()
![]()
. Maar ik heb ook een sleutelhanger als je die wilt?
Ik had ook geen zin om echt bezwaar te gaan maken. Dus deed maar wat ze vroegen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar! Laatste keer deden ze bij mij ook een beetje moeilijk over mijn aansteker, maar niet zo moeilijk dat ik 'm moest inleveren. Alsof zo'n lief uitziend vrouwke als ik geen enge terrorist kan zijn.
Dat zou kunnen. Ik heb nu weer zo een avatar change tijdperk. En dat betekent dat ik binnenkort weer een avatar zal hebben voor een langere periode... even alleen ontdekken wat het wordtquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij wisselt vaker van avatar dan van onderbroek volgens mij.
Ik heb een keer scheermesjes naar het Capitool meegenomen (zaten per ongeluk nog in mn rugzak)... dat konden ze ook niet echt waarderenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar! Laatste keer deden ze bij mij ook een beetje moeilijk over mijn aansteker, maar niet zo moeilijk dat ik 'm moest inleveren. Alsof zo'n lief uitziend vrouwke als ik geen enge terrorist kan zijn.
Een week ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]dat betekent dat ik binnenkort weer een avatar zal hebben voor een langere periode[..]
En je was daarnaartoe gegaan via KRAS Stervakanties?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb een keer scheermesjes naar het Capitool meegenomen (zaten per ongeluk nog in mn rugzak)... dat konden ze ook niet echt waarderen![]()
Nee, maar ik ging wel voor een SCHERPE Prijs! [barf.gif]quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En je was daarnaartoe gegaan via KRAS Stervakanties?
Zal hij dan ook "GOOOAAAALL!!!!" schreeuwen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:06 schreef pberends het volgende:
We gaan vast verliezen tegen Argentinië vanavond, maar het is een hele geruststelling dat Maxima vannacht in der Argentijnse reet geneukt wordt door onze Wim-Lex.
Je weet toch dat ik dat juist zeer op prijs kan stellenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
Ad remmiteit* is ook niet meer wat het geweest is!
*Ja, dat woord heb ik zelf verzonnen. Sue me
En Maxima dan zo van 'Tikkie terug, Lex!' <buupsmiley>quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal hij dan ook "GOOOAAAALL!!!!" schreeuwen?
Wat? Zelfverzonnen woorden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat juist zeer op prijs kan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |