Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef hafc het volgende:
[..]
waarom staat de beste almelose voetballer hier niet bij?
ik heb het dan uiteraard over Hendrie Krüzen.
Jawel hij was erbij toen nederland in 1988 het EK won. echter geen speelminuut gehad maar hij zat bij de selectie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!![]()
Hij is mijn buurmanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:53 schreef hafc het volgende:
[..]
waarom staat de beste almelose voetballer hier niet bij?
ik heb het dan uiteraard over Hendrie Krüzen.
Jawel hij was erbij toen nederland in 1988 het EK won. echter geen speelminuut gehad maar hij zat bij de selectie.
Tofff, mag ik je aanraken?quote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Omdat ie afgelopen weekend vals aan het vlaggen was bij het asv toernooi!![]()
quote:Bromfietser overreden door trein
Een 16-jarige bromfietser uit Almelo is vandaag in zijn woonplaats om het leven gekomen doordat hij op een spoorwegovergang werd aangereden door een trein. Dat heeft ProRail laten weten.
Het ongeval gebeurde even na 18.00 uur. De toedracht is niet duidelijk. Het treinverkeer tussen Almelo en Hengelo werd tot 20.00 uur stilgelegd. Volgens de politie was de jongen met zijn bromfiets voorbij de spoorbomen gereden waarop hij door de trein werd geraakt en meegesleurd. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
Zeg dat wel, moest gisteravond werken(Mc Donalds) al je ziet wat er dan allemaal binnen komtquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kermis in town... alle paupers united!![]()
Jacob van Ruysdael en Gerard Dou zijn volgens mij (maar ik ben blond, don't trust me) dezelfde wijk..quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:44 schreef kastanova het volgende:
Zo, maar eens even een kickje:
Ik kreeg vandaag een woning aangeboden in 1 van de flatjes aan de Jacob van Ruysdaelstraat 148.
Nu hebben ze (Beter Wonen) me al eens eerder een volledige kutwoning aangeboden aan de Gerard Doustraat, dus ik heb zo'n vermoeden dat dit vast niet een veel betere wijk zal zijn.
Anyway, afrader of is het op zich wel te doen?
Naja, het schijnt wat die specifieke straten toch nog een behoorlijk verschil te zijn qua autoradiovernieuwingsfrequentie, vandaarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jacob van Ruysdael en Gerard Dou zijn volgens mij (maar ik ben blond, don't trust me) dezelfde wijk..
In Enschede zitten teveel bralstudenten en daar heb ik een grafhekel aan.quote:Waarom wil je uberhaupt in Almelo wonen?
Vrees niet, ik woon al sinds m'n geboorte (voornamelijk) in Twente, dus ik ken de verschillende mogelijkhedenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:37 schreef Bob-B het volgende:
Wat merel zegt: begin er niet aan, beter ga je proberen om in Hengelo/Enschede/Deventer te wonen dan en als je toch dichtbij wilt wonen, probeer dan Wierden, maar bij gods gratie, pas op voor Rijssen (zwarte kousen)
Nee, neem Almelo dan (al eh, 18 jaar inwoner ondertussen) lekkere stad is dat, al jaren geen aankopen meer gedaan, ga altijd naar Hengelo/Enschede als ik wat moet hebben. Mijn advies:vlucht!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrees niet, ik woon al sinds m'n geboorte (voornamelijk) in Twente, dus ik ken de verschillende mogelijkheden.
Wierden, Rijssen, Haaksbergen en alle andere duffe, semi-christelijke kutgemeentes vallen per definitie al af vanwege het volk.
Dude, ik kom er toch ook niet wonen om te winkelen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, neem Almelo dan (al eh, 18 jaar inwoner ondertussen) lekkere stad is dat, al jaren geen aankopen meer gedaan, ga altijd naar Hengelo/Enschede als ik wat moet hebben. Mijn advies:vlucht!
Euuuh, omdat ik er dus werk, remember?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:16 schreef Bob-B het volgende:
Waarom dan?geloof me, als je geen geld hebt om een vrijstaan huis te kopen moet je er niet zijn.
Klopt die flats zijn echt niets, misschien wel de pauperigste flats die er zijn in Almelo. Maar die huizen daar achter zijn nog geeneens zo slecht...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mensen die dan in Almelo wonen en denken dat dat dan een van de vreselijkste steden van Nederland is... pfff
Die jacob straat van je is overiges ook niks... Moest er met me bijbaantje bij asito ook altijd ie trappenhallen schoonmaken... Wonen uberhaupt alleen maar paupers in die wijk...
Ja man, in die flats wil je dood nog niet gevonden worden!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt die flats zijn echt niets, misschien wel de pauperigste flats die er zijn in Almelo. Maar die huizen daar achter zijn nog geeneens zo slecht...
Naja, zolang ik niet iedere avond pissende en spuitende junks uit m'n gang hoef te trappen vind ik het de omgeving nog niet eens zo héél belangrijk... Zolang het appartement zelf maar wat is...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die jacob straat van je is overiges ook niks... Moest er met me bijbaantje bij asito ook altijd ie trappenhallen schoonmaken... Wonen uberhaupt alleen maar paupers in die wijk...
Dat is inderdaad ook de voornaamste reden dat ik niet ga kopen... Mezelf kennende kan het een kwestie van maanden zijn dat ik in m'n kop haal om naar een totaal andere kant van het land te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:09 schreef TR08 het volgende:
Zet anders een advertentie, dat heeft mij flink geholpen bij het vinden van een goede huurwoning. Ik woon nu aan de Deken Reijgerslaan in een hele prima buurt.
Daarbij is kopen evt een optie? In mijn straat doen huizen vergelijkbaar met het mijne (rijtjeshuis, voortuin, achtertuin, schuur) ongeveer 160k vraagprijs. De enige reden dat ik niet koop is dat de kans vrij groot is dat ik vlot weer vertrokken ben.
Nah, ik heb me bij de woningbouw voorgedaan als nette knul die voor het eerst vanuit het dorp in de stad komt kijken en dat leverde inderdaad op dat ze mij in een nette buurt willen zetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:44 schreef TR08 het volgende:
Wat jij wilt...ik heb ongeveer 15 euro aan advertenties uitgegeven en ineens stroomden de belletjes binnen (stuk of tien). Scheelde misschien wel dat wij als stelletje iets zochten en goed opgeleid zijn. Als jij er iets in zet als 'nette jongeman zoekt huurwoning etc' komt er vast wel e.e.a binnen. Volgens mij ben je ook redelijk opgeleid, als je met een Ing titel kunt smijten werkt misschien ook nog in je voordeel.
Yep, Martinquote:He maar ik zie net dat je uit Rossum komt en 1 jaar jonger bent dan ik. Hoe heet je eigenlijk (Martin ......)? Volgens mij ken ik je vaag ergens vanIk woonde vroegah in Ootmarsum en fietste veel naar Oldenzaal voor school (Thijcollege).
Blokhuisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:23 schreef TR08 het volgende:
Martin wie bedoelde ik (een niet-zo-heel verkapte vraag om je achternaam dus)
Naja, als je toevallig nog wat weet/hoort laat het me even weten als je wiltquote:De woningcorporatie is (vind ik) behoorlijk aan de prijs met de woningen en je krijgt nog hele kale woningen ook (als in een keuken waar je gewoon direct op de betonnen vloer kijkt bijvoorbeeld, of een huis waar je de wasmachine in de fucking woonkeuken moet parkerenAls je daar dat ding aan zou zetten heb je aan je hele huis echt niets meer
)
Prive verhuurders hebben we veel betere aanbiedingen van gehad waaronder het huis waar we nu zitten. In Almelo staat redelijk wat leeg dat in prive bezit is, dus je moet er wel e.e.a kunnen krijgen. Scheelt vaak al wat simpele dingen als dat je (bijvoorbeeld) niet eerst hoeft te schilderen of gordijnen te kopen. Ook zijn de buurten beter. Makelaars hebben vaak ook wel wat. Ik heb nu een huis via de Schakel Makelaars (eigendom van de vriendin van degene die dat bedrijf runt), ze hebben vast nog wel meer in de aanbieding.
Volgens mij kent vrijwel iedereen uit Ootmarsum of omstreken me wel, dus zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:36 schreef TR08 het volgende:
Martin Blokhuis....tsja fuck volgens mij ken ik je maar wel heel vaagKrijg je als je 10 jaar van je plek af bent
Is goed, alvast bedankt!quote:Ik PM je wel als ik wat leuks zie in de buurt
Heeft u misschien iets meer info meneer?quote:Op zondag 10 februari 2008 10:29 schreef Incolumis het volgende:
ik heb nog wel een flatje te koop staan
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=e2e5c362-c613-40d1-8e40-4d033fb49ced&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op zondag 10 februari 2008 15:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heeft u misschien iets meer info meneer?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |