Eh, niet echt.. Ik kan wel goed plintjes schilderen en koffie zetten voor constructiemedewerkersquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja hoi, kun je vloeren leggen?
Dat is dus beslist niet waar. Zoals al gezegd, er zijn straten waar het minder is, maar ik daag je uit 1 stad te noemen waar dat niet zo is. En dan hebben we het niet over Wassenaar ofzo, hé?quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:46 schreef Smeej het volgende:
...
nja windmolenbroek en schelforst is meet tuig....
...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:15 schreef Q. het volgende:
Hmm, apart, mensen die vanuit de Randstad voor hun werk naar Overijssel moeten verhuizen, dat kom je zelden tegen, het is bijna altijd andersom.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:46 schreef Smeej het volgende:
nja windmolenbroek en schelforst is meet tuig....
de meeste westerlingen die ik ken vinden het hier absoluut relaxtquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:43 schreef Maf-kees het volgende:
[..]
hahaha ja zo nu en dan moet je het wel eens anders doen he!!!
maar verder bedankt voor de berichten!!
maandag gaan we huizen kijken! dus ik ben benieuwd!!
we gaan kijken bij het laar 23 in schelfhorst geloof ik
en de rest hebben allemaal vogelnamen in windmolen broek...
en ja overal heb je slechte wijken natuurlijk heb in delft gewoont en daar zijn ook zat k u t wijken om in te wonen hoor!!!
maar dat heb je idd overal!! ik wil gewoon niet graag met me kind in een 1 of andere achterstands wijk wonen![]()
maar het is wel een hele stap! en ben benieuwd of ik kan "wennen"
Nu alleen hopen dat je dat kan verstaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:59 schreef verita het volgende:
maak je geen zorgen, Almelo zal je verwelkomen.
Nou, studeer(de) zelf in Rotterdam. Heb dus ook 21 jaar in twente gewoond (woon er nog) maar ze konden mij soms echt moeilijk verstaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:11 schreef Maf-kees het volgende:
whahahhaaha zo erg zal het toch niet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |