Nu nog 3 films.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Parker Posey?
Ik eentje!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik weet ze best wel maar kan er nu maar 2 bedenken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:41 schreef ranja het volgende:
Nou ja
Scream 3
Josie & the Pussycats <--- die is briljant!
natuurlijk is dat goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef laurenzo85 het volgende:
pocahontas
leeuwenkoning
klokkenluider van de notredam
belle en het beest
fantasia
sneeuwwitje
bambi
alladin
aristocats
junlge book
brother bear
keizer kusco
dombo
robin hood
de reddertjes
Alle benodigdheden voor het puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef flyguy het volgende:
Volgens mij is dat sung hi lee en ze speelt oa in death to the supermodels <-- baggerfilm
o ja![]()
fout dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het niet zo leesbaar. Is het die Evil Deadtroep? En dan heet 'ie vast Ash en zit 'ie te spelen met eh... een grasmaaier? Nee, dat was een andere film. Nou ja, weet ik het.
Had ik niet eens bedacht, dit is nog sneller. Erg goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Oeh, taxi driver met peter boyle, hij was het monster in the young frankenstein, dat is een film van mel brooks.
ja hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:43 schreef Retarded het volgende:
Ice Age 2... scrat met die piranha's?
Ik doe het enkel en alleen om jou te tartenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:42 schreef Sokolsky het volgende:
En wil je die stemmetjesvragen voortaan een uurtje of 7 later stellen? Dan is Patch weer wakker.
oke ik skip dezequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:49 schreef Retarded het volgende:
we gaan op de B-film toer
Zet de volgende films in chronologische volgorde
Timecop
Replicant
Death Warrant
The Quest
Maximum Risk
Bloodsport 1988
Second in Command
Wrong Bet
Street Fighter 1992
Universal Soldier
Ik gebruik gewoon altijd imdb om te kijken of ik iets al dan niet gezien heb, net zo makkelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:50 schreef flyguy het volgende:
Weetje wat lastig is met die sheets......... je noteerd het nummer uit de imdb top 250 maar die veranderen telkens........
en hoeveel kijk je er? Daarmee bedoel ik soms kan ik het allemaal niet onthouden..quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:52 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon altijd imdb om te kijken of ik iets al dan niet gezien heb, net zo makkelijk
Ice Age was best leuk... Ik vond het zelfs redelijk ontroerendquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:52 schreef Sokolsky het volgende:
Daarom moet je ook geen IMDB-nummers noteren. Ik noteer wel IMDB-cijfers, maar zo nu en laad ik de nieuwe datafiles in en dan update ik 't weer.
Een nader onderzoek leert dat ik Ice Age gezien heb, en zelfs een 6- gegeven. Wat hoog eigenlijk. Snel aanpassen.
Ja zeker het bracht herrineringen boven aan de watersnoodramp uit 94 veroorzaakt door de dood van de vader van Simba.........quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:54 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ice Age was best leuk... Ik vond het zelfs redelijk ontroerend![]()
Nou ja... Mijn lijst telt nu 707 titels... Dan ben ik er nog wel wat vergeten, maar meestal beoordeel ik een film redelijk snel... Dagje later ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
en hoeveel kijk je er? Daarmee bedoel ik soms kan ik het allemaal niet onthouden..
Ik vond het toen blijkbaar ook best aardig, maar moet nu echt m'n best doen om te bedenken waar het ook al weer over ging. Er was een beest met een eikel, en nog een paar beesten. En er was ijs.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:54 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Ice Age was best leuk... Ik vond het zelfs redelijk ontroerend![]()
Scratch een oereekhoorn, een mammoet, een sabeltandtijger, een fred of zo en ja ijsquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond het toen blijkbaar ook best aardig, maar moet nu echt m'n best doen om te bedenken waar het ook al weer over ging. Er was een beest met een eikel, en nog een paar beesten. En er was ijs.
herkenbaar...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:59 schreef laurenzo85 het volgende:
En ik moet eens van mijn ...-systeem af.
Maar lieve dieren zetten hun leven op het spel om een mensenkindje terug te brengen naar zijn ouders...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond het toen blijkbaar ook best aardig, maar moet nu echt m'n best doen om te bedenken waar het ook al weer over ging. Er was een beest met een eikel, en nog een paar beesten. En er was ijs.
ik schaam me, want ik heb er 7 van gezienquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:03 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ook niet. 10 films die ik niet ken in chronologische volgorde zetten is ook niet zo gokbaar. Best veel, dat 10!.
Mensenkind? Oh ja... dat detail was ik bijvoorbeeld vergetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:03 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Maar lieve dieren zetten hun leven op het spel om een mensenkindje terug te brengen naar zijn ouders...![]()
revolver is geweldig!quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:08 schreef cwk het volgende:
Hijg, net Revolver gezien. Nauwelijks overleefd. Zelfs na het lezen van de schaakbord theorie vond ik het een uiterst vervelende film om te kijken. De laatste keer dat ik zoveel ergernis bij een film voelde was bij The Great Escape, die 14 keer werd onderbroken met reclame.
idd van Dammequote:Op woensdag 21 juni 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Eens even naar die titels kijken. Timecop heb ik wel eens van gehoord. Van het volgende rijtje bestaan er vast meerdere films. Bloodsport gebruik ik nog wel eens in die "Noem 10 films met bloed erin"-vragen, is dat niet met Van Damme? Die laatste paar heb ik ook wel eens van gehoord, geloof ik.
Revolver is niet vervelend. Die rol van Kate Capshaw wel maar die rol had ze ook alleen maar omdat ze met de regisseur.............quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
schaakbordtheorie?
Wat was er zo vervelend aan Revolver? En waarom was die vervelender dan Kate Capshaw in Indiana Jones and the Temple of Doom?
Waardeloze, nietszeggende psycho-babble. Dergelijke gare wijsheden vind ik onuitstaanbaar. Hoewel ik moet zeggen dat de schaakbord theorie absoluut hout snijd. Er zit veel meer achter de film dan in eerste instantie lijkt. Desondanks was de omslag na een uur in de film niet te vreten, de lift scene was rounduit tegenkrommend.quote:
Nee dat was ik niet, maar algemene kennisquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef Sokolsky het volgende:
flyguy: Natuurlijk. Scoorde jij toen dat punt?
Retarded: af en toe kijk ik dat wel, maar ik vergeet ze zo snel. Laat staan dat ik weet uit welk jaar ze komen.
Mee eens is. Behalve dan met dat er meer achter de film zit, dan lijkt. Dat vond ik wel mee vallen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef cwk het volgende:
[..]
Waardeloze, nietszeggende psycho-babble. Dergelijke gare wijsheden vind ik onuitstaanbaar. Hoewel ik moet zeggen dat de schaakbord theorie absoluut hout snijd. Er zit veel meer achter de film dan in eerste instantie lijkt. Desondanks was de omslag na een uur in de film niet te vreten, de lift scene was rounduit tegenkrommend.
Wellicht is het niet mijn smaak, te nuchter.
Echt wel Richie is sowieso goed, alleen iedereen verwachte weer iets in de trant van snatch en lock stock. Revolver is nog uitgekookter, misschien voor sommige wel te.... Maar ik blijf er bij dat het een goede film is. Wow, interpunctie.quote:
jammer wilde het editten maar kan niet...quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb dat slowchattopic nooit zo nodig gevonden. Het lastigste is nog dat nu steeds de OP niet klopt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:20 schreef flyguy het volgende:
[..]
Echt wel Richie is sowieso goed, alleen iedereen verwachte weer iets in de trant van snatch en lock stock. Revolver is nog uitgekookter, misschien voor sommige wel te.... Maar ik blijf er bij dat het een goede film is. Wow, interpunctie.
zijn er zoveel in het genre Revolver, Machinist, Donnie Darko, etcquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:25 schreef Sokolsky het volgende:
Over dat Revolver he...
Tagline: The greatest trick you ever pulled was making him believe he is you.
Wat doet me dat vreselijk aan een andere film denken.
Idd, Ik dacht ook steeds als die zin werd gezegd aan TUS.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:25 schreef Sokolsky het volgende:
Over dat Revolver he...
Tagline: The greatest trick you ever pulled was making him believe he is you.
Wat doet me dat vreselijk aan een andere film denken.
vind ik niet Snatch is wel overschat; hollywoodversie van lock stock, maar revolver vond ik erg gaaf....... maar ik ben dan ook fan van dit soort films (richie-films, layer cake, luck number slevin, etc)quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Richie is overschat. En bewees dat helemaal met Revolver. Snatch en LSATSB waren aardig maar meer niet.
Die andere twee zijn heel leuk. Goed herkijkbaar ook, zo eens per jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Richie is overschat. En bewees dat helemaal met Revolver. Snatch en LSATSB waren aardig maar meer niet.
hier nog zo eentje: Tagline: The true story of a real fake.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ken niet zoveel films met greatest tricks die ever pulled zijn.
leuk, niet heel leuk imo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die andere twee zijn heel leuk. Goed herkijkbaar ook, zo eens per jaar.
Ja, ik geloof ook dat je nu wel weer een tegen trend ziet van de terugkeer naar meer lineare verhalen zonder grote twists.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:30 schreef Sokolsky het volgende:
Dat was toch in die grote twistperiode? Inmiddels is die weer wat aan het afzakken, geloof ik.
Ik zeg niet dat de film minder wordt. Maar sommige films zijn zo zwaar dat ik ze niet elk jaar hoef te zien. Neem bijvoorbeeld de Ningen No Joken serie. Die vind ik beter dan een vermakelijk filmpje als Evil Dead II. De kans dat ik Evil Dead II elk jaar een keer kijk is echter groter. De kans dat die NIngen No Joken inhaalt in mijn top 100 heel klein.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:32 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind van wel. Als een film de tweede keer een stuk minder is dan de eerste keer klopt er toch iets niet.
inderdaad... met de oudere damequote:Op woensdag 21 juni 2006 01:40 schreef cwk het volgende:
Alfie!
origineel weet ik niet merquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:44 schreef Sokolsky het volgende:
In het origineel van Alfie ook? Remake heb ik niet gezien.
De vieslap, ik heb een leuke nazi-vraag ik gedachte. Maar die behoeft nog wat voorwerk, komt later wel. Momentje.quote:
Patch vraag? Dan zal het wel iets als Old School zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:58 schreef Patch het volgende:
Initialen Cast & Regie; Welke film?
LR
EC
WF
LW
TP
Asap + 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:24 schreef Asap het volgende:
[..]
Patch vraag? Dan zal het wel iets als Old School zijn?
WF = Will Farrel
LW = Luke Wilson
En ook geen VV & SWSquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:50 schreef ranja het volgende:
en dan geen JL er bij zettenklein rolletje maar wel een van de leukste van de film (nou zegt dat meer over de film, geef ik meteen toe)
Hij is vrij bekend, maar ik bewaar em wel ff totdat ik weer aan de beurt ben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef dolle_hond het volgende:
die vent van cwk ken ik zeker wel, maar waarvan ook weer
dat wilde ik ook postenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat hij regisseert
ik denk dat ik m ken enzzz
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat hij regisseert![]()
ik denk dat ik m ken enzzz
wij zijn geen drie films van ´mquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:30 schreef twentemeisje het volgende:
Lasse Hallstrom...
(Patch, d_h & cwk)
Patch +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Patch het volgende:
Ok dan
Lasse Halstrom
My Life as a dog
Chocolat
What´s Eating Gilbert Grape
Ik moet mezelf een klap geven omdat ik de vraag weer eens half las....quote:
Ik dacht dat er nog een vraag openstond?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef cwk het volgende:
Nou, de enige die nog open stond is de B-film-volgorde-vraag van retarted, maar die is er de hele dag niet. Dus stel maar raak.
hier hangt geen was buitenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef cwk het volgende:
Hier wel, de was wordt nat.
Sin cityquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef cwk het volgende:
Confessions of a Dangerous mind
Escape from sobibor
Blade Runner
Moonraker? iig een james bond film dacht ik..
Buffy the vampire Slayer
Soldaat van oranje
Maakt iemand t maar af, ik ga ff.
Nee hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef cwk het volgende:
Zat je op te wachten he smiecht? :p
de 8equote:Op woensdag 21 juni 2006 10:59 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Batman Begins trouwens ook nog.
zo niet, hoe verhelp ik dat dan waarschijnlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Meer mensen dat probleem?
dan moet je een vraag stellen... niet een vraag beantwoorden...quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ron Howard in The Shootist?
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Helen Slater? supergirl?
Je mag maar 1 gok per postquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:40 schreef cwk het volgende:
Grmbl..Superman? Of de nieuwe pirates of the carraibian?
Ok, als jij dat wil. Die regels hoeven van mij nooit zo streng te worden nageleefd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:45 schreef cwk het volgende:
Nee je hoeft niet coulant te zijn. Sokolsky had me er al eens op gewezen, wist het ook wel maar gewenning he. Doff punt, en nieuwe vraag.
Ik moest nog een vraag stellen en jij was er niet. Dus deed ik deze tussendoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
waarom zijn jullie al verder gegaan?
Toch nog te gemakkelijk?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:55 schreef dolle_hond het volgende:
alain delon?
dat is ook snelquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:01 schreef One_conundrum het volgende:
Drew Barrymore
Heb het idee dat dat in al die films zit. Zo'n vies geromantiseerd plaatje over een vredige familie op het platteland die ruw verstoort wordt door iets barbaars ofzo.quote:
Doff +1quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:12 schreef Doff het volgende:
Gladiator?
Welke film?quote:: You hear about
?
: Yeah, RIP.
: They took his hair,
. Jesus, that's strange, why would they do that?
: Maybe it was injuns.
Waarom vraagteken, is helemaal goed hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:02 schreef Sheridana het volgende:
MiddagHet is Miller's Crossing ....Gabriel Byrne en Albert Finney?
Hè, wat jammerquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
Je hebt vanmorgen een dode Japannervraag gemist...
Ben een beetje roestig...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Waarom vraagteken, is helemaal goed hoor
Sheridana +1
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:11 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is die ene, die ook in die film speelt. Met die lage stem. Eh... damn.
Thomas Haden Church?
geeft nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
Sorry, ik heb het geprobeerd... ook goed ingeschat dat je dit zou weten...
Oh, is die kaze no tani zo slecht dan? Lijkt me wel een titel die van jou afkomstig zou kunnen zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, ik moet er vóór stemmen.
Het is animatie...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, is die kaze no tani zo slecht dan? Lijkt me wel een titel die van jou afkomstig zou kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |