Hardcore Resistance?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef julian6 het volgende:
Hallo allemaal. Ik ga volgende week zaterdag een avondje stappen in de P3 Purmerend, maar ik wil graag weten of je na 5 uur nog vervoer naar Amsterdam (noord) kunt krijgen ergens? De vroegste bus gaat pas na zeven uur en om nou 2 uur te gaan wachten vinden we niet zo chill
Iemand tips?
Kleinemeisjesbom. Laat haar een uur in je huis, en de inhoud van haar tas ligt verspreid over de hele vloer van je huiskamer. Tot het moment dat ze weggaat, dan wordt alles weer terug de tas in gegooid.quote:
Heul niet, duurt wel wat langer. En ik kan er niks aan doen dat jij gelijk de kleren van mijn lijf scheurt bij binnenkomst.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kleinemeisjesbom. Laat haar een uur in je huis, en de inhoud van haar tas ligt verspreid over de hele vloer van je huiskamer. Tot het moment dat ze weggaat, dan wordt alles weer terug de tas in gegooid.
Hoe klein?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Zoek de schuilkelders maar vast op, er is dit weekend weer een kleinemeisjesbom in Purmerend.
1.62quote:
Ik ben 11, heb ik nu je aandacht?quote:
Dat klopt. Ik mag wel anderen doen hoor, van haar.quote:
Check mijn fobo.quote:
Een zielig hoopje Purmerender, voornamelijk omdat ie nooit neukt.quote:
Dat is die gast die dacht dat ik in purm woondequote:
Medelijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een zielig hoopje Purmerender, voornamelijk omdat ie nooit neukt.
Ik weet er maar 1 die naar Purmerend gaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef Duvel het volgende:
Mwah. Maar misschien is dit weekend zijn kans, als Purmerend overspoeld wordt door meisjes...
Ach, wel weer wat levenquote:
En die mag niet. Dan gaat het over voor 'm.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet er maar 1 die naar Purmerend gaat.
Purmerend is al overspoeld met meisjes. Hele mooie ook. Ze willen alleen met opzichtige negers en witte mooiboysquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef Duvel het volgende:
Mwah. Maar misschien is dit weekend zijn kans, als Purmerend overspoeld wordt door meisjes...
Ik zou toch bijna zweren dat jij 2 blokkken bij mij verderop woont. Je kijkt altijd vies naar me als je voor je huisje staat te roken en ik voorbijloop, nee? Het ligt ws. aan mij, dat fototje is ook niet echt duidelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is die gast die dacht dat ik in purm woonde
O en het meerendeel der Aziatische mannen sterft eenzaam achter een playstation. En ik heb nieteens een playstation! ik hou ook niet van videogames daar niet vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is al overspoeld met meisjes. Hele mooie ook. Ze willen alleen met opzichtige negers en witte mooiboyswaar niet
Sorry lieverd ik sta in Emmen voor mn huisje te rokenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zweren dat jij 2 blokkken bij mij verderop woont. Je kijkt altijd vies naar me als je voor je huisje staat te roken en ik voorbijloop, nee? Het ligt ws. aan mij, dat fototje is ook niet echt duidelijk natuurlijk.
En wat voor ben jij dan wel? Welke wijk woon je eigenlijk?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Purmerend is al overspoeld met meisjes. Hele mooie ook. Ze willen alleen met opzichtige negers en witte mooiboyswaar niet
Define leuk? Vaak genoeg feestjes, maar meestal ga je meer voor gezelligheid en bier, dan voor de muziekquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Met mooi weer weer eens een leuk feestje op de Koemarkt?
Ik vind het Purmerendse volk best erg worden...en dan te bedenken dat ik er geboren en getogen ben (en 12 jaar geleden vertrokken).quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Purmerend steeds triester aan het worden. Waar ik woon iig wel. Kil, saai, koud, en daar moet je het mee doen als sloeber.
Ik kan je niet anders dan gelijk geven. Geboren, getogen, en nog steeds woonachtig in Purmerendquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het Purmerendse volk best erg worden...en dan te bedenken dat ik er geboren en getogen ben (en 12 jaar geleden vertrokken).
Nee hoor. En als ik in purm ben, wat echt heel sporadisch gebeurd dan hoef ik niet buiten te roken. Dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
zou jij mij vies aankijken als ik in Emmen je huisje voorbijliep, en je stond daar net buiten te roken
Het volk vind ik zelf meevallen hoor. Zelfs de marokkanen gedragen zich hier. het is meer de omgeving en hoe het eruit ziet. de flats, de straten, dat beetje groen, die harde vieze grijze betonnen bestrating en stoepen. echt lelijk lelijk lelijk. zelfs de purmer is aan het vervallen. Als het vriest en het is guur, en de lucht is grauw-blauw dan wordt het overduidelijk. een sloeber kan niet meer betalen dan dit. het liefste slijt ik mijn leven langs een strand waar het 365 dag/p jaar warm isquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het Purmerendse volk best erg worden...en dan te bedenken dat ik er geboren en getogen ben (en 12 jaar geleden vertrokken).
Ja jemig, hoe moet ik dat uitdrukken? Als ik door het stadje loop dan zie ik vooral foute penose of op zijn minst geestelijke armoede. Niet voor niets schreef Youp van 't Hek al een keer over een soort Amsterdams dat alleen in Purmerend en Almere gesproken wordt... Ook mijn moeder, toch sinds 1966 Purmerendse, ergert zich aan vette lamzakken die patat vretend door het stadje waggelen op zaterdag. Zoiets? Dit is natuurlijk wel generaliserend hè, dat snap je wel.quote:
Maar heb je dat niet overal?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja jemig, hoe moet ik dat uitdrukken? Als ik door het stadje loop dan zie ik vooral foute penose of op zijn minst geestelijke armoede. Niet voor niets schreef Youp van 't Hek al een keer over een soort Amsterdams dat alleen in Purmerend en Almere gesproken wordt... Ook mijn moeder, toch sinds 1966 Purmerendse, ergert zich aan vette lamzakken die patat vretend door het stadje waggelen op zaterdag. Zoiets? Dit is natuurlijk wel generaliserend hè, dat snap je wel.
Ik woonde daarna heel even in Delft en daarna vrij lang in Rotterdam. Zelfs daarbij stak Purmerend niet al te best af..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar heb je dat niet overal?
Verandering en helaas vaak ook verpaupering is niet iets waar alleen Purmerend last van heeft.
Dat is heel slecht hoor wat je nu beweert.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik woonde daarna heel even in Delft en daarna vrij lang in Rotterdam. Zelfs daarbij stak Purmerend niet al te best af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |