Ja sorry ik was vergeten, dat iedere keer als een moslim iets verkeerds doet dat dan alle moslims op hun achterste pootjes moeten staan om het te verwerpen, omdat anders ik mezelf verdacht zou makenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ik mis toch meer het gevoel van verantwoordlijkheid binnen de moslimgemeenschap
ik heb geen moslimleiders gezien die het voor haar opnamen en de dreigingen aan haar adres ondubbelzinnig hebben veroordeeld
nee bijna elke moslim zegt.. nou haar eigen schuld.. ze krijgt wat ze verdient... i.p.v. volwassen te reageren en te zeggen
nou we zijn het niet met haar eens, maar het is haar goed recht te zeggen en zich te uitten zoals zij dat wil
dat zou pas een verantwoordelijke en volwassen reactie zijn geweest
die ik helaas bijna niet gezien heb![]()
bijna elke moslim die ik persoonlijk heb gesproken zei: ze is een slechte vrouw en waarom doet de nederlandse regering er niets aan om haar de mond te snoeren.. ze mag en moet gestopt worden
immers ze beledigd de profeet, en dat mag niet...
de profeet staat boven alles...
nee dus.. niet in een democratische rechtstaat
ik ben blij met jequote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja sorry ik was vergeten, dat iedere keer als een moslim iets verkeerds doet dat dan alle moslims op hun achterste pootjes moeten staan om het te verwerpen, omdat anders ik mezelf verdacht zou maken![]()
Dat doe ik dus niet![]()
Ik ook met jouquote:
Daar zijn we het dan eens. Maar "poging tot" van haar tegenstanders telt wèl, zeker in jou visie. Aangezien die pogingen "het klimaat" veel meer verzieken dan de uitlatingen van AHA.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Staat wel als een paal bovenwater![]()
De overheid heeft er alles aan gedaan om haar te beschermen. Hoewel ik haar mening niet deelde vind ik het meer dan terecht dat het gebeurde, omdat je anders zou ingeven aan geweld![]()
Nou, diezelfde Moslims doen daar vaak net zo hard aan mee door "het Westen" of "de Amerikanen" vanalles in de schoenen te schuiven. Net zoals het westen verantwoordelijkheid neemt door de Amerikaanse regering aan te spreken wanneer ze doorschieten zoals met Guantanamo, is het helemaal niet zo vreemd dat moslims ook medegelovigen op misdragingen aanspreken.quote:Ja sorry ik was vergeten, dat iedere keer als een moslim iets verkeerds doet dat dan alle moslims op hun achterste pootjes moeten staan om het te verwerpen, omdat anders ik mezelf verdacht zou maken
Dat doe ik dus niet
Ze hebben samen verziekt inderdaad, maar haar mond is nooit gesnoerd.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:39 schreef klez het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan eens. Maar "poging tot" van haar tegenstanders telt wèl, zeker in jou visie. Aangezien die pogingen "het klimaat" veel meer verzieken dan de uitlatingen van AHA.
Die van haar tegenstanders ook niet. Zo doen we dat nu eenmaal in Nederland. Gelukkig.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ze hebben samen verziekt inderdaad, maar haar mond is nooit gesnoerd.
Als ze over hun naam gelogen hebben, kunnen ze er nog altijd uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef SCH het volgende:
Mooi voor alle andere gevallen
Regels zijn dus niet altijd regels!!!
Regels zijn regels. Hooguit kan een enkeling bewijs overleggen dat een naam toch rechtsgeldig gevoerd mocht worden - maar ik denk dat er niet veel van zulke gevallen zijn. Jij wel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef SCH het volgende:
Mooi voor alle andere gevallen
Regels zijn dus niet altijd regels!!!
Maar het vereist wel onderzoek naar alle gevallen die er op basis van liegen over naam zijn uitgezet. Om te zien of het in het land van herkomst misschien wel is toegestaan om een andere naam te gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze over hun naam gelogen hebben, kunnen ze er nog altijd uit.
Leugens over geboortedatum hebben nog nooit consequenties gehad voor wel of niet Nederlanderschap.
bronquote:Ook zou Verdonk zich in het schrijven voldoende hebben ingedekt om te voorkomen dat bij soortgelijke gevallen anderen ook weer aanspraak gaan maken op het afgepakte Nederlanderschap.
Een kleine zestig genaturaliseerde Nederlanders raakten eerder om soortgelijke leugens hun Nederlandse paspoortkwijt.
Regels zijn geen regels als het gaat om iemand die boven de regels mag staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Hooguit kan een enkeling bewijs overleggen dat een naam toch rechtsgeldig gevoerd mocht worden - maar ik denk dat er niet veel van zulke gevallen zijn. Jij wel?
Lijkt me niet kunnen. Volgens mij dienen gelijke gevallen gelijk behandeld te worden. Een minister kan zich daartegen niet indekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:43 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Dus die groep van 60 kan geen aanspraak maken? Begrijp ik dat goed?
Verdonk wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een minister kan zich daartegen niet indekken.
Dat gaat nog een hele strijd worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:43 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Gaat goed komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Verdonk wel.
Nou ja, daar moet een rechter dan maar naar kijken.
Tenzij de naam die ze als valse naam opgegeven hadden rechtsgeldig gevoerd mocht worden door de persoon in kwestie. De kans lijkt me gering.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:43 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |