abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39204895
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik mis toch meer het gevoel van verantwoordlijkheid binnen de moslimgemeenschap

ik heb geen moslimleiders gezien die het voor haar opnamen en de dreigingen aan haar adres ondubbelzinnig hebben veroordeeld

nee bijna elke moslim zegt.. nou haar eigen schuld.. ze krijgt wat ze verdient... i.p.v. volwassen te reageren en te zeggen

nou we zijn het niet met haar eens, maar het is haar goed recht te zeggen en zich te uitten zoals zij dat wil

dat zou pas een verantwoordelijke en volwassen reactie zijn geweest

die ik helaas bijna niet gezien heb

bijna elke moslim die ik persoonlijk heb gesproken zei: ze is een slechte vrouw en waarom doet de nederlandse regering er niets aan om haar de mond te snoeren.. ze mag en moet gestopt worden

immers ze beledigd de profeet, en dat mag niet...

de profeet staat boven alles...

nee dus.. niet in een democratische rechtstaat
Ja sorry ik was vergeten, dat iedere keer als een moslim iets verkeerds doet dat dan alle moslims op hun achterste pootjes moeten staan om het te verwerpen, omdat anders ik mezelf verdacht zou maken

Dat doe ik dus niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39205145
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja sorry ik was vergeten, dat iedere keer als een moslim iets verkeerds doet dat dan alle moslims op hun achterste pootjes moeten staan om het te verwerpen, omdat anders ik mezelf verdacht zou maken

Dat doe ik dus niet
ik ben blij met je
pi_39205213
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik ben blij met je
Ik ook met jou De integratie continues
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 25 juni 2006 @ 14:39:09 #224
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39206699
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Staat wel als een paal bovenwater

De overheid heeft er alles aan gedaan om haar te beschermen. Hoewel ik haar mening niet deelde vind ik het meer dan terecht dat het gebeurde, omdat je anders zou ingeven aan geweld
Daar zijn we het dan eens. Maar "poging tot" van haar tegenstanders telt wèl, zeker in jou visie. Aangezien die pogingen "het klimaat" veel meer verzieken dan de uitlatingen van AHA.
quote:

Dat doe ik dus niet
Nou, diezelfde Moslims doen daar vaak net zo hard aan mee door "het Westen" of "de Amerikanen" vanalles in de schoenen te schuiven. Net zoals het westen verantwoordelijkheid neemt door de Amerikaanse regering aan te spreken wanneer ze doorschieten zoals met Guantanamo, is het helemaal niet zo vreemd dat moslims ook medegelovigen op misdragingen aanspreken.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_39206768
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:39 schreef klez het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan eens. Maar "poging tot" van haar tegenstanders telt wèl, zeker in jou visie. Aangezien die pogingen "het klimaat" veel meer verzieken dan de uitlatingen van AHA.
Ze hebben samen verziekt inderdaad, maar haar mond is nooit gesnoerd.
-Rabia Al-Basri
  zondag 25 juni 2006 @ 14:43:43 #226
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_39206829
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze hebben samen verziekt inderdaad, maar haar mond is nooit gesnoerd.
Die van haar tegenstanders ook niet. Zo doen we dat nu eenmaal in Nederland. Gelukkig.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 25 juni 2006 @ 14:44:57 #227
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_39206865
hè kut.
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_39274514
Radio 1 meldt dat Verdonk vandaag aan de Tweede Kamer gaat uitleggen dat Hirsi Ali steeds Nederlandse is geweest, omdat de naam Hirsi Ali rechtsgeldig gevoerd mocht worden.

En dat alléén onjuiste geboortedatum nog nooit grond is geweest voor het niet hebben van rechtsgevolg van de naturalisatie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39275026
Mooi voor alle andere gevallen

Regels zijn dus niet altijd regels!!!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:40:05 #230
3542 Gia
User under construction
pi_39275078
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef SCH het volgende:

Als ze over hun naam gelogen hebben, kunnen ze er nog altijd uit.

Leugens over geboortedatum hebben nog nooit consequenties gehad voor wel of niet Nederlanderschap.
pi_39275092
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef SCH het volgende:

Regels zijn regels. Hooguit kan een enkeling bewijs overleggen dat een naam toch rechtsgeldig gevoerd mocht worden - maar ik denk dat er niet veel van zulke gevallen zijn. Jij wel?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:41:54 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39275099
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Als ze over hun naam gelogen hebben, kunnen ze er nog altijd uit.

Leugens over geboortedatum hebben nog nooit consequenties gehad voor wel of niet Nederlanderschap.
Maar het vereist wel onderzoek naar alle gevallen die er op basis van liegen over naam zijn uitgezet. Om te zien of het in het land van herkomst misschien wel is toegestaan om een andere naam te gebruiken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:43:58 #233
16715 Mylene
*schatje*
pi_39275115
quote:
Ook zou Verdonk zich in het schrijven voldoende hebben ingedekt om te voorkomen dat bij soortgelijke gevallen anderen ook weer aanspraak gaan maken op het afgepakte Nederlanderschap.

Een kleine zestig genaturaliseerde Nederlanders raakten eerder om soortgelijke leugens hun Nederlandse paspoortkwijt.
bron

Dus die groep van 60 kan geen aanspraak maken? Begrijp ik dat goed?
pi_39275119
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Regels zijn regels. Hooguit kan een enkeling bewijs overleggen dat een naam toch rechtsgeldig gevoerd mocht worden - maar ik denk dat er niet veel van zulke gevallen zijn. Jij wel?
Regels zijn geen regels als het gaat om iemand die boven de regels mag staan.

Ja, er zijn meer van zulke gevallen. Tussen de 60 en 100 naar het schijnt.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:44:44 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39275123
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:43 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Lijkt me niet kunnen. Volgens mij dienen gelijke gevallen gelijk behandeld te worden. Een minister kan zich daartegen niet indekken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:47:16 #236
16715 Mylene
*schatje*
pi_39275152
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een minister kan zich daartegen niet indekken.
Verdonk wel.

Nou ja, daar moet een rechter dan maar naar kijken.
pi_39275174
quote:

[..]

bron

Dat gaat nog een hele strijd worden.

Ben ook benieuwd hoe het kabinetsberaad vannacht is verlopen en of Zalm en Verdonk elkaar nog kunnen luchten of zien?
pi_39275182
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 08:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Verdonk wel.

Nou ja, daar moet een rechter dan maar naar kijken.
Gaat goed komen.

Dit is goed nieuws voor dat Iraakse gezin.
pi_39275252
quote:

[..]

bron

Tenzij de naam die ze als valse naam opgegeven hadden rechtsgeldig gevoerd mocht worden door de persoon in kwestie. De kans lijkt me gering.

De meeste mensen die een valse naam opgeven geven niet een naam op die alsnog een geldige naam voor de persoon zelf blijkt te zijn.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 08:56:29 #240
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_39275253
Woensdagavond gehaktavond. Laat die moties van wantrouwen maar komen.

Nu is toch echt wel duidelijk dat Verdonk destijds gefaald heeft, door binnen 2 dagen een publieke (!) uitspraak te doen over Hirsi Ali's Nederlanderschap, zonder de zaak eerst in stilte uit te zoeken. Nu heeft ons land voor niets voor lul gestaan voor het buitenland. Maar goed, de regeringspartijen zullen Verdonk wel weer steunen, coalities staan tegenwoordig immers boven principes. En als D66 Verdonk niet steunt, dan doet schoothondje LPF dat wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')