Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef De_Loet het volgende:
[..]
wat een rotte kamer, vet duur en klein en ver van alles
Dat is idd wel héél kansloosquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...
Dat is echt hartje heuvelkwartier. Oftewel: kutbuurt.
Ohja, zie het nu pasquote:Op zondag 25 juni 2006 17:29 schreef djenneke het volgende:
Dat niet alleen, die buurt Princenhage noemen is een beetje wishful thinking...
Dat is echt hartje heuvelkwartier. Oftewel: kutbuurt.
Ik heb er gewoond.. ik woon nu helaas in Zwijndrecht.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:15 schreef sbientje het volgende:
hey, wat leuk die buurtgenoten. djenneke, woon je vlak bij de liniedoorn (basisschool) ?
en ritchie woont ECHT vlakbij, ik woon in de keplerstraat. Woon je boven de winkels?
De Werft / De Donkquote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef RiesAmaris het volgende:
[..]
Hey grappig daar kom ik ook vandaan, kievitsloop gedeelte![]()
ik ookquote:Op zondag 25 juni 2006 18:39 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond.. ik woon nu helaas in Zwijndrecht.
Ik woonde tegenover de basisschool Clemens Maria Hofbauer school, en heb daar dus ook opgezeten.
Ik heb aan de planciusplein gewoond, breek me de bek niet open!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:46 schreef Rabieluh het volgende:
Nog een voorbeeld, toen ik vanuit m'n huis naar de bushalte liep, wat 15 meter is, kwam er een kerel van in de 40 aan me vragen waar hij coke kon kopen.
Echt waar, lekker veel volk wat aardig triest is![]()
Zo zag ik ook een ventje, wat echt niet ouder dan 11 kon zijn, rondfietsen met een peuk in z'n bek, echt op een kinderfietsje.
* Naar overkant van het water zwaait.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef veldmuis het volgende:
En boeimeer is dan nog net ekkes toffer!
Haha, puik plan. Als de zomer terug is, kratje bier d'r bij.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer meeten vind ik. Het is 3 minuten lopen.
Laten we een stadskaart in de OP gooien, en allemaal onze straat markerenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef veldmuis het volgende:
Owja, duh. Da's voor mij al 2x zo ver als voor jou, dus eigenlijk ook om de hoek!
Dat is lame!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Laten we een stadskaart in de OP gooien, en allemaal onze straat markeren.
Voor mij hoeft het ook niet zoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook niet mijn adres op internet zetten eigenlijk...
Goed punt. Dat dacht ik eigenlijk al.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef djenneke het volgende:
Ik wil ook niet mijn adres op internet zetten eigenlijk...
Ik heb nog geen flauw idee hoor... ja rand van de heuvel...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed punt. Dat dacht ik eigenlijk al.
Naja, als je de markering lomp genoeg maakt weet je nog niks... aan m'n posts is ook al wel aardig af te leiden waar je moet zijn.
Maar het idee mag worden afgevoerd van de actiepuntenlijst.
Die straat van het bier, gok ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee hoor... ja rand van de heuvel...
Er zit hier zo'n hendig sjiek buurtcafé... neh, laat maar, da's te fout!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef veldmuis het volgende:
Een meeting op neutraal terrein dan maar?
Vlakbij de snackbar met die chinezen?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zit hier zo'n hendig sjiek buurtcafé... neh, laat maar, da's te fout!
Juist, stukske verder de straat in.quote:
Hmm dat weet ik niet. Hier in de buurt is de snackbar al weken dicht...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Juist, stukske verder de straat in.
Da's overigens de andere kant op dan waar ik zit, vanaf de frituurchinees gezien.
Voor frituur kun je overigens beter naar het Dr. Struyckenplein, die vind ik beter dan die chinees.
Hm, de enige die ik zo weet in Boeimeer is aan de Graaf Hendrik III Laan, maar dat is sowieso te ver voor mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef veldmuis het volgende:
Hmm dat weet ik niet. Hier in de buurt is de snackbar al weken dicht....
Afgelopen maand toch zeker al 2 keer eerder gehoord zoiets.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Er schiet iemand met vuurpijlen.
Ik hoorde de eerste, toen ging ik kijken en zag ik er nog 2.
Die bedoel ik!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hm, de enige die ik zo weet in Boeimeer is aan de Graaf Hendrik III Laan, maar dat is sowieso te ver voor mij.
Relaxed!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Die bedoel ik!.
Maarja, boeiend ook, we hebben zelf wel een frietpan thuis.
Ja hey, ik woon gewoon bij mn ouders enzo hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 11:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Relaxed!
Dat gaat mij nooit lukken, aangezien m'n leefruimte eigenlijk uit 1 grote kamer bestaat (gangkast, halletje, badkamer niet meegeteld). Dus dan stinkt meteen alles naar de frituur.
Och, die betalen m'n huur ook...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:21 schreef veldmuis het volgende:
Ja hey, ik woon gewoon bij mn ouders enzo hoor.
En dat ga ik voorlopig ook wel zo houden, 10 minuutjes fietsen naar school...daar ga ik niet voor verhuizen en veel betalen.
22, dus dan hebben we nog wel bij elkaar op school gezeten denk ik...quote:
Import! Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, die betalen m'n huur ook...
Elke dag > 1½ uur onderweg zijn (enkele reis) vond ik toch wat overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |