Oh? Ik heb op 3 plekken gewoond in IJsselstein.... bij mijn ouders op IJsselveld West, daarna alleen en samenwonend in de binnenstad van IJsselstein (Koningshof) en daarna samenwonend op IJsselveld Oost. En daarna dus vertrokken naar de USAquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij is de ts nog een buurman van mijn broer geweest
Komt we wel vaag bekend voor idd.... we hadden wel vrij goed contact met onze Marokkaanse buren aldaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Ymke het volgende:
Zegt Bart en Anita je wat? Op je laatste adres
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef Furia het volgende:
Muziekhandel GerritsenIs die nog steeds zo goedkoop? Daar kwamen wij fietsend speciaal helemaal vanuit de Alblasserwaard voor...
Toen stond er nog een meneerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?
Die vent was wel OK jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Toen stond er nog een meneerEn hoor es, de CD's waren daar 30 gulden, terwijl ze bij Expert in Schoonhoven 44 waren! Zelf hadden we geen cd-winkel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?
Volgens mij wel ja.... Maar zeker weten doe ik het niet eigenlijk... Ik zal eens kijken van't weekendquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Bestaat Muziekhandel Gerritsen trouwens nog steeds? Daar kwam ik in mijn tienerjaren al om platen te kopen, en later CD's.
Zenderpark is geen IJsselsteinquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 4 jaar in Zenderpark gewoond.
Kut-dorp dat IJsselstein, alleen wel humor dat in mijn pubertijd (toen ik in Nieuwegein woonde) iedereen in IJsselstein ging ''stappen''.
hihiquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
En IJsselstein is een stad
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef _dajk het volgende:
Mag ik als Vianees zeggen dat ik het een leuk en gezellig stadje vind?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
JA!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echte IJsselsteiner
Werk je bij de AH in IJsselstein?
oke ik zal het maar zeggen. Hij is een kloon van mij.quote:
quote:
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]Bestaat Muziekhandel Gerritsen trouwens nog steeds? Daar kwam ik in mijn tienerjaren al om platen te kopen, en later CD's.
Die Gerritsen is inderdaad weg..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
De Stee is momenteel de enige gelegenheid waar je naar binnen mag als je 16 bent. You do the math.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
gaat vandaag niet lukken ander keertjequote:
Rietzangerlaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
klopt klopt... jij ook avr dan ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:29 schreef cappp het volgende:
[..]
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?![]()
Jep, ben er nu ook vanaf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt klopt... jij ook avr dan ?
ben er btw van af nu
Nou niet in de klas, Ik ben bevriend met jorn, misschien zegt je dat watquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef liiszle het volgende:
hmmms... heb je foto ?eens zien of ik jou ken
zat je btw dan bij kevin in de klas?
op de zomerdijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
gaat vandaag niet lukken ander keertje
waar werk je dan?
Doe anders eens een keer tofheid@gmail.com toevoegen, ik ben nu werkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef liiszle het volgende:
hahahaha jorn is ook goede vriend van mij ja
ergens zegt me nu wel iets wie je kan zijn.. maaar helemaal zeker geen idee
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef liiszle het volgende:
zenderpark?
[..]
Jahoor, vooral aan de Lek, in de voorstraat en in m'n nestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef liiszle het volgende:
óh! oke..
en vermaak je je een beetje in de weekenden daar dan ?
Tegenover de ingang van de haven of niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef liiszle het volgende:
ik lig ook niet op KS zelf.. op een prive strandje er naast.. liggen hooguit 5 mensen ofzo
maar och.. ieder zijn ding toch
klopt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenover de ingang van de haven of niet?
En idd, gelukkig wel
en waar woont deze heel de week ijsselsteiner dan wel ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef vigier het volgende:
heel-de-week-IJsselsteiner meldt.
In die haven jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef liiszle het volgende:
maar jij zit daar dus tegenover vaak?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef liiszle het volgende:
liggen mooie bootjes
ik vaar dr ook vaak rond
Dat kan ik maar beter niet zeggen. Ben van oorsprong brabo. Ging in Vianen werken, en zocht snel (lees: moest binnen 3 dagen hebben) woonruimte. Dat kon in: Nieuwegein. Daar heb ik 4,5 jaar gewoon. Tering wat een klotestad is dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:55 schreef liiszle het volgende:
en waar woont deze heel de week ijsselsteiner dan wel ?
quote:
Jep, maar ik ken hier geen kip, kom van 100km verder, en mijn vrieden wonen hier ook niet in de buurt. Ja, ben zieligquote:en ik moet zeggen ijsselstein is best gezellig als je wat mensen kent en dr wat leuks van maakt
Tips om het gezelliger te hebben in IJsselstein is verhuizen uit Zenderparkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef vigier het volgende:
[..]
Dat kan ik maar beter niet zeggen. Ben van oorsprong brabo. Ging in Vianen werken, en zocht snel (lees: moest binnen 3 dagen hebben) woonruimte. Dat kon in: Nieuwegein. Daar heb ik 4,5 jaar gewoon. Tering wat een klotestad is dat.
Heb 2 jaar geleden een huis gekocht in IJsselstein. Met dit verhaal weet je vanzelf wel in welke wijk ik woon.
Zit er alleen over te denken om te gaan verhuizen, liefst utrecht centrum. Vindt er namelijk geen hol aan hier. Ken hier trouwens ook niemand, en iedereen in de buurt is 10 jaar ouder en heeft kleine kutjong.
Anyone tips om t gezelliger te hebben in IJ'stein?
Als je het niet probeert zul je het niet weten ook natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef vigier het volgende:
[..]
ja
[..]
Jep, maar ik ken hier geen kip, kom van 100km verder, en mijn vrieden wonen hier ook niet in de buurt. Ja, ben zielig![]()
En volgens mij ben ik ook een beetje te oud voor de kroeg/discotheek achtige tenten hier.
Ja, dat verhuizen had ik dus zelf al bedacht. Sportvereniging is ook geen slecht plan. Ga nu alleen fitnessen, maar dat is ook zo'n beetje de meest asociale (lees: op jezelf) sport die er is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tips om het gezelliger te hebben in IJsselstein is verhuizen uit ZenderparkOngeveer alle wijken zijn gezellig, behalve zenderpark... En tja, ga bij een sportvereniging of weetikhetwat, en ga eens op vrijdagavond naar Bakkers, daar zitten veel mensen van je leeftijd dan...
voormalige stee toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Skorpija het volgende:
29 jaar in IJsselstein gewoond.
L.T.S. daaro gedaan.
Heb ook nog gewerkt in het Praethuys![]()
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik nietquote:
Mja je gaat me vertellen dat je hier zelf nog nooit op bent gekomen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:17 schreef vigier het volgende:
[..]
Ja, dat verhuizen had ik dus zelf al bedacht. Sportvereniging is ook geen slecht plan. Ga nu alleen fitnessen, maar dat is ook zo'n beetje de meest asociale (lees: op jezelf) sport die er is.
Bakkers? Misschien eens doen dan. Ziet er op de site wel ok uit, en ze hebben fatsoenlijk bier
Nu heet het Just4Uquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik niet
oh ja , zo zat et ... och, is ook allemaal ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik niet
wat heb jij tegen nieuwegeiners johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu heet het Just4UEn komt er extreem fout volk
Alles uit Nieuwegein enzo
???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ga geen biertje doen maar ik doe wel graag wat anders ...
zucht
Verhuizen ? waarheenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
aaah.. snapte er al weer niets van
ooh oh, een of andere menneer die ons huis aan het taxeren is in de tuin
misschien moet ik even snel opruimen
Ga je uit met kennisen van vrienden van je?quote:
Iets zegt me dat het hier niet betreft "40, vuilniszak achtig"quote:
19 dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef liiszle het volgende:
jij kent iedereen IRL ?
maar idd 40 is me beetje te veel van t goede![]()
19 :/ Toch iets anders he ;xquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het hier niet betreft "40, vuilniszak achtig"
Niet dat ik daarin val, maar de andere hier wel
Alleen een roze, of is dat ook weer niet goed?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:37 schreef liiszle het volgende:
19 is mooie leeftijd
tenzei je een vuiniszak draagt
Cheil! Wanneer gaan we neuken afspreken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:57 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
Alleen een roze, of is dat ook weer niet goed?
Even kijken wanneer ik een gaatje (mhuhahahahaha) heb. Is die jongen op je hyves niet je vriendje?quote:
Ik zal nu wel een bosmongool lijken, maar er was toch ook eerst een foto met een jongen op je hyves?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:41 schreef liiszle het volgende:
welke jongen op mn hyves?
Mijn mistake!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef liiszle het volgende:
ik rook niet
ennnee... een foto met mij en een jongen??
niet dat ik weet
Was die tegen mij? Ik werk op een kinderdagverblijf en op een basisschoolquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:57 schreef liiszle het volgende:
waar werk je ?
Als jij dat wiltquote:
welke basisschool??quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:59 schreef menininha het volgende:
[..]
Was die tegen mij? Ik werk op een kinderdagverblijf en op een basisschool
in achterveld. welke laat ik in het midden want niemand hoeft te weten wie ik precies benquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
welke basisschool??
ennee.. ja ik ben dr ook vandoor.. even ijsje halen
gelukkig zitten er heleboel scholen in achterveldquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:05 schreef liiszle het volgende:
achterveld.. zal wwellicht de Opstap wel zijn dan
1984-11-04 --> waren wij altijd samen in de shaker!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:08 schreef JvdK het volgende:
Sla vooral de "Shaker" niet over he!! NU heet ie vast niet meer zo, maar God wat heb ik daar gelachen...Ook was IJsselstein de koploper met de C1000 in de muur, naast de videotheek.. is dat nog steeds zo??
Ik kan je uit ervaring vertellen dat sex in het zand erg irritant is.....quote:
hoiquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
t stond ook niet echt in de planingmaar bedankt voor de tip
![]()
De Stee! dat was echt goud man...quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef maartena het volgende:
De Shaker....
Ik kwam er toen het nog "Het Praethuys" heette, verder ging ik meestal in Utrecht uit.Nadat het "De Shaker" werd kwam ik er niet vaak meer, eigenlijk alleen nog met Carnaval. Maar goed, tegen de tijd dat het "Shaker" werd was ik ook oud genoeg om in de 21+ clubs in Utrecht binnen te komen enzo
Hoe heette die tent onder het stadhuis in Utrecht ook alweer? Fellini ofzo?
Het Karrad, daar kwam ik nog wel regelmatig.... en de Stee!
Nou inderdaad, waar is het heen... Wat heb je nu nog voor tenten? Allemaal ellendequote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef menininha het volgende:
[..]
1984-11-04 --> waren wij altijd samen in de shaker!die goeie oude shakertijd
Wat relaxed! er is dus geen moer veranderd!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:26 schreef hermandeperman het volgende:
Nu gaan de meesten naar 't Karrad en Bakkers. Een enkeling nog naar de Crazy (al heet die nu ook weer anders...)
De Stee is sowieso een mislukking geworden, behalve voor de eigenaar, al die kids van 16 staan zich daar vol te gieten en met alles en iedereen te zoenen wat ze tegenkomenEen zooitje is het daar
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:27 schreef JvdK het volgende:
[..]
Wat relaxed! er is dus geen moer veranderd!
nee... in principe nietquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:35 schreef PauldeMunnik het volgende:
Zo lekker werkenWerk jij eigenlijk?
www.denig.nl afdeling nieuwegein =)quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee... in principe niet
waar werk jij dan ?
en inderdaad... de stee is écht drama tegenwoordig
Inderdaad, allemaal crap. Gelukkig hebben we Utrecht nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:10 schreef JvdK het volgende:
[..]
Nou inderdaad, waar is het heen... Wat heb je nu nog voor tenten? Allemaal ellende
was jij dr afgelopen zaterdag? Ik ben er ook sinds heel lang ff geweest, maar er waren vet wenig mensen.. wist niet dat t zo achteruit ging?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef liiszle het volgende:
ik heb tot volgende week.. dan ben ik op vakantie
ben vorrige week sinds tijden weer eens in de stee geweest
Dan moeten we snel daten zeg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:40 schreef liiszle het volgende:
ik heb tot volgende week.. dan ben ik op vakantie
ben vorrige week sinds tijden weer eens in de stee geweest
idd, daar kan nu niets meer aan tippenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:10 schreef JvdK het volgende:
[..]
Nou inderdaad, waar is het heen... Wat heb je nu nog voor tenten? Allemaal ellende
ik was er afgelopen zaterdag jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef PRMNS het volgende:
[..]
was jij dr afgelopen zaterdag? Ik ben er ook sinds heel lang ff geweest, maar er waren vet wenig mensen.. wist niet dat t zo achteruit ging?![]()
Valt mee, valt erg meequote:
Gefeliciteerd dan alvast!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
hee ijsselsteiners t valt beetje dood hier..
k ben morgen jarig
feliquote:Op zondag 30 juli 2006 21:12 schreef liiszle het volgende:
hee ijsselsteiners t valt beetje dood hier..
k ben morgen jarig
Nog nietquote:Op maandag 31 juli 2006 10:13 schreef PauldeMunnik het volgende:
Gefeliciteerd heur!
Nog iets leuks gehad?
Is dit serieus of een 'grap'?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nog niet
Mijn cadeautje krijgt ze nog![]()
Should I explain sarcasme to youquote:
Man wat schiet jou pa belabberd zeg, niet eens raakquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:03 schreef liiszle het volgende:
hahahah ja.. ijsselstein is niet zo braaf
Z'n ogen opendoen wil ook wel eens werkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:40 schreef liiszle het volgende:
zal hem er volgende keer op wijzen, dat hij beter eerst kan richten
[..]
Supertquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef liiszle het volgende:
ik zal het doorgeven
ja t gaat zn gangetje wel![]()
hoe is het met jou dan ?
Is dat nieuwe spelling voor weeg?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef maartena het volgende:
De waag
Meer oude spelling.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Is dat nieuwe spelling voor weeg?
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef liiszle het volgende:
nog nieuwe ijsselsteiners?
Woon je bij Jouri in huis?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik heb een of ander tuinhuisje van een lief meisje geconfisceerd
Telt dat ook ?
Neuh bij mij ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je bij Jouri in huis?
das bij mij in de buurt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef tactic_to het volgende:
hey kijk een topic over ijsselstein. hier dus nog een ijsselsteiner. woon er nu 8 jaar en zal voorlopig niet verhuizen. ik woon trouwens in de buurt van de clinkhoef.
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat doen? Stappen in de 4U?
Dat je in Zwijndrecht woont weet iedereen nu al wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nee, dat dik half uur rijden (woon in Zwijndrecht) doe ik voor hele andere dingen![]()
nee.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:13 schreef renz0r het volgende:
Liiszle, hebben wij geneukt?!
ik woon op het saffierpadquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
das bij mij in de buurt!
waar woon je dan enzo?
dat is behoorlijk dicht bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef tactic_to het volgende:
[..]
ik woon op het saffierpad
nu al een maand of 8.
woon totaal al 8 jaar in ijsselstein denk ik.
hahaha das ook dichtbij iddquote:
grappig... hier nog een ex-ijsselsteiner die nu in Eindhoven woontquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
Ik woon tegenwoordig in Eindhoven
Wat is je naam dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef FeedMyPussy het volgende:
Superlachen dit topic. jammer dat ik het nu pas zie.
Ik ben geboren en getogen in IJsselstein. Woon nu sinds 2 jaar in Benschop.
Kwam overigens echt áltijd in 't Karrad. Zal vast ook wel wat mensen hier kennen.
Altijd op Achterveld gewoond, later bij de Clinckhoeff.
Ik was heel Gerritsen alweer vergeten joh, wat een klerewijf was dat! Ik was punker vroegah, en ze stuurde me altijd weg omdat ze bang was dat ik ging jatten![]()
Overigens ook nog een tijdje een relatione gehad met een van de ex medewerkers van de Ear&Eye.
Mijn hele familie is oer IJsselsteins, en dus ook vast wel bekend bij een of meerdere van jullie![]()
Sorry, maar ik ken geen familie "FeedMyPussy", dus daar kan ik niet over oordelen.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:55 schreef FeedMyPussy het volgende:
Mijn hele familie is oer IJsselsteins, en dus ook vast wel bekend bij een of meerdere van jullie![]()
Ik zal je dan allicht wel van gezicht kennen. Zo te merken zijn we ongeveer zelfde zelftijdquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef FeedMyPussy het volgende:
Niet eens? De allerbekende familie FeedMyPussy.
Naam geef ik helaas niet zomaar prijs, veel leuker om zo eens te peilen of ik iemand ken ofzo.
Een foto lost ook veel op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:33 schreef FeedMyPussy het volgende:
Naam geef ik helaas niet zomaar prijs
das Ysselsteinquote:Op maandag 12 februari 2007 12:08 schreef BonJovi het volgende:
ijsselstijn ik dacht dat dat in limburg was :|
Waar de kroegen zitten, Just for 4, de stee, t karad enzoquote:Op maandag 12 februari 2007 18:43 schreef Troel het volgende:
Ik zou niet eens weten waar de voorstraat is
ik weet ook niets van een choco winkeltje.. en dr zitten inderdaad 2 kappers ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef Troel het volgende:
Ah, daar.
Ik heb er nog nooit een chocoladewinkeltje gezien. WEl veel kappers.
Daar zat heel vroeger zo'n ouderwets snoepwinkeltjequote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef maartena het volgende:
Misschien dat ik in september nog wel even in IJsselstein kom
Zit dat heerlijke chocoladewinkeltje er nog in de Voorstraat?
daar zit tegenwoordig gewoon de Jaminquote:Op maandag 12 februari 2007 19:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Daar zat heel vroeger zo'n ouderwets snoepwinkeltje![]()
Maar goed , dat is wel heel lang gelee
Nee hoor, toen was jij nog niet eens geborenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
daar zit tegenwoordig gewoon de Jamin
De punt was van mijn vroegere buren , hij is iig al jaaaaaren doodquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:35 schreef maartena het volgende:
Nee, twee jaar geleden zat ie er nogHet is een chocolaterie, zit zo'n beetje tegenover De Punt.
Dat kanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef Troel het volgende:
Ik haat carnaval
Nouja, als ik te laat in bed kom dan kaan ikd aar gewoon flink ziek van wordenVroeger kon ik daar redelijk tegen (maar dan sliep ik gewooon de dag erna de hele dag uit enzo )
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef VlaDje het volgende:
Is dit de ijsselstein met die grote spoorbrug waar zo'n witte jeugdherberg ofzo vlakbij staat???
Zoja, dan ben ik dr geweest
Ik heb het eigenlijk een beetje gehad in IJsselsteinquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef liiszle het volgende:
gaan jullie nog wel eens stappen in ijsselstein?
eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk een beetje gehad in IJsselstein
Vaak een paar biertjes in 1560 en dan rond een uur of 2 naar huis. Of naar Utrecht. En 1 keer in de maand of een keer in de 2 maanden heel kansloos naar Bakkers en 't karrad
Jij gaat vaak of niet?
Mja, daar kom ik alleen nog met carnaval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
eigenlijk nooitheb poos in de stee rondgehangen, maar dat is ook wel weer een aantal maanden geleden dat ik daar ben geweest
kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, daar kom ik alleen nog met carnaval.
Erg trieste tent geworden sinds de 4U vanaf 18 werd IMHO...
tis best een leuk stadje hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
En ik altijd maar denken dat IJsselstein alleen maar bestond uit dat lelijke, saaie nieuwbouw gebeuren waar ik helaas nog weleens moet komen.
Er is dus ook een mooi gedeelte.
Ja't is echt om te janken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
kloptvond er zowizo al weinig aan, maar nu is het helemaal drama!
Dat zal ook best wel.quote:
nee, zenderpark is niets iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel.
Ik werk voor Centric en die zitten in dat nieuwbouw gebeuren, bij die grote toren. (voor de radio oid)
En het is daar net zo stil altijd, totaal geen sfeer enzo.
Niks mis met Zenderparkquote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef roflcopter het volgende:
Met de bouw van zenderpark is de verloedering van IJsselstein begonnen...
Nee, bij Centric niet nee, maar ga voor de gein eens een paar straten verder naar het speelpleintje bij de Alaskahof. Waar elke middag de kinderen aan het spelen zijn en de ouders gezellig zitten te beppen bij het speeltuintje. Waar in de zomer de parasol gewoon meegenomen wordt en er op ijsjes getrakteerd wordt. Waar je 's avonds veilig je hond uit kan laten en je niet bang hoeft te zijn dat je auto leeggehaald wordt. Dat is het mooie van Zenderpark en dat heb je helaas in het stadje niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel.
Ik werk voor Centric en die zitten in dat nieuwbouw gebeuren, bij die grote toren. (voor de radio oid)
En het is daar net zo stil altijd, totaal geen sfeer enzo.
Mwaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, bij Centric niet nee, maar ga voor de gein eens een paar straten verder naar het speelpleintje bij de Alaskahof. Waar elke middag de kinderen aan het spelen zijn en de ouders gezellig zitten te beppen bij het speeltuintje. Waar in de zomer de parasol gewoon meegenomen wordt en er op ijsjes getrakteerd wordt. Waar je 's avonds veilig je hond uit kan laten en je niet bang hoeft te zijn dat je auto leeggehaald wordt. Dat is het mooie van Zenderpark en dat heb je helaas in het stadje niet.
Klopt het dat ik jou afgelopen zondag op Utrecht C.S. zag lopen?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, zenderpark is niets idd
hoef ik gelukkig ook nooit heen
ja, dat kan zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt het dat ik jou afgelopen zondag op Utrecht C.S. zag lopen?
Ruim anderhalf jaar nu.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang woon je al in IJsselstein/zenderpark?
Mja, het zal best prima wonen zijn ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar nu.
Misschien zit ik in het goede gedeelte, maar ik heb dus echt nergens last van
Achja, vanaf het begin was al duidelijk dat het gehele Zenderpark een groot fiasco zou worden. Dit soort dingen verbazen mij dus ook niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:36 schreef Troel het volgende:
hetgeen wat vanaf het podium gezien achter de statensingel ligt. De hoven en de tuinen zijn dat uit mijn hoofd.
Er moeten echt tientallen auto's iedere dag 100 keer wachten, op de maximaal 5 reizigers die erin zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef Verbal. het volgende:
En dat is dom want...? Is juist enorm handig, anders zou ik nog verder moeten lopen voor de tram.
hay! jij hier ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |