Oh? Ik heb op 3 plekken gewoond in IJsselstein.... bij mijn ouders op IJsselveld West, daarna alleen en samenwonend in de binnenstad van IJsselstein (Koningshof) en daarna samenwonend op IJsselveld Oost. En daarna dus vertrokken naar de USAquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Ymke het volgende:
Volgens mij is de ts nog een buurman van mijn broer geweest
Komt we wel vaag bekend voor idd.... we hadden wel vrij goed contact met onze Marokkaanse buren aldaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Ymke het volgende:
Zegt Bart en Anita je wat? Op je laatste adres
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:33 schreef Furia het volgende:
Muziekhandel GerritsenIs die nog steeds zo goedkoop? Daar kwamen wij fietsend speciaal helemaal vanuit de Alblasserwaard voor...
Toen stond er nog een meneerquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?
Die vent was wel OK jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Toen stond er nog een meneerEn hoor es, de CD's waren daar 30 gulden, terwijl ze bij Expert in Schoonhoven 44 waren! Zelf hadden we geen cd-winkel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
Je meent echt dat je voor dat verschrikkelijk chagerijnige wijf zo'n eind ging fietsen?
Volgens mij wel ja.... Maar zeker weten doe ik het niet eigenlijk... Ik zal eens kijken van't weekendquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Bestaat Muziekhandel Gerritsen trouwens nog steeds? Daar kwam ik in mijn tienerjaren al om platen te kopen, en later CD's.
Zenderpark is geen IJsselsteinquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 4 jaar in Zenderpark gewoond.
Kut-dorp dat IJsselstein, alleen wel humor dat in mijn pubertijd (toen ik in Nieuwegein woonde) iedereen in IJsselstein ging ''stappen''.
hihiquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
En IJsselstein is een stad
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:36 schreef _dajk het volgende:
Mag ik als Vianees zeggen dat ik het een leuk en gezellig stadje vind?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zenderpark is geen IJsselsteinDaar komen alleen inport Nieuwegeiners en Utrechters wonen
JA!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echte IJsselsteiner
Werk je bij de AH in IJsselstein?
oke ik zal het maar zeggen. Hij is een kloon van mij.quote:
quote:
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:21 schreef maartena het volgende:
[..]Bestaat Muziekhandel Gerritsen trouwens nog steeds? Daar kwam ik in mijn tienerjaren al om platen te kopen, en later CD's.
Die Gerritsen is inderdaad weg..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
De Stee is momenteel de enige gelegenheid waar je naar binnen mag als je 16 bent. You do the math.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef Blupp het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze nu weg, want n chagrijnig wijf was dat ja hahaa
heb ook n paar jaar gewoond op de Vingerhoekhof, schuin boven de Crazy,
Bakkers was het gezelligst en t Karrad pff wat n herrie
de Stee altijd rilekst, maar heb gehoord dat daar de sfeer n beetje minder is geworden, klopt dat?
gaat vandaag niet lukken ander keertjequote:
Rietzangerlaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef liiszle het volgende:
waar op achterveld?
klopt klopt... jij ook avr dan ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:29 schreef cappp het volgende:
[..]
Nu ik je fotoboek check, herken ik je. AvR albatros is et niet?![]()
Jep, ben er nu ook vanaf.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt klopt... jij ook avr dan ?
ben er btw van af nu
Nou niet in de klas, Ik ben bevriend met jorn, misschien zegt je dat watquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef liiszle het volgende:
hmmms... heb je foto ?eens zien of ik jou ken
zat je btw dan bij kevin in de klas?
op de zomerdijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
gaat vandaag niet lukken ander keertje
waar werk je dan?
Doe anders eens een keer tofheid@gmail.com toevoegen, ik ben nu werkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef liiszle het volgende:
hahahaha jorn is ook goede vriend van mij ja
ergens zegt me nu wel iets wie je kan zijn.. maaar helemaal zeker geen idee
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef liiszle het volgende:
zenderpark?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, vooral aan de Lek, in de voorstraat en in m'n nestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef liiszle het volgende:
óh! oke..
en vermaak je je een beetje in de weekenden daar dan ?
Tegenover de ingang van de haven of niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef liiszle het volgende:
ik lig ook niet op KS zelf.. op een prive strandje er naast.. liggen hooguit 5 mensen ofzo
maar och.. ieder zijn ding toch
klopt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenover de ingang van de haven of niet?
En idd, gelukkig wel
en waar woont deze heel de week ijsselsteiner dan wel ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef vigier het volgende:
heel-de-week-IJsselsteiner meldt.
In die haven jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef liiszle het volgende:
maar jij zit daar dus tegenover vaak?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:03 schreef liiszle het volgende:
liggen mooie bootjes
ik vaar dr ook vaak rond
Dat kan ik maar beter niet zeggen. Ben van oorsprong brabo. Ging in Vianen werken, en zocht snel (lees: moest binnen 3 dagen hebben) woonruimte. Dat kon in: Nieuwegein. Daar heb ik 4,5 jaar gewoon. Tering wat een klotestad is dat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:55 schreef liiszle het volgende:
en waar woont deze heel de week ijsselsteiner dan wel ?
quote:
Jep, maar ik ken hier geen kip, kom van 100km verder, en mijn vrieden wonen hier ook niet in de buurt. Ja, ben zieligquote:en ik moet zeggen ijsselstein is best gezellig als je wat mensen kent en dr wat leuks van maakt
Tips om het gezelliger te hebben in IJsselstein is verhuizen uit Zenderparkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:07 schreef vigier het volgende:
[..]
Dat kan ik maar beter niet zeggen. Ben van oorsprong brabo. Ging in Vianen werken, en zocht snel (lees: moest binnen 3 dagen hebben) woonruimte. Dat kon in: Nieuwegein. Daar heb ik 4,5 jaar gewoon. Tering wat een klotestad is dat.
Heb 2 jaar geleden een huis gekocht in IJsselstein. Met dit verhaal weet je vanzelf wel in welke wijk ik woon.
Zit er alleen over te denken om te gaan verhuizen, liefst utrecht centrum. Vindt er namelijk geen hol aan hier. Ken hier trouwens ook niemand, en iedereen in de buurt is 10 jaar ouder en heeft kleine kutjong.
Anyone tips om t gezelliger te hebben in IJ'stein?
Als je het niet probeert zul je het niet weten ook natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef vigier het volgende:
[..]
ja
[..]
Jep, maar ik ken hier geen kip, kom van 100km verder, en mijn vrieden wonen hier ook niet in de buurt. Ja, ben zielig![]()
En volgens mij ben ik ook een beetje te oud voor de kroeg/discotheek achtige tenten hier.
Ja, dat verhuizen had ik dus zelf al bedacht. Sportvereniging is ook geen slecht plan. Ga nu alleen fitnessen, maar dat is ook zo'n beetje de meest asociale (lees: op jezelf) sport die er is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tips om het gezelliger te hebben in IJsselstein is verhuizen uit ZenderparkOngeveer alle wijken zijn gezellig, behalve zenderpark... En tja, ga bij een sportvereniging of weetikhetwat, en ga eens op vrijdagavond naar Bakkers, daar zitten veel mensen van je leeftijd dan...
voormalige stee toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:15 schreef Skorpija het volgende:
29 jaar in IJsselstein gewoond.
L.T.S. daaro gedaan.
Heb ook nog gewerkt in het Praethuys![]()
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik nietquote:
Mja je gaat me vertellen dat je hier zelf nog nooit op bent gekomen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:17 schreef vigier het volgende:
[..]
Ja, dat verhuizen had ik dus zelf al bedacht. Sportvereniging is ook geen slecht plan. Ga nu alleen fitnessen, maar dat is ook zo'n beetje de meest asociale (lees: op jezelf) sport die er is.
Bakkers? Misschien eens doen dan. Ziet er op de site wel ok uit, en ze hebben fatsoenlijk bier
Nu heet het Just4Uquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik niet
oh ja , zo zat et ... och, is ook allemaal ver voor mijn tijdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:19 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Nee, de Stee was een kroegje. Praethuys was een kroegje met een dansvloer en zit op de weidstraat. Later werd het omgetoverd naar een disco en weer later verkocht aan die gasten van de Manebrug uit Lopik en heette toen de Shaker. Hoe het nu heet weet ik niet
wat heb jij tegen nieuwegeiners johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu heet het Just4UEn komt er extreem fout volk
Alles uit Nieuwegein enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |