Nee hoor, toen was jij nog niet eens geborenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
daar zit tegenwoordig gewoon de Jamin
De punt was van mijn vroegere buren , hij is iig al jaaaaaren doodquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:35 schreef maartena het volgende:
Nee, twee jaar geleden zat ie er nogHet is een chocolaterie, zit zo'n beetje tegenover De Punt.
Dat kanquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:51 schreef Troel het volgende:
Ik haat carnaval
Nouja, als ik te laat in bed kom dan kaan ikd aar gewoon flink ziek van wordenVroeger kon ik daar redelijk tegen (maar dan sliep ik gewooon de dag erna de hele dag uit enzo )
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:29 schreef VlaDje het volgende:
Is dit de ijsselstein met die grote spoorbrug waar zo'n witte jeugdherberg ofzo vlakbij staat???
Zoja, dan ben ik dr geweest
Ik heb het eigenlijk een beetje gehad in IJsselsteinquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:18 schreef liiszle het volgende:
gaan jullie nog wel eens stappen in ijsselstein?
eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:51 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk een beetje gehad in IJsselstein
Vaak een paar biertjes in 1560 en dan rond een uur of 2 naar huis. Of naar Utrecht. En 1 keer in de maand of een keer in de 2 maanden heel kansloos naar Bakkers en 't karrad
Jij gaat vaak of niet?
Mja, daar kom ik alleen nog met carnaval.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
eigenlijk nooitheb poos in de stee rondgehangen, maar dat is ook wel weer een aantal maanden geleden dat ik daar ben geweest
kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mja, daar kom ik alleen nog met carnaval.
Erg trieste tent geworden sinds de 4U vanaf 18 werd IMHO...
tis best een leuk stadje hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:04 schreef SimtekF1 het volgende:
En ik altijd maar denken dat IJsselstein alleen maar bestond uit dat lelijke, saaie nieuwbouw gebeuren waar ik helaas nog weleens moet komen.
Er is dus ook een mooi gedeelte.
Ja't is echt om te janken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
kloptvond er zowizo al weinig aan, maar nu is het helemaal drama!
Dat zal ook best wel.quote:
nee, zenderpark is niets iddquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel.
Ik werk voor Centric en die zitten in dat nieuwbouw gebeuren, bij die grote toren. (voor de radio oid)
En het is daar net zo stil altijd, totaal geen sfeer enzo.
Niks mis met Zenderparkquote:Op zondag 25 februari 2007 13:22 schreef roflcopter het volgende:
Met de bouw van zenderpark is de verloedering van IJsselstein begonnen...
Nee, bij Centric niet nee, maar ga voor de gein eens een paar straten verder naar het speelpleintje bij de Alaskahof. Waar elke middag de kinderen aan het spelen zijn en de ouders gezellig zitten te beppen bij het speeltuintje. Waar in de zomer de parasol gewoon meegenomen wordt en er op ijsjes getrakteerd wordt. Waar je 's avonds veilig je hond uit kan laten en je niet bang hoeft te zijn dat je auto leeggehaald wordt. Dat is het mooie van Zenderpark en dat heb je helaas in het stadje niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel.
Ik werk voor Centric en die zitten in dat nieuwbouw gebeuren, bij die grote toren. (voor de radio oid)
En het is daar net zo stil altijd, totaal geen sfeer enzo.
Mwaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, bij Centric niet nee, maar ga voor de gein eens een paar straten verder naar het speelpleintje bij de Alaskahof. Waar elke middag de kinderen aan het spelen zijn en de ouders gezellig zitten te beppen bij het speeltuintje. Waar in de zomer de parasol gewoon meegenomen wordt en er op ijsjes getrakteerd wordt. Waar je 's avonds veilig je hond uit kan laten en je niet bang hoeft te zijn dat je auto leeggehaald wordt. Dat is het mooie van Zenderpark en dat heb je helaas in het stadje niet.
Klopt het dat ik jou afgelopen zondag op Utrecht C.S. zag lopen?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, zenderpark is niets idd
hoef ik gelukkig ook nooit heen
ja, dat kan zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt het dat ik jou afgelopen zondag op Utrecht C.S. zag lopen?
Ruim anderhalf jaar nu.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang woon je al in IJsselstein/zenderpark?
Mja, het zal best prima wonen zijn ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar nu.
Misschien zit ik in het goede gedeelte, maar ik heb dus echt nergens last van
Achja, vanaf het begin was al duidelijk dat het gehele Zenderpark een groot fiasco zou worden. Dit soort dingen verbazen mij dus ook niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:36 schreef Troel het volgende:
hetgeen wat vanaf het podium gezien achter de statensingel ligt. De hoven en de tuinen zijn dat uit mijn hoofd.
Er moeten echt tientallen auto's iedere dag 100 keer wachten, op de maximaal 5 reizigers die erin zitten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:45 schreef Verbal. het volgende:
En dat is dom want...? Is juist enorm handig, anders zou ik nog verder moeten lopen voor de tram.
hay! jij hier ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |