Winterswijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:40 schreef THA-PIETERT het volgende:kheb veel familie wonen in winterswijk
mijn mama is daar geboren. kga zondag met de trein trouwens naar winterswijk
3 uur in zown ns ding zitten
mrgoed altijd gezellig daar
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
WinterswijkGeen kut te beleven maar toch
Mja idd, klote dingen hier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Syntus treinen rijden hierDingen die vaker stilstaan dan dat ze rijden en ze zitten nog kut ook
Die zijn er volgens mij welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:22 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
gewoon int centrum daar bij die kerk enzo
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En anders kom je toch naar het uiterst gezellige Aalten toe![]()
Met de treinquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
en hoe kom ik daar vanuit winterswijk... ik denk dat ik nog geen eens een fiets tot beschikking heb
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 gradenquote:
Ach, ze zijn airco gekoeldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:39 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
whaha denk niet dat ik daar nog zin in heb na al 3 uur in dat ding gezeten te hebben. met 30 graden![]()
Precies, dat had ie-j good ezienquote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Hey _Xbox_master_, wa daggeej, eff'n kiek'n in da buuksken of eej da gezich kent?![]()
Ze zitten er welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:55 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
grote kans dat ik zondag aaf, als alle familie weer weg is nog een cafetje probeert te zoeken als dat er is. geen idee eigenlijk... zal tog wel... . help je gezellig mee?![]()
Sssstquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
JIj bent duidelijk een zwarte kous! Ontken het maar niet!![]()
quote:
Die loopt ook door Winterswijk heen!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef Tjapperd het volgende:
Hé ex-klasgenoot, waarom sta ik niet in het rijtje van Achterhoekers op Fok!?![]()
Niet dat ik zo'n bloeiende postgeschiedenis heb ofzo.![]()
-Willempie- *meldt zich*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, wat moet je er dán...?Behalve fokken?
Winterswijk woont iequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Tjapperd, als je even doorgeeft in welke plaats je woont, zal ik je toevoegen aan de OP.
Ex-Lochemer hier...quote:
Très bien, Marly en Misstique.quote:
Hier ook een rasechte Lochemer. Hieronder een kopie van wikipedia.quote:
ZOndag jaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
dus je bent kermis aan het vieren?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:56 schreef Moron het volgende:
Nou nou, wat een Achterhookers!![]()
Laat ik daar nou ook vandaan komen..
[afbeelding]
Jaja, uit Hengelo (Gld)..
En ja mensen, er zijn dus 2 Hengelo's in Nederland!![]()
Ja dat klopt..quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus je bent kermis aan het vieren?![]()
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...quote:Op maandag 17 juli 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
nog achterhoekers die naar Zwarte Cross gaan?
Kun je ook niets aan doenquote:
slecht gepland manquote:Op woensdag 19 juli 2006 05:54 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Ik zit nu in lloret de mar en ik kom zondagavond pas terug...
![]()
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandelquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
*Knip!
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Godverdomme je hebt gelijk!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Jaahaa, maar wij hebben de evangelische boekhandel.....
Zo!
![]()
De grote trots van Aalten jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Zo!
![]()
Zie je wel dat je een fienen bent! Ik zei het toch!quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Lov1 het volgende:
Zo!
![]()
Ook mijn dorpquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef Tiemie het volgende:
Ik woon in Ulft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dat ligt tegen Ulft aan..
rogger woonden in den Achterhoekquote:
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:14 schreef P-azz het volgende:
Zoals de naam al zegt! Achter Hoek. DE Hoek van NL die achter loopt !
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:18 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Liever bier en bomen dan marokkanen en stank.
Da ga ik hier nie op et forum zettenquote:
alles palletti?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef ThunderRoad het volgende:
Hier ook uit de Achterhoek![]()
uit het mooie Grolle![]()
Jazeker toch nog meer grollenaren hierquote:
Vast wel, maar ik ben toch echt een (oud) Winterswijker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:14 schreef ThunderRoad het volgende:
[..]
Jazeker toch nog meer grollenaren hier![]()
Wat flauw zeg!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da ga ik hier nie op et forum zetten
leuk omdat zo te lezenquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:25 schreef Individual het volgende:
Geboren in Lichtenvoorde (ziekenhuis was dicht op zondag!) en getogen in Winterswijk.
Mooiste dorpje ter wereld en ik ga er nog graag naartoe, maar ik zou er niet meer kunnen wonen..
Sensi!!!![]()
Skopein!!!![]()
Volksfeest!!!![]()
Talamini!!!![]()
Roberto!!!![]()
Oxener!!!![]()
Buitengebied!!!![]()
Het Mistertje!!!(zo heet die snackbar in de Misterade toch?)
Rooks!!!![]()
Hillen!!!![]()
Chan Sport!!!
De Blauwe Engel!!!![]()
Vaartjes!!!![]()
De Harmienahoeve!!!![]()
Hilgelo!!!![]()
Sevink Molle!!!![]()
Hickory!!!![]()
Pool centre!!!![]()
De altijd te late ijsbaan!!!![]()
De moffen!!!![]()
De RSG!!!![]()
en nog veel meer kwaliteit!!! (Daar kan Aalten niet aan tippen!)
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef Waxxer het volgende:
Moar ieder'n Achterhooker hef een groot' n wens,
en das mooi wonen in 'n durpk'n an de grens.
Gendringen is onze bufferzonequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Ach, al komen de Duitsers voorbij Gendringen, dan blijven ze wel steken in de vele coffeeshopsquote:
In Dinxper is alles anders!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nah, Gendringen, Dinxperlo, klinkt me allemaal niet te aantrekkelijkLiever iets verder d'r vanaf
Aalten Zuid heet dat tegenwoordigquote:
Ja goddelijk idd!quote:
Zeker wel!quote:Op maandag 18 september 2006 22:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kick![]()
Kom op Achterhookers, wie-j kunt toch wel een topic volposten over ons mooie stukj'n Nederland?![]()
Zo, das mien ene toak wel wah?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wark nouw in Dinxperlo, bie-j Weneko Kunstoffen. Elken vrijdag de fabriek schoon vegen
Ach, 6 uurtjes bun'k bezig. Tuurlijk, ik heb miene overnoame al grondig voorberied, geet helemaal goodkommenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, das mien ene toak wel wah?En oaver vief joar goa'j de boel overnemmen?
Hoe's de boas dan?
Ik kom ook uit Winterswijk! Wie ben je dan? Of ben je zoveel jaar ouder dan mij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik ben toch echt een (oud) Winterswijker.
In mijn tienerjaren had ik wel veel Grolsche vrienden en was elk weekend in City Lido en Cafe de Kroon. Oh en natuurlijk carnaval!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |