Gelenk Triebwagen oftwel gelede treinstelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben beetje leek, maarre, wat is de GTW?
Kunst-uitingenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:55 schreef JDude het volgende:
TreinVindPost.
En mensen met spuitbussen mogen ze opknopen![]()
Wat ziet dát er lelijk uit, die "kunst-uitingen".
Dat zei ik dus ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunst-uitingenhet is gewoon je reinste vandalisme. Wegwezen met die mongolen
Het idee is toch dat je de folie eraf kunt halen zodat ie weer schoon lijkt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunst-uitingenhet is gewoon je reinste vandalisme. Wegwezen met die mongolen
Ik dacht trouwens dat het Castellum-trammetje een tijdje weg was ivm het aanbrengen van grafitti-werende folie? Nou dat heeft lekker gewerkt zeg, sjonge jonge
Er zitten drieduizend lagen folie op?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het idee is toch dat je de folie eraf kunt halen zodat ie weer schoon lijkt?
Vanmiddag nog maar eens kijken danquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:44 schreef Carport het volgende:
Het idee achter dat folie is toch dat de verf niet goed blijft plakken en de trein dus heel gemakkelijk weer schoongespoten kan worden? Ik dacht dat het een kwestie was van water erover en het is er weer af (zou dan logischerwijs ook met regen moeten werken..).
Ze zouden die spuitbussen overdwars rectaal moeten inbrengen bij dat tuig...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:36 schreef petre86 het volgende:
als 1 van die grafittie-spuitende-lui en nou iets moois op zou zetten.. een mooi berglandschap.. de skin van een oude trein oid.. dan staat het wel.. maar die namen en tags en jointsdie spuit je maar op je eigen voordeel
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zouden die spuitbussen treinstellen overdwars rectaal moeten inbrengen bij dat tuig...
Als alle ramen van een bepaald rijtuig compleet dichtgeticheld worden met zilvergrijs, en ik zie hoe *hard* de NS dat er weer afhaalt, dan zakt me wat dat betreft de moed wel een beetje in de schoenen af en toequote:Op woensdag 21 juni 2006 16:13 schreef petre86 het volgende:
als er echt iets moois op komt.. of čcht kunstzinnig ( zoals die groninger-museum-trein van binnen)
dan vind ik het best kunnen.. heb alleen geen idee of de NS dat er ook even hard weer afhaald
In de weg staanquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat hebben die huisjes nou weer misdaan?
Het zijn mooie details van het station. Het is jammer dat ze gesloopt worden. Overigens is er ook al een artikel van verschenen in het AD/Rotterdams Dagblad: http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article417789.ece.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden ze ze maar niet daar moeten bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |