Nah, gewoon opscheren zou dan nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef pieter39 het volgende:
he Noisekick voor een vrouw zo'n milimeter koppie is wel erg sportief
Dapper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
haha, je hebt dat roze pak ook maar meteen weggegooid hoop ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niet echt een goeie vóór-foto, maar deze geeft wel een idee; denk hier nog maar ongeveer een jaar haar bij![]()
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
Rechts ben ik.
Het ging om een vriend van me, die ik efkens hendig eruit gesoept hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef pieter39 het volgende:
bij de voor of de na actie ,welke vind je mooier????
Ik ga dus komende zaterdag eens goed schrikken als ik in de spiegel ga kijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef pieter39 het volgende:
alles in 1 keer ,dat is schrikken!!!
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?Ik ben zelf een vrouw
Gemilimeterd staat mooier en is in allerlei standen geschoren mooi![]()
En als het zachter wordt na een week ofzo![]()
Ja dat is zo; daarom altijd even snel aaien voordat de tondeuze weer in aantocht isquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.
Not bad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Zojuist maar weer ns mn 2xperweekse scheerbeurt gedaan, deze keer met n fotootje ter illustratie:
[afbeelding]
[tondeuse op standje nul, trouwens...]
thanks!quote:
zonde...verder dan max. 2 dagen haalt 't hier niet hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hier tiert het alweer 4,5 week welig
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
wat een stilte..we laten toch niet stiekem onze haren groeien he...zeker niet bij dit soort temparturen
Kijk met jou kan ik praten... voelt weer veel beter natuurlijk !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.
Vriend van me had dat ook (teelbalkanker), eerst wat emontioneel vanwege het feit dat je het echt gaat zien dat je 'ziek' bent. Maar het stond hem prima, hij had het geluk dat er snel wat zon overheen ging en die kleur trok toch vrij snel bij. Enorme sterkte met je chemokuur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Tharalom het volgende:
Ook hier een kaal koppie. Wel noodgedwongen helaas.. (chemo) Had lang haar tot mijn middel. Gek genoeg valt het me niet heel erg tegen, alleen mijn hoofdhuid is zo wit, terwijl mijn gezicht van de zon al een lekker kleurtje had!! Niet echt fashionableDus maar met petjes en buffs aan de slag!
Ja in het begin is het nooit leuk als je kaal wordt van nature. Ik was er al vrij snel klaarmee, mensen om me heen vonden langer eerst leuker, maar ik vind kalend geen bal aan. Ik had er dan ook vrij snel het mes overheen. Ik zou dit misschien ook wel aanhouden als er weer volop haar zou groeien, het is nu alleen maar jammer dat je de keuze niet hebt (echt precies niet iets voor mij).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tali-banaan het volgende:
-knip-
Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Italo het volgende:
Ik scheer m'n hoofd 1x per week met m'n tondeuse (stand 0)...
Eigenlijk is het na een paar dagen al weer te lang, wie heeft er tips, scheerapparaat of mesje of....??
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.
Wentworth Millerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:
Hier de plaatjes die ik op mijn computer heb staan.
Als ik naar sommige mensen kijk op de plaatjes kan ik ze niet eens voorstellen met haar. Of in ieder geval geen voorstelling maken hoe dat beter zou kunnen staan. (je zou het voor de grap natuurlijk op kunnen zoeken)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijkMisschien is het wel leuk dat iedereen even een plaatje plaatst van zijn favoriete kale bekendheid, dan hebben we straks een hele collectie. Als er dan nog iemand een stomme opmerking maakt van: "je hoofd kaal scheren?! dat doe je toch niet?!", dan laat je ze even die pagina zien met deze knappe kale koppen van beroemdheden
Er zit altijd wel iemand tussen die men een goede acteur vindt of een goede atleet!
Ziet er goed uit hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:
O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijk![]()
in de oorlog hadden mensen ook kleren aan dus nee ik vind het niet mooi om te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
in de oorlog werden ze ook kaalgeschoren dus nee ik vind het niet mooi om te zien
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind alleen Michael Owen en die man van mevrouw Beckham niet kaal...
Hangt van het weer en de huid af. 's Winters laat ik een stoppel staan, tot zeg maar standje 1. 's Zomers is het glad kaal en scheer ik het om de dag of twee dagen. Als het verbrand is wacht ik een paar dagen met scheren, anders trek ik de vellen eraf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef TeChNo2 het volgende:
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)
Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft sinds een paar weken ook gemilimiteerd haar. Standje 1 van de tondeuse. Ik vind het.
Hij werd best wel kaal bovenop zijn hoofd, vandaar dat hij besloot het er dan maar helemaal af te doen.
Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken.
Ja, dat is ook wel zo. Het scheelt dat mijn vriend vroegah gabber was, en dus al eerder een millimeterkapsel had gehad. Hij wist dat het hem wel stond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..
Ben in 1 maand tijd van haar tot op mijn schouders naar de milimeters gegaan.. kun je nagaan.. ik had ook dat kaalheid in de familie zit.. op 21e al zo kaal als maar zijn kan... en het wordt nog steeds erger..
helemaal glad mag niet van m'n vriendin.. dunno why btw.. maar altijd standje 1 op de tondeuse.
Heeft die gast trouwens een haargroei van 5cm per week ofzo, ik zie em helemaal kaal en 3 weken later loopt ie met een bos krullen waar Gullit in zijn beste dagen jaloers op zou zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Tali-banaan het volgende:
David Beckham doe ik er niet bij, omdat die buzzcut een van zijn metroseksuele fratsen is. Hij heeft elke week weer wat anders, dus ik vind niet dat hij tussen de walk of fame van de kaalgeschoren celebs mag staan
Ik las laatst op Wikipedia (zoek op 'Baldness') dat de zogenaamde Comb-over waar jij het over hebt gepatenteerd is. Ik moest er zo om lachenquote:Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken.
Die het net niet haaldenquote:
Bril opzettenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:49 schreef TeChNo2 het volgende:
Waar blijft de foto van Tali-banaan zelf eigenlijk ? (nog nooit een kale banaan gezien dus kom maar op)
[bril on] Sorry, niet goed gekeken [bril off] staat je goed, maar ja 't kan altijd korter he ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Tali-banaan het volgende:
Zelf ben ik niet kaal, maar kort. Je kan Tali-banaan in al zijn glorie zien op pagina 3 van dit topic, helemaal onderaan
Dat vraagt om een foto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:42 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gisteren weer standje 1 over de kop getrokken en ook maar gelijk bij een vriend van me gedaan. Het blijft gewoon zwaar makkelijk, geen gekloot met gel enzo. Vrouwen vinden het er ook goed uitzien dus ik laat het mooi zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |