Google eens luie FAquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Wie kan mij wat vertellen van de Lebuinuskerk enzo?
Neehee, vertellen is leuker, die pagina had ik al gevonden. Ah well, ik ga morgen dan wel kijken.quote:
Voor een kleine donatie tbv een goed doel kun je de toren beklimmen, das nog veel leuker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neehee, vertellen is leuker, die pagina had ik al gevonden. Ah well, ik ga morgen dan wel kijken..
Is voor dit topic in C&H Onbekende juweeltjes van wereldfaam
Daarom is het een goede kans dat ik er morgen ook ben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Voor een kleine donatie tbv een goed doel kun je de toren beklimmen, das nog veel leuker.
Morgen zal het wel druk zijn, dan is het Deventer op stelten.
Vergeet dan niet ook even bij de bergkerk te kijken, en de nostalgische straatjes (bergschild e.d.) erom heen. Misschien nog wel leuker dan de lebuineskerk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarom is het een goede kans dat ik er morgen ook ben..
Pasteurstraat is een collectieve praktijk, dus het ligt net aan welke arts je er hebt. De arts die ik daar had vond ik uitermate prettigquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:51 schreef elvy het volgende:
@piepster,
Ik heb met die huisarts op de pasteurstraat héle slechte ervaringen!
Ik weet dat er wel een hele goede (vrouwelijke) arts zat in de buurt van, of op de ceintuurbaan!
Kijk goed rond, waar je je inschrijft, want veel praktijken zitten vol, en nemen alleen nog nieuwe mensen aan, als je eenmaal bij een huisarts in deventer geregistreerd staat kun je haast niet meer wisselen!
Het was geweldigquote:
op google zijn wat filmpjes van de avondvoorstelling te zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:19 schreef Hatsjepsoet het volgende:
he he ik wachtte al op foto's van iemand![]()
Dank je voor die link, zitten mooie foto's bij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:12 schreef Dagonet het volgende:
Graag Eveli!
In FOT was er ook een user: [showcase] Deventer Op Stelten 2006 [véél]
Is dat wat ja T? Ben er nog nooit geweest!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |