ja.. dat was vooral afgelopen zondag heel erg... maar ik moet zeggen 's middags was er weinig meer aan de hand en was het goed te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:23 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Bij Dishoek zitten er echt veel!
Gister naar de Banjaard geweest, daar heb k er geen gezien
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het kutte aan Zeeland is Zeeuws-Vlaanderen. Jammer dat ik er woon.
dat heeft een reden hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.
Daarna werken ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Zometeen weer lekker bakken... Laatste keer voorlopig.
Wordt slecht weer morgen waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daarna werken ofzo?
Vandaag waren er opeens een berg bruine kwallen gelost in de Westerschelde, niet fijn.
Morgen eventjes strand, daarna naar Pantharei, of hoe heet die strandtent daar bij het Nollestrand? Een of ander technofeestje van 16:00 tot 0:00.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zeikerd. Het valt reuze mee daar. Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, kan ik teminste goedkoop wonen straks.
Goes ook bewolkt maar geen druppel regenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
T wordt een beetje donkerder hier...
In Kapelle ook nog niet, maar ik heb de plantjes toch maar geen water gegeven want het komt er wel aan binnenkort!quote:
Ik vind binnenkort nu al te lang durenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
In Kapelle ook nog niet, maar ik heb de plantjes toch maar geen water gegeven want het komt er wel aan binnenkort!
Feestje was zeer zeer vetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt slecht weer morgen waarschijnlijk...
Morgen Groove 2 Chill dus, met als "publiekstrekker" Jip Deluxe. Hoorde vanmiddag dat G2C 2 en 3 zijn gecancelled vanwege vergunningsproblemen. Groot voordeel is dat het nu dichterbij is, al waren ze vorig jaar wel weer heerlijk.
Als we toch bezig zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Poit- het volgende:
Iemand toevallig nog een huisje te huur in Middelburg Terneuzen onder de huurtoeslag grens![]()
Duidelijk zegquote:
en daar ben je blij meequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Officieel verhuist vanuit Goes naar Amsterdam, tabbee, Zeeland!
Ik ben zeer nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Amsterdam is wel heel gaaf hoorMaar goed, ik ben tijdelijk weer eventjes terug verhuisd naar Zeeland ivm de vakantie. Nja, eerst ff twee weken Portugal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |