Is dat het nieuwe gedeelte?quote:
Ze zijn al 4 weken aan het heien.. sinds vandaag is dat klaar dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die UFO? Wanneer gaan ze dat ding nou eindelijk eens afbouwen? En ik ga langs het weerwater, niet tussen de huizen door.
Hoi, Nathan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nope, vanaf het station voor de C&A naar rechts en dan aan je rechterhand
ik bedoel eigenlijk dat ik graag meer foto's wil zien van leuk almere! lijkt me nuttig als je iemands beeldvorming probeert te veranderen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is maar net waar je smaak en voorkeur naar uitgaan.. er zijn wijken hier waar ik nog steeds niet dood gevonden zou willen worden.. maar dat vind ik persoonlijk, een collega van me woont daar en die vind het geweldig
Ik ga eens aan een betere OP klussen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat ik graag meer foto's wil zien van leuk almere! lijkt me nuttig als je iemands beeldvorming probeert te veranderen.
![]()
ik geef wel aanvullingen als je m hebt staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ga eens aan een betere OP klussen..
top, ik zie groen wel zitten. en leuke buren ook. laten we voorzichtig 3 ton zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ga eens aan een betere OP klussen..
OP update.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
top, ik zie groen wel zitten. en leuke buren ook. laten we voorzichtig 3 ton zeggen.
Je vergeet de Rabotoren.quote:
Ik moet daar eens een foto van maken als het net donker is en alle ramen verlicht zijn. Dan issie mooier.quote:
ziet er wel uit, of je daar je kinderen kan laten opgroeien. beter dan amsterdam en zo.quote:
Keuze zat, zo'n 80 basisscholen minstens en net zoveel kinderopvangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ziet er wel uit, of je daar je kinderen kan laten opgroeien. beter dan amsterdam en zo.
klinkt goed. kinderopvang is niet nodig, dat gaat moeders doen. zijn er veel niet werkbehoefende vrouwen in almere?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Keuze zat, zo'n 80 basisscholen minstens en net zoveel kinderopvangen.
is het echt zo ordinair? anders ga ik wel in de buurt van het groene hart wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |