Is dat het nieuwe gedeelte?quote:
Ze zijn al 4 weken aan het heien.. sinds vandaag is dat klaar dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die UFO? Wanneer gaan ze dat ding nou eindelijk eens afbouwen? En ik ga langs het weerwater, niet tussen de huizen door.
Hoi, Nathan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nope, vanaf het station voor de C&A naar rechts en dan aan je rechterhand
ik bedoel eigenlijk dat ik graag meer foto's wil zien van leuk almere! lijkt me nuttig als je iemands beeldvorming probeert te veranderen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is maar net waar je smaak en voorkeur naar uitgaan.. er zijn wijken hier waar ik nog steeds niet dood gevonden zou willen worden.. maar dat vind ik persoonlijk, een collega van me woont daar en die vind het geweldig
Ik ga eens aan een betere OP klussen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat ik graag meer foto's wil zien van leuk almere! lijkt me nuttig als je iemands beeldvorming probeert te veranderen.
![]()
ik geef wel aanvullingen als je m hebt staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ga eens aan een betere OP klussen..
top, ik zie groen wel zitten. en leuke buren ook. laten we voorzichtig 3 ton zeggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ga eens aan een betere OP klussen..
OP update.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
top, ik zie groen wel zitten. en leuke buren ook. laten we voorzichtig 3 ton zeggen.
Je vergeet de Rabotoren.quote:
Ik moet daar eens een foto van maken als het net donker is en alle ramen verlicht zijn. Dan issie mooier.quote:
ziet er wel uit, of je daar je kinderen kan laten opgroeien. beter dan amsterdam en zo.quote:
Keuze zat, zo'n 80 basisscholen minstens en net zoveel kinderopvangen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ziet er wel uit, of je daar je kinderen kan laten opgroeien. beter dan amsterdam en zo.
klinkt goed. kinderopvang is niet nodig, dat gaat moeders doen. zijn er veel niet werkbehoefende vrouwen in almere?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Keuze zat, zo'n 80 basisscholen minstens en net zoveel kinderopvangen.
is het echt zo ordinair? anders ga ik wel in de buurt van het groene hart wonen.quote:
autoradam?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef Mickeys het volgende:
ehm.. ik werk naast dat stadhuis joh hahaha.... maar ik heb op dat stukje inderdaad het uitzicht als ik op het werk ben Maar verder een mooie OP
Bijna.... maar andere kant van het "stadhuis"quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef RiDo78 het volgende:
Mooie herziene OP Dago...
Misschien heb je nog een plekkie voor het podium? (Kan ie eindelijk eens van de grote markt af)
Wat mij betreft laten ze hem staan, zo lelijk is het nou ook weer niet, ze moeten het ding alleen véél vaker gebruiken in plaats van die vier, vijf keer per jaar. Zet er elk weekend een bandje neer in de zomer bijvoorbeeld.quote:
Ja, vind ik ook. En dan niet alleen Almeersche trots Ali B.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten ze hem staan, zo lelijk is het nou ook weer niet, ze moeten het ding alleen véél vaker gebruiken in plaats van die vier, vijf keer per jaar. Zet er elk weekend een bandje neer in de zomer bijvoorbeeld.
Juist niet, veel te marginaal, daarom ging Musinq ook meteen failliet: alleen maar vage hiphop bandjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. En dan niet alleen Almeersche trots Ali B.
Achja, het is wat met hotels in Almere. Schijnt dat het gewoon niet mag, niet kan of dat ze niet willen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:49 schreef niekth het volgende:
[afbeelding]
Hier klikken voor bovenstaande foto in groot formaat
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bastionhotels.nl/nl/onzehotels/almere/quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef Slee-3r het volgende:
Achja, het is wat met hotels in Almere. Schijnt dat het gewoon niet mag, niet kan of dat ze niet willen.
Ik denk dat er voor het hotel bij de MediaMarkt tot op heden geen uitbater is doordat het in een bouwput ligt ongeveer. Let maar eens op als het centrum af is hoe snel zich er een uitbater meldt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef Slee-3r het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar ook wel de enige. Het kasteel, wat een hotel moet gaan worden is nog lang niet af. Het hotel achter de MediaMarkt is nog steeds geen uitbater voor gevonden. Komt ook wel omdat het gewoon slecht ontworpen is maar toch.
Nee, da's een goed voorbeeld. Dat hotel ligt echt op een TOP-locatie. Onder de rook van de hoge ring en op een bedrijventerrein aan de rand van de stad............quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef niekth het volgende:
http://www.bastionhotels.nl/nl/onzehotels/almere/
Fakaaaa 2609.quote:
Ja, dat roepen ze al sinds 1 jaar na de bouw. Maar ze vergeten telkens te zeggen in welk jaarquote:
Wouw, volgens mij woon ik nog geen 100 meter bij je vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Sinds 1996 ben ik Almeriaan. Eerst in Muziekwijk, sinds 2005 in Tussen de Vaarten.
Heb een riant huurflatje met spectaculair uitzicht (zelfs op "slechts" 1 hoog).
Geweldig fietsen en wandelen hier.
Okee, voor uitgaan kan je beter ergens anders heen volgens velen, en ik ben er nog steeds niet overheen dat Pirates of the Caribbean 2 pas 1 week na de Nederlandse premiere in onze superdeluxe nieuwe bioscoop komtmaar qua wonen wil ik hier niet meer weg!
Nadeel: pluisjes![]()
Hier in de wijk valt het erg mee, maar nóg lag mijn hele huis vol met die zooi.
In andere wijken lag het echt kniehoog.
Plaatje uit mijn directe omgeving (midden in de stad, ja!)
[afbeelding]
Twee plaatjes vanaf mijn balkon (nee, ik heb geen duur koopappartement).
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik het ooit goed begrepen heb gaat het podium verplaatst worden.. dus niet afgebroken... waar die dan moet komen is mij een raadsel.. misschien bij het kasteelquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, dat roepen ze al sinds 1 jaar na de bouw. Maar ze vergeten telkens te zeggen in welk jaar![]()
Oei...!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw, volgens mij woon ik nog geen 100 meter bij je vandaag![]()
yoquote:
Tussen de Vaarten is toch niet midden in de stad?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef dutch-mamma het volgende:
sinds 2005 in Tussen de Vaarten.
Plaatje uit mijn directe omgeving (midden in de stad, ja!)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Tussen de Vaarten is toch niet midden in de stad?
Ik zal binnenkort wel even mijn riante uitzicht fotograferen, doet het goed bij de meeste mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |