Klopt. Maar waar gaan die mensen heen als hun kroegen worden afgebroken? Naar de kroegen die er nog zijn..quote:Nou en toch een lelijke bende daar. pauperkroegen met pauperbezoekers.
De rest is nog erger. We moeten 's weekends toch ergens heen ehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Nou en toch een lelijke bende daar. pauperkroegen met pauperbezoekers.
Oh god, dalijk moeten we allemaal naar Klok ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:40 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar gaan die mensen heen als hun kroegen worden afgebroken? Naar de kroegen die er nog zijn..![]()
is een hele gezellige tienerdisco hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh god, dalijk moeten we allemaal naar Klok ofzo
quote:Oh god, dalijk moeten we allemaal naar Klok ofzo
Bioscoop bevalt me nog altijd goed, wat was de reden dat je er niet meer komt? Ze zijn zelfs heel goed uit een bioscooptest gekomen (nr.2). Tanken is ook goed te doen alleen voor mij is het goedkoper om in mijn woonplaats vlak bij Hoogeveen te tanken. Helaas is daar het gas afgesloten wanneer ik vrij ben.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:56 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom eigenlijk alleen in Hoogeveen voor de Tamboer.... eerder kwam in nog wel voor de bioscoop, maar zelfs dat hoeft niet meer.
Tanken is wel goedkoop
Omdat Emmen nu ook een zeer goede bioscoop heeftquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:15 schreef Binnetie het volgende:
[..]
Bioscoop bevalt me nog altijd goed, wat was de reden dat je er niet meer komt? Ze zijn zelfs heel goed uit een bioscooptest gekomen (nr.2). Tanken is ook goed te doen alleen voor mij is het goedkoper om in mijn woonplaats vlak bij Hoogeveen te tanken. Helaas is daar het gas afgesloten wanneer ik vrij ben.
Maandag?! Dude...het is Hoogeveen! Geen Groningen. Doordeweeks is er werkelijk geen zak te doen hoor..quote:Was vorige week maandag even in dat cafe wat vast zit aan Swingcafe (met van die cactussen enzo), waren alleen 2 dames die beetje de barman aan het versieren waren. Die man gelijk maar de frituurpan aanzetten voor wat lekkere hapjes. Hoefden de dames natuurlijk niet te betalen. Verder was er gewoon niemand, mijn maat en ik hebben er ff wat gedronken en zijn toen maar weer weggegaan.
Mwogh, dat heb je ook wel bij het swing en amigo's. Ben er al erg lang niet meer geweest, maar als ik er dan per ongeluk binnen rol krijg ik altijd het gevoel dat ik elk moment een slag in mijn nek kan krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]Wat dacht je van de Kerkstraat? Pub, HM? Die kroegen zijn nu meestal wel ok. Dat blijft alleen niet zo als al die knakkers van in en rondom Noordeinde aan komen kakken met hun "Zoep'n & Matt'n" mentaliteit.
Dat is waar indd. Was trouwens weer flink raak van het weekend wat dat betreft. Zelfs bij de pub was er gedonder..quote:Mwogh, dat heb je ook wel bij het swing en amigo's. Ben er al erg lang niet meer geweest, maar als ik er dan per ongeluk binnen rol krijg ik altijd het gevoel dat ik elk moment een slag in mijn nek kan krijgen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Babbel is na de verbouwingh eel erg achteruit gegaan
Ik vond de Babbel nooit zo boeiend, maar zat er liever voor de verbouwing dan er na.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
toen was er juist even een opleving. Het was daarvoor een al een tijdje niks meer.
En nu ook weer niks glaub ich.
En hoe lang moest je in Meppel zijnquote:Op maandag 13 november 2006 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik zit nu in HoogeveenMaar ik ben al die tijd dat ik in het ziekenhuis in Meppel moest zijn elke dag op de fiets gegaan
![]()
Die lui daar zijn ook helemaal van de pot gerukt hèquote:http://woontoren.web-log.nl/ en even naar beneden scrollen naar de plaatjes.
een woontoren van 80 meter waar de wendakker nu staat, da's ietje lager dan de ABN toren in zwolle. stelletje klungels.
Vanavond is er een infoavond....
En dan kom je niet op de koffie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Voor mn werk vandaag in Hoogeveen geweest, leuk stadje, lekker compact, leuke mensen.
Lekker vis hebben ze ook op de markt trouwens.
Nou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
weet je wie dr ook in hoogeveen woont?
en een lekkere mc donaldsquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:25 schreef SunChaser het volgende:
Voor mn werk vandaag in Hoogeveen geweest, leuk stadje, lekker compact, leuke mensen.
Lekker vis hebben ze ook op de markt trouwens.
Nee omdat ie vaak in dezelfde kroeg zatquote:Op zondag 14 september 2008 12:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Want er wonen hier maar 3 mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |