Zeer verstandig.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Stel je voorspelt het per ongeluk goed, dan ben je meteen een verdachte. Ik houd dus wijselijk mijn mond.
moauw :/ truequote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Stel je voorspelt het per ongeluk goed, dan ben je meteen een verdachte. Ik houd dus wijselijk mijn mond.
Ik houd m in de gaten. En ik heb vakantie. Op zich wel zin in een dagje ameland, bus naar de pier rijdt zo ongeveer voor de deur langs (lijn 66), maar ik dacht dat ie senl weer op werd gehaald daar?quote:Op maandag 11 september 2006 19:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
Is dit niet iets Alexxxxx?
FOK!stok door Nederland-spel deel 58! Ballum (Ameland)
Als ze niet nederlands terugspreken vind ik dat altijd a-sociaal ( ik kan goed fries hoor) maar mijn hoofdtaal is altijd nederlands geweest. Ik vind dat niet netjes.quote:Op zondag 10 september 2006 01:31 schreef 2cv het volgende:
Raar dat die Friezen zo standaard Fries spreken (geen sarcasme ofzo). Ik spreek zelf standaard Nederlands en ik krijg ook altijd netjes in het Nederlands antwoord terug. het aantal keer per jaar dat dat niet gebeurt is op de vingers van 1 hand te tellen.
Al sik in Duitsland ben, en ik spreek Nederlands tegen Duitsers, en ze anwtoorden me dan in het Duits, dat vid ik toch altijd zo asociaal hequote:Op dinsdag 12 september 2006 14:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als ze niet nederlands terugspreken vind ik dat altijd a-sociaal ( ik kan goed fries hoor) maar mijn hoofdtaal is altijd nederlands geweest. Ik vind dat niet netjes.
Helemaal mee eens! Ik kan Fries redelijk goed verstaan, maar als ik Nederlands tegen iemand spreek verwacht ik ook dat er Nederlands wordt teruggesproken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als ze niet nederlands terugspreken vind ik dat altijd a-sociaal ( ik kan goed fries hoor) maar mijn hoofdtaal is altijd nederlands geweest. Ik vind dat niet netjes.
Friezen wonen in Nederland en behoren dus net als iedere andere Nederlander ook Nederlands te spreken (en ja, ik ben zelf ook Fries)quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al sik in Duitsland ben, en ik spreek Nederlands tegen Duitsers, en ze anwtoorden me dan in het Duits, dat vid ik toch altijd zo asociaal he
Ik woon tegen wil en dank in Nederland.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Friezen wonen in Nederland en behoren dus net als iedere andere Nederlander ook Nederlands te spreken (en ja, ik ben zelf ook Fries)
Tegen wil en dank in Nederland? Hoezoquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon tegen wil en dank in Nederland.
Maar ik heb misschien makkelijk praten, ik spreek geen Frysk, maar Bildts, en dat verstaan zowel Friezen als Nederlanders gewoon goed, omdat het een samensmelting van die twee talen is
aah! dan weet ik meteen wie dr voor bij racedquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Morgen misschien een auto kopen om ze op te plakken
Ik laat ook een Friese vlag op het dak spuiten... en racen zal niet gaan met de auto die ik op het oog hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah! dan weet ik meteen wie dr voor bij raced
Fiat Pinda?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat ook een Friese vlag op het dak spuiten... en racen zal niet gaan met de auto die ik op het oog heb
ken zo ff t merk en model niet lezenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding van mn avatar, maar dan met een tikkie kleinere wielen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ken zo ff t merk en model niet lezen![]()
Ik heb mn rijbewijs nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
apart jah
tenminste niet zo`n standaard "ik heb mn rijbewijs en wil een auto" wagentje![]()
1600 cc benzinemotorquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr zitten toch trappers in?
of flinstone style?
Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef p-etr-a het volgende:
Wat betekent Doge jo wol?
Nope, maar kan gemaakt worden!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
is er ook een girlie met "ik wol dei stokslobberje" die je aan je Nederlandstalige vriendin kado kunt geven?
Ach, ieder mag een mening hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat ze spuug en spuuglelijk zijn, anders had ik wel een "Do moast opsokkebolje" shirt gewild.
Misschien ga ik 't zelf wel drukken. Lelijker dan die dingen kan het niet worden.
Oude- en Nieuwehorne! Ik niet, maar dit weet ik omdat ik er voor de vorige krant een berichtje over heb gemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er nog meer mensen naar het Flaeijelfeest geweest?
Ik wens je maandag veel suces op je werk met die boze fotograafquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oude- en Nieuwehorne! Ik niet, maar dit weet ik omdat ik er voor de vorige krant een berichtje over heb gemaakt.
Dick Verton? Man met een baard (kleintje) en een bril? Ik ben benieuwd, altijd leuk een beetje actie!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wens je maandag veel suces op je werk met die boze fotograaf
(Moest entree betalen omdat ie geen perskaart had)
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dick Verton? Man met een baard (kleintje) en een bril? Ik ben benieuwd, altijd leuk een beetje actie!
Wat een bak zeg.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof het wel jaZijn in ieder geval twee fotografen geweigerd in het half uurtje dat ik bij de poort stond
eerste foto's van het Flaijelfeest zijn online
die woont hier vlak bij mij :-D!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dick Verton? Man met een baard (kleintje) en een bril? Ik ben benieuwd, altijd leuk een beetje actie!
Ach ja dat kan prima, hij woont inderdaad in Joure.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die woont hier vlak bij mij :-D!
kloptquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach ja dat kan prima, hij woont inderdaad in Joure.
Klopt, best een prestatie. Maar met bepaalde fonts en kleurcombo's schijn je een best end te kunnen komen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:04 schreef Venderwel het volgende:
Maar zie zo even niet zo snel hoe een shirt met aleen tekst erop, spuug lelijk kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |