Is dat leuk? Niet echt mijn ding trouwens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:06 schreef Venderwel het volgende:
Zijn er nog Fok!ers die op de Gondelvaart komen in Aldeboarn?
Oordoppen in dan maar. Klaas Jansma is een kundige man, maar wat een rotstemquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft Omrop Fryslan weer aanstaan, Skutsjesilen!!!
Ik vind het geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oordoppen in dan maar. Klaas Jansma is een kundige man, maar wat een rotstem
Er zeilen meerdere vrienden en kennisen van me mee met de IFKS, dan volg je het al wat meer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:02 schreef Venderwel het volgende:
IFKS?? Hb ik nog nooit echt gevlgd, misschien ook maar eens doen dan...
meer duits imo ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef p-etr-a het volgende:
Zo ik ben begonnen met de stage in Heerenveen!
Wij krijgen wel eens Friese berichtjes binnen, en als ik die doorlees dan kan ik eigenlijk alles begrijpen. Het verstaan lukt niet, maar voor mijn gevoel is het grootste deel van het Fries Nederlands met een aparte spelling.
nope, ik houd t bij de merke in mn eigen gatquote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef 2cv het volgende:
Wie gaat er naar St. Nykster Merke ? Ik niet helaas ...
Hmm nee ik denk dat daar de Koers zit. Ik werk bij de Heerenveense Courant, Burgemeester Falkenaweg.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef Piepje het volgende:
t lijkt meer op engels dan op duits...
die stage was toch op de herenwal?
heb ik net een exemplaar van vernielt om als vulling te dienenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm nee ik denk dat daar de Koers zit. Ik werk bij de Heerenveense Courant, Burgemeester Falkenaweg.
Vulling waarvoor? Ik kan me goed voorstellen dat dat met een groot deel van de kranten gebeurt hoor, maar van de andere kant wordt het ook veel gelezen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb ik net een exemplaar van vernielt om als vulling te dienen
om een doos aan te vullen, breekbare shitquote:Op donderdag 7 september 2006 22:20 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Vulling waarvoor? Ik kan me goed voorstellen dat dat met een groot deel van de kranten gebeurt hoor, maar van de andere kant wordt het ook veel gelezen.
Koers? Koerier denk ik...quote:Op donderdag 7 september 2006 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm nee ik denk dat daar de Koers zit. Ik werk bij de Heerenveense Courant, Burgemeester Falkenaweg.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Piepje het volgende:
Koers? Koerier denk ik...
Klopt, er praktisch naast. Heel erg aan het begin aan de overkant van de rotonde bij de Dracht. Aan de kant van het Borneqo ook.quote:BF weg, euhmz, zit t dan daar vlakbij de Bornego?
Op die manier.quote:Vooral in Hveen spreken we heel veel Nederlands door t Fries heen ja...
Yo, m'n hometown.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:30 schreef 2cv het volgende:
Wie gaat er naar St. Nykster Merke ? Ik niet helaas ...
merke lopen zijn de 30ste, dus dat zou prima kunnenquote:Op zondag 10 september 2006 02:43 schreef 2cv het volgende:
Even gegoogeld. 28 september dit jaar. Kan dat kloppen ?
die hek niet hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alle data van alle merke's staan in de Enkhuizer Almanak
quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestel dan!
[afbeelding]
http://www.enkhuizeralmanak.nl/
Handiger dan je denkt
van afgelopen nacht heb ik wel mee gekregenquote:Op maandag 11 september 2006 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
Heb jij er niets van gemerkt?
De verhalen over de gemeente waar ik vandaan kom zijn de laatste weken legio. Ik heb de eer om uit Blunderhim te komenDe naam blunderhim is niet voor niets in omloop. Bijna alles gaat fout en daarbij komt ook nog dat ze nauwelijks geld in kas hebben
Yepquote:Op maandag 11 september 2006 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
It wie dus juster goed raak op'e Jouwer.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
dat kan ik helaas niet voorspellen, aangezien ik niet bekend ben in joure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |