had ut maar niet zo uit richting moeten liggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef El_Rolando het volgende:
Drachten hier, de grootste woonplaats van Nederland zónder treinstation.
maar wel een zweeftrein! (met een laag mosquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef El_Rolando het volgende:
en zonder tastbare historiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:17 schreef El_Rolando het volgende:
Ja, staat daar maar een beetje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar wel een zweeftrein! (met een laag mos)
Word er binnenkort weggehaald toch?quote:
Regel jij een auto en rijbewijs voor me?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:15 schreef DeToXiC het volgende:
ga je toch met de auto?
oh, en ik vind Heeg 's avonds leuker dan 's ochtends vroeg..![]()
Ga ik morgen foto's van maken.quote:
Je kan ook bellen en dit uitleggen, hebben ze wel begrip voor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet woensdag om 9:00 in Heeg zijn voor een sollicitaiegesprek
Alleen jammer dat de bus om 9:01 aankomt![]()
Dus moet ik met de bus daarvoor... en die komt aan om 7:35
ach, kan ik dik een uur van de schoonheid van Heeg genieten, als het dan wat mooi weer is
Ik kan ook mn fototoestel meenemen. Het is woensdag mooi weer. en mooi weer+camera = alex blijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je kan ook bellen en dit uitleggen, hebben ze wel begrip voor!
It Hearrenfean ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef p-etr-a het volgende:
Kennen jullie Heerenveen? (It Herrenfaen ofzo).
Ik ga daar stage lopen vanaf september. Bij de Heerenveense Courant.Er staat hier nog niks over in het topic, maar het lijkt me erg leuk in Friesland dus ik ben benieuwd of iemand wat over de stad en de omgeving kan vertellen. Misschien ook met wat plaatjes.
It Hjerrenfean.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef p-etr-a het volgende:
Kennen jullie Heerenveen? (It Herrenfaen ofzo).
Ik ga daar stage lopen vanaf september. Bij de Heerenveense Courant.Er staat hier nog niks over in het topic, maar het lijkt me erg leuk in Friesland dus ik ben benieuwd of iemand wat over de stad en de omgeving kan vertellen. Misschien ook met wat plaatjes.
Joure ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Centrum van heerenveen is een Saai veel te ongezellige bedoeling
dan ist bij ons in t dorp nog gezelliger![]()
10 km te fiets ofzo naar hveen vanaf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |