Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die de hele dag op weg zijn van eet afspraak naar eet afspraak. De hele dag door borreltjes, peuken, hapjes. ELKE dag, en dat is ook echt niet alles hoor
[afbeelding]
Dat zijn prima secundaire arbeidsvoorwaarden jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kerels doen dat 2 of 3x per maand dus das goed te doen
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
5.0 nogwat...
de nieuwste iig
lukt het verder allemaal met de tel![]()
welke software heb je er op dan???quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is best puik, vind hem alleen een beetje traag vergeleken met m'n vorige maar misschien moet ik ze helemaal niet vergelijken![]()
Ach t was inderdaad wat werk, maar met de gum en clone tool gaat t rapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
Jimmeh, ik zou hem nog ff watermerken of iig ondertekenen, die pic zal veel op gaan duiken overal gok ik en er zitten aardig wat uurtjes poetswerk in
[afbeelding]
Moet je een beter hotel uitzoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Wel weer een ontzettend KUTbed in dat hotel![]()
Het is echt zeldzaam dat ze daar fatsoenlijke bedden hebben staan![]()
Wat een sneu jong ben je toch ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
RKGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een sneu jong ben je toch ook.
Zulke posts kunnen gewoon maar uit één iemands toetsenbord komen.
[afbeelding]
Dit was een 4 sterren hotel, maar dat wil niet zeggen dat de bedden goed zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je een beter hotel uitzoeken![]()
Voor mij is morgen gewoon een 4 sterren geregeld in Frankfurt zelf met gereserveerde bewaakte parkeerplaats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |